W górę serca niech zwycięża Lech Kolejorz, niech zwycięża Lech Kolejorz! :-P

Data: 2010-08-26 22:34:40
Autor: jadrys
W górę serca niech zwycięża Lech Kolejorz, niech zwycięża Lech Kolejorz! :-P
  W dniu 2010-08-26 20:40, Antenka pisze:
Lech, Lech Kolejorz! Jak ja lubię ten niebieski kolor! :-)

Antenka

P.s. Jadrysiu głośniej kibicuj, nie śpij!  :-D

Aż mnie gardło zabolało od głośnego dopingu :-D

Tak, w Poznaniu wszystko co najlepsze i najpiękniejsze jest koloru niebieskiego. To barwy najlepszego klubu piłkarskiego w Polsce, a także kolor oczu najpiękniejszej dziewczyny w naszym kraju :-)

Data: 2010-08-27 00:43:25
Autor: Antenka
On 26 Sie, 22:34, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
> [...]

> Antenka

> P.s. Jadrysiu głośniej kibicuj, nie śpij!  :-D

Aż mnie gardło zabolało od głośnego dopingu :-D <

Biedactwo...Polecam Tantum verde (pastylki) bardzo skuteczne ;-)

Tak, w Poznaniu wszystko co najlepsze i najpiękniejsze jest koloru
 niebieskiego. To barwy najlepszego klubu piłkarskiego w Polsce <

Tak, nie ma jak blue ;-))

także kolor oczu najpiękniejszej dziewczyny w naszym kraju :-) <

O jakiej dziewczynie piszesz? Jestem o nią bardzo zazdrosna :-E

Pozdrawiam :-*

Antenka

"W górę serca niech zwycięża Lech - Kolejorz, niech zwycięża Lech -
Kolejorz"  :D

Data: 2010-08-27 15:58:59
Autor: jadrys
  W dniu 2010-08-27 09:43, Antenka pisze:
[...]

Tak, wiem. Szklanka alkoholu na ciepło też pomaga czasem ;-)

[...]

Znasz Ją bardzo dobrze, - codziennie Ją widzisz w lustrze :-*

Pozdrawiam :-*

Antenka

"W górę serca niech zwycięża Lech - Kolejorz, niech zwycięża Lech -
Kolejorz"  :D

Niech zwycięża!!!

Pozdrawiam :-)

W górę serca niech zwycięża Lech Kolejorz, niech zwycięża Lech Kolejorz! :-P