W holenderskiej tiwi o tragedii smoleńskiej

Data: 2010-10-26 14:16:46
Autor: Hans Kloss
W holenderskiej tiwi o tragedii smoleńskiej
http://juzbliskoswit.salon24.pl/243326,sensacyjny-film-w-holenderskiej-tv-o-smolensku-obejrzyj

A un as można sobie było na ten temat obejrzeć najwyzej gadzinową
propagandówkę produkcji sowieckiej.
"Reżyserem filmu jest Polak Mariusz Pilis - m.in twórca filmu Exit
Afghanistan o udziale Holandii w tej wojnie.
Tak więc polski reżyser prezentuje film o naszej narodowej tragedii w
Holandii z którą jesteśmy w UE i NATO!!
W Polsce szanse na emisję filmu np w TV - minimalne - kuriozum
znakomicie ukazujące swobodę wypowiedzi pod rządami "europejczyków" z
PO"
J-23
PS. Caeterum censeo platfonsum delendam esse

Data: 2010-10-26 14:39:12
Autor: brat_olin

Film jest tutaj: http://player.omroep.nl/?aflID=11565491&tt888=true

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-10-26 15:03:19
Autor: Hans Kloss
On 26 Paź, 23:39, brat_olin <brat_o...@yahoo.com> wrote:

Film jest tutaj:http://player.omroep.nl/?aflID=11565491&tt888=true
 Właśnie go ściągnąłem i przerobiłem na divx, zaraz posadzę na emułku
pod oryginalnym tytułem.
J-23

Data: 2010-10-26 15:24:06
Autor: brat_olin
> [...]

> Film jest tutaj:http://player.omroep.nl/?aflID=11565491&tt888=true
 Właśnie go ściągnąłem i przerobiłem na divx, zaraz posadzę na emułku

Dzieki, moze dojdzie do Tuska z Komorra?  A oszolomstwo - SZALU
dostanie!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-10-27 14:45:33
Autor: cirrus
Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:dda29ab0-f7d8-4bc5-8218-8af912b152cba37g2000yqi.googlegroups.com...
[...]

To już nie chcą gniotow propagandowych w TVP i trzeba je wyemitować dla holenderskich pedałów?

--
stevep

W holenderskiej tiwi o tragedii smoleńskiej