W imi Boga bij, prawico polska, Antypolsk

Data: 2012-01-08 17:46:29
Autor: Przemysaw W
W imi Boga bij, prawico polska, Antypolsk
Obiecywaem sobie, e dam spokj propagandystom Susznej Sprawy, ale nie dotrzymam sowa.

Oczom nie wierz czytajc na portalu wPolityce.pl taki oto wielki manifest coraz bardziej podziemnej polskiej prawicy:

I znw ruszya machina - Fina Wielkiej Orkiestry witecznej Pomocy. Z jeszcze wikszym rozmachem, z jeszcze silniejszym wsparciem mediw i wadzy, z jeszcze wyraniejszym, ju nieskrywanym zaangaowaniem aparatu pastwa, wcznie z jego subami mundurowymi i siami zbrojnymi. Tysice ludzi opacanych przez pastwo robi co moe, by nada jeszcze wikszego splendoru temu nieoficjalnemu (a moe ju oficjalnemu?) witu III Rzeczypospolitej . (...)Coraz wicej polityki, dyskretnie przemycanej wizji wiata, w ktrej panteon bohaterw jest taki jak w najbardziej ortodoksyjnym wydaniu "Gazety Wyborczej".

Powiao groz, gorzej, komun:

"WOP jest (...) rodzajem pierwszomajowego pochodu wspczesnej Polski".

Wic odpr trzeba da. Tylko jak?

"Atakowanie WOP wprost jest w pewnej mierze drog donikd", bo "uderzajc w WOP prawica uderza w te setki tysicy aktywistw, w tym take w modzie" . A poniewa "nigdy nie wyglda dobrze, takie jaowe marudzenie w kcie",

A zatem:

"Trzeba dziaa. Skoro pastwu tak bardzo zaley, by ten dzie wypeni aktywnoci charytatywn, to naley mu pomc, dbajc jednak, by ow aktywno spluralizowa. By ludzie mieli wybr. Bo wybr to wolno. A wolno wyklucza przemoc.

POSPOLITEGO RUSZENIA CHARYTATYWNEGO, do wyjcia tego dnia na zewntrz, by si pokaza. Rwnie my - rodowisko skupione wok portalu wPolityce.pl - sprbujemy to zrobi."

Na tym samym portalu autor Jaromir Kwiatkowski wyjania, e Owsiak w dodatku stosuje psychiczny terror, wic niszczy cay sens dobroczynno.

Ale ca prawd w oczy otumanionej publicznoci wali dopiero Jerzy Wasiukiewicz:

Wojna religijna Palikotw, Michnikw, Owsiakw. Musimy w kocu podj walk

Wojna z krzyem, ktr prowadzi Palikot, jest wic wojn religijn. Jest wojn czowieka, ktry wierzy w przekaz demoniczny, e " dusza wybiera >>gotowe<< ciao i e to si dzieje dopiero po urodzeniu ."

Te wypowiedzi ukazay si w "Magazynie witecznym" Gazety Wyborczej. Takie "Wyborczej" sowo na niedziel do wszystkich wiernych. Wiernych czytelnikw, ktrzy otrzymali kolejn dawk "ewangelizacji made in Michnik". Dlatego w "Magazynie witecznym" mesjasz nowej lewicy - co to wierzy, e posiada zdolno przeskakiwania z ciaa do ciaa - wyjania wiernym, e aborcja "jest dopuszczalna w kadym przypadku, gdy nie zagraa to utracie zdrowia lub ycia przez matk". A eutanazja? "Wydaje si to konieczne".

"Magazyn witeczny" Ciekawe do czego nawizuje w tym przypadku sowo "witeczny", ktre znalazo si w tytule magazynu. Do jakiej tradycji, jakiej kultury? Stawiabym na 1 maja

Podobnie jak "Wielka Orkiestra witecznej Pomocy", ktra nie wiadomo czemu prowadzi swoj zbirk w okolicach wit Boego Narodzenia? "Rbta co chceta" to nie jest nauka, ktr gosi Chrystus.

