W gory z 2-latkiem

Data: 2013-01-09 04:53:15
Autor: Slawomir Gorniak
W gory z 2-latkiem
W dniu piątek, 4 stycznia 2013 10:57:33 UTC+2 użytkownik TheDevineMe napisał:
W czasie wakacji syn bedzie mial 2.5 roku a wycieczki planuje zaczac

Do tego co zostalo napisane wczesniej dorzucilbym ze 2.5 roku to dosc trudny wiek na wycieczki.. Dziecko jest juz ciezkie, to raz. Dwa, chce czasem samo chodzic, a robi to wolno. Po jakims czasie sie nudzi (choc to zapewne zalezy od dziecka). Z paromiesiecznym niemowlakiem w nosidelku chodzi sie swietnie, pieciolatek zasuwa jak niejeden dorosly, a z dwu czy trzylatkiem nawiekszy klopot :)

S.

Data: 2013-01-09 12:56:40
Autor: TheDevineMe
W gory z 2-latkiem
On 09/01/2013 12:53, Slawomir Gorniak wrote:
[...]

No ale zaczac jakos przygode z gorami trzeba :)

Chlopak ma zainteresowanie do wspinania sie i dreptania po trudnym
terenie (innym niz sciezka) jak kazdy. Nosidlo potrzebne jest do
trudniejszych odcinkow kiedy nie da rady sam, a pomiedzy napewno
bedzie dreptal o wlasnych silach :)

--

........................DHSL..........................
....All men are tempted. There is no man that lives...

Data: 2013-01-10 05:58:16
Autor: Filip
W gory z 2-latkiem
Witam!
[...]
Nie musi byc tak źle, ja ze swoimi chodziłem w nosidełku właśnie do
3,5 lat. Frajda była dla wszystkich członków rodziny, uczestników
wycieczki. To był Deuter Kid Komfort, ale numery nie pomnę, chyba II i
byłem bardzo zadowolony.
pozdrawiam,
Filip

Data: 2013-02-05 13:22:35
Autor: Jacek Pustuł
W gory z 2-latkiem

Użytkownik "Slawomir Gorniak" <slawomir.gorniak@gmail.com> napisał w wiadomości news:bf37a8bc-6ca5-49a0-b1a3-88dfa591d304googlegroups.com...
[...]

Ja mam 3 letnia córkę, jak przejdzie kawałek to słyszę: "niunie nie dajom lady" i już ja mam na rękach.. Latem wyposzczeni pojechaliśmy do Wisły z elektrycznym quadem. Nie wyobrażam sobie
Dobrusia(15kg)+nosidełko+jakieś manele i góry. Daleko bym tam nie zaszedł raz za ciężko, dwa ona może usiedzieć tylko parę minut i juz musi gdzieś leźć.
:-)
http://img-fotki.yandex.ru/get/6401/89644238.16/0_8dfcc_b8024782_XXL
http://img-fotki.yandex.ru/get/6405/89644238.15/0_8dfc5_9d4f28ff_XXL
oglądać na małym ekranie:
http://video.yandex.ru/iframe/kpt-red/oyjheadwzc.7043

Nasze wycieczki raczej wyglądają tak:
http://img-fotki.yandex.ru/get/6602/89644238.16/0_8dfd2_b54f9c04_XXL

Data: 2013-02-05 14:32:39
Autor: TheDevineMe
W gory z 2-latkiem
On 05/02/2013 12:22, Jacek Pustuł wrote:
http://video.yandex.ru/iframe/kpt-red/oyjheadwzc.7043

Ciekawa metoda jazdy patrzac za siebie ;-)

Moj syn skolei na wycieczkach robi jeden krok do przodu, dwa do tylu i trzy w bok, tak wiec zazwyczaj daleko nie zajdziemy.