W gory z 2-latkiem

Data: 2013-01-06 23:47:15
Autor: Dziobak
W gory z 2-latkiem
Uzytkownik "TheDevineMe"  napisal

Jest kilka ciekawych propozycji w internecie, szczegolnie kuszaco
wyglada oferta firmy Deuter (Kid Comfort III), ale zastanawiam sie czy ma juz ktos jakies doswiadczenie w tym temacie i bylby na tyle uprzejmy
zeby podzielic sie swoja opinia?

Przepraszam, ze moze troche nie na temat , oprócz tego ze latem zeszlego roku nioslem dzielnie juniora mojego kumpla w nosidle Deutera - jak juz nosisz mlodego w nosidlach to przyzwyczaj sie do kijków trekingowych, mnie udalo sie mimo kijków elegancko wy*** , ale mlody sie nawet nie obudzil :)) "Elegancko" - dzieki kijkom, których nadal chorobliwie nie lubie bo to cos na ksztalt protezy - ale sie przyzwyczajam. :)

pozdrawiam

Pieszy

W gory z 2-latkiem