Na koniec salwa z nieco mniej mczeskiego szaca prawicy - "Rzeczpospolitej".

Wojciech Wybranowski wygarnia jednak rwnie celnie i bolenie:

Czsto, zachwycajc si kolejnym rekordem Wielkiej Orkiestry witecznej Pomocy, nie zadajemy sobie nawet pytania, czy przypadkiem za plecami Jurka Owsiaka nonkonformisty, altruisty i spoecznika nie stoi Jerzy Owsiak, ulubieniec establishmentu sprytnie tumicy bunt modych i egocentryk zapatrzony wycznie w siebie, a moe wrcz lewicowy ideolog niechtny Kocioowi i pielgnujcy peerelowskie sentymenty.

Ten sentyment do czasw komunizmu to wany i nieprzypadkowy element prawdziwej tosamoci twrcy Wielkiej Orkiestry witecznej Pomocy. Owsiak, ktry za rok skoczy 60 lat, karier zacz robi w czasach PRL. Gdy jego rwienicy pod koniec lat 80. starali si odbudowywa nielegaln "Solidarno", trzydziestoparoletni Jurek Owsiak otrzyma autorsk audycj w Rozgoni Harcerskiej, pastwowej stacji radiowej nadajcej muzyk rockow.

Kiedy Rafa Ziemkiewicz wyzna, jak to w latach 80 nie stara si odbudowywa nielegalnej Solidarnoci w Niezalenym Zrzeszeniu Studentw na UW, bo opatrznoci i instynkt polityczny strzegy go przed brataniem si ze rodowiskiem, ktre rycho okazao si salonem "michnikowszczyzny". Dlatego zaj si knuciem na niwie fantastyki, a dopiero pniej, jak salon popuci cugli i powstaa prawica, PiS i Rzeczpospolita zaj si dziaalnoci publicystyczn.

Jak czytam ten skondensowany jak kampania "Trybuny Ludu" czy "onierza Wolnoci" z dawnych lat lament rzecznikw wolnej od Owsiakw, Michnikw i Palikotw Polski (Ta uwodzicielsko demaskacyjna liczba mnoga! Kt j spopularyzowa? Czy nie tak szczuo si jeszcze na "Plechanoww", a potem "Bucharinw" albo "Mikoajczykw" a potem "Michnikw i Kuroniw"?) - opuszcza mnie zdolno rozrniania fantastyki od dziaalnoci publicystycznej.

Tak trzyma! Bagnet na bro i czwrkami do podziemia.

Wicej... http://wyborcza.pl/1,75968,10926993,W_imie_Boga_bij__prawico_polska__Antypolske.html#ixzz1iszk9GBZ

Przemek

--

"Jarosaw Kaczyski w 2011 roku przegra wszystko co byo do przegrania. Po raz szsty z rzdu Polacy wybrali ciep wod w kranie serwowan przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mao tego - od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesicy PiS w adnym sondau nie wyprzedzio Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-08 13:50:46
Autor: J-23
On 8 Sty, 17:46, Przemys aw W <Bromy RP przed pisem@...pl> wrote:

[...]

lepsza taka afirmacja solidarnosci ludzkiej, niz udzial w procesji

na ogol na WOSP przeznaczalem 100zl, a teraz dolem 200zl

Data: 2012-01-09 00:15:58
Autor: XL
W imi Boga bij, prawico polska, Antypolsk
Dnia Sun, 8 Jan 2012 13:50:46 -0800 (PST), J-23 napisa(a):

[...]

OK, dae za mnie, czyli rednia si zgadza 3-)
--
XL

Data: 2012-01-09 01:06:22
Autor: J-23
On 9 Sty, 00:15, XL <iks...@gazeta.pl> wrote:

> [...]

> na ogol na WOSP przeznaczalem 100zl, a teraz dolem 200zl

OK, dae za mnie, czyli rednia si zgadza 3-)

jak kiedys bedziesz w jakiejs placowce zdrowia, to byc moze zobaczysz
ile tam jest specjalistycznego sprzetu kupionego przez WOSP. i to mnie
przekonuje

Data: 2012-01-09 11:29:45
Autor: XL
W imi Boga bij, prawico polska, Antypolsk
Dnia Mon, 9 Jan 2012 01:06:22 -0800 (PST), J-23 napisa(a):

[...]

Fajnie, cieszy mnie to i najprawdopodobniej kiedy skorzystam - ja lub moi
bliscy.
Dla mnie WOP zastpuje pastwo w jego powinnoci. Dla ubezpieczonego w
PASTWOWEJ subie zdrowia jest obojtne, kto FIZYCZNIE kupuje sprzt -
oczywicie, ze skorzystam, naley mi si, przecie pac ubezpieczenie. Wadza pastwowa ebrze u spoeczestwa, dla ktrego pracuje - to woa o
pomst do nieba!
Zamiast wzi d.. w troki i pogoni do roboty tych, ktrzy powinni
zorganizowa mi leczenie jak trzeba.
Skorzystam zatem ze sprztu kupionego przez Ciebie, ktry jeste
przekonany, e postpujesz susznie :->
--
XL

Data: 2012-01-09 11:43:06
Autor: Bogdan Idzikowski
W imi Boga bij, prawico polska, Antypolsk

Uytkownik "XL" <ikselk@gazeta.pl> napisa w wiadomoci news:1pd6fd0fyoi48$.19nj9t32p79d6.dlg40tude.net...
[...]

Syszaem, e tak postpuj tylko mendy ludzkie.

--
Jarosaw-Zbawiciel Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"

Data: 2012-01-10 19:47:50
Autor: jadrys
W imię Boga bij, prawico polska, Anty polskę

Fajnie, cieszy mnie to i najprawdopodobniej kiedyś skorzystam - ja lub moi
bliscy.
Dla mnie WOŚP zastępuje państwo w jego powinności. Dla ubezpieczonego w
PAŃSTWOWEJ służbie zdrowia jest obojętne, kto FIZYCZNIE kupuje sprzęt -
oczywiście, ze skorzystam, należy mi się, przecież płacę ubezpieczenie.

Władza państwowa żebrze u społeczeństwa, dla którego pracuje - to woła o
pomstę do nieba!
Zamiast wziąć d..ę w troki i pogonić do roboty tych, którzy powinni
zorganizować mi leczenie jak trzeba.
Skorzystam zatem ze sprzętu kupionego przez Ciebie, który jesteś
przekonany, że postępujesz słusznie :->

Słyszałem, że tak postępują tylko mendy ludzkie.

Nie lubisz ty Bodziu słuchać faktów. Wiedz że ludzkie mendy to te ktore pławią się w luksusie na czyjś koszt, a na zakupy sprzętu do szpitali pozwalają na publiczne żebry!

Data: 2012-01-10 20:02:30
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jei12f$sb4$1node2.news.atman.pl...

[...]

Zrozum, że teraz nie ma PRL, w którym szpitale ponoć należały do ludu pracującego miast i wsi. I PRL zaopatrywał szpitale w sprzęt. Po powstaniu kas chorych zmieniło się radykalnie. Składki zdrowotne nie idą do budżetu a do NFZ (teraz).
Teraz szpitale same zaopatrują się w sprzęt wykonując usługi medyczne i zarabiając pieniądze. Część szpitali należy do samorządów. Są to szpitale uspołecznione. One podlegają dokładnie takim samym prawom. Zawierają kontrakty z NFZ, wykonują kontrakty, otrzymują pieniądze i za to się utrzymują. Są jeszcze kliniki, które podlegają trochę innym prawom.
Zrozumiałeś to w końcu wypierdku komunistyczny?

Data: 2012-01-11 05:10:43
Autor: stevep
W imi Boga bij, prawico polska, Antypolsk
Dnia 10-01-2012 o 20:02:30 Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl>  napisa(a):

Uytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa w wiadomoci  news:jei12f$sb4$1node2.news.atman.pl...

[...]

Nie lubisz ty Bodziu sucha faktw. Wiedz e ludzkie mendy to te ktore  pawi si w luksusie na czyj koszt, a na zakupy sprztu do szpitali  pozwalaj na publiczne ebry!

Zrozum, e teraz nie ma PRL, w ktrym szpitale pono naleay do ludu  pracujcego miast i wsi. I PRL zaopatrywa szpitale w sprzt. Po  powstaniu kas chorych zmienio si radykalnie. Skadki zdrowotne nie id  do budetu a do NFZ (teraz).
Teraz szpitale same zaopatruj si w sprzt wykonujc usugi medyczne i  zarabiajc pienidze. Cz szpitali naley do samorzdw. S to  szpitale uspoecznione. One podlegaj dokadnie takim samym prawom.  Zawieraj kontrakty z NFZ, wykonuj kontrakty, otrzymuj pienidze i za  to si utrzymuj. S jeszcze kliniki, ktre podlegaj troch innym  prawom.
Zrozumiae to w kocu wypierdku komunistyczny?

Nie zrozumie bo ma mentalno wczesnego Gomuki.

--
stevep
Uywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2012-01-11 19:54:45
Autor: jadrys
[...]

Szpitale utrzymuje się z kieszeni podatnika, Prawie wszystkiego w nich brakuje, jednak ci co zarządzają służbą zdrowia, a więc także i szpitalami pławią się w luksusie i rzadko czego sobie odmawiają.
Zarabiają pieniądze??? Od kogo je zarabiają? Od podatnika, od pacjenta. Ty bałwanie myślisz że jak ktoś zamąci wodę kijerm to to powstanie Niagara i ludzie stracą orientacje co do źródeł finansowania służby zdrowia? - Chyba tylko tacy jak ty..  Gdyby wywalić połowę pośredników z tego łańcucha przez który przechodzi strumień finansujący przychodnie i szpitale wypływający z Ministerstwa Zdrowia, to pewnie kiedyś by bilans wyszedł na zero.
Podsumowując - zrozum głuptaku że cała kasa na publiczną SZ idzie z koszyka Arłukowicza.

Data: 2012-01-11 20:16:11
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:jekm0o$met$1node2.news.atman.pl...

[...]

Przestań pitolić komunistyczny pachołku.
Jacy pośrednicy? Coś ci się w główce popier..liło.
Obywatel - składka zdrowotna - NFZ - szpital. Gdzie masz szujo komunistyczna zbędnych pośredników? Wskaż ich.
To są te pieniądze, które finansują opiekę zdrowotną. W tym roku 68 miliardów. Zrozumiałeś wypierdku komunistyczny.
Wkurw...łeś mnie do białości swoimi bzdetami. Komunistyczna propaganda już nie działa od kilkudziesięciu lat. Nikt w twoje bzdety nie wierzy.
Kiedy byłeś  w szpitalu i czego ci brakowało?

Data: 2012-01-11 20:40:14
Autor: XL
W imi Boga bij, prawico polska, Antypolsk
Dnia Wed, 11 Jan 2012 20:16:11 +0100, Bogdan Idzikowski napisa(a):

Obywatel - skadka zdrowotna - NFZ - szpital.

:-D

Gdzie masz szujo komunistyczna zbdnych porednikw? Wska ich.

:-D
--
XL

Data: 2012-01-09 11:34:07
Autor: WW
W imię Boga bij, prawico polska, Anty polskę
W dniu 2012-01-08 17:46, Przemysław W pisze:
Obiecywałem sobie, że dam spokój propagandystom Słusznej Sprawy, ale nie
dotrzymam słowa.

Oczom nie wierzę czytając na portalu wPolityce.pl taki oto wielki
manifest coraz bardziej podziemnej polskiej prawicy:

I znów ruszyła machina - Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Z
jeszcