W imię czego walczyli Krzyżacy?

Data: 2010-08-09 23:56:53
Autor: Gdzie EUR waluta obiecana do 2009
W imię czego walczyli Krzyżacy?
Nauczyciele w Polsce nie mają na wakacyjny wypoczynek, nie mają na jedzenie, nie mają mieszkań a tu kurwa od tygodni w popierdolonym kraju temat przewodni
- KRZYŻ - symbol rzydowskiego bestialstwa i okrutnego mordu jakiego Rzydy dokonali na bezbronnym czlowieku, który był od nich mądrzejszy, bo Rzydy to były bestie i niektórzy z nich nadal są BESTIAMI - ich numer to 666
Kto Krzyżaków podjudzał i sponsorował doradztwem?
Od tysięcy lat te same Rzydziory jebane PiSowe i kumunistyczne wsiowe kałmuki, które nie wprowadziły waluty EUR w Polsce do 2009 ze Słowacją, które posadziły na wysokim stołku Rzyda po matce Hitlera aby wykończył Słowian. Rzydy, które sponsorowały stawianie na wysokich stołkach takich ludzi jak Stalin, Urban ........
Od tysięcy lat się mnie bali rzydowskie guwna i kręcili sobie pentle na szyje tym swoim strachem i akcjami zapoboegawczymi nie wiedząc, że to oni właśnie tymi działaniami sami zgotowali sobie ten los jaki ich czeka.
Państwo I-sra-Ela już nie istniało ale znów za pieniądze Rzydziorów je stworzono aby cierpiał cały świat.
Tfu!

Data: 2010-08-09 16:02:49
Autor: Pistacjusz
W imiê czego walczyli Krzy¿acy?
W imiê godno¶ci i pamiêci czyli rzeczy dla ciebie zupe³nie
abstrakcyjnych.
Dlatego wcale nie dziwi mnie twój brak zrozumienia.

W imię czego walczyli Krzyżacy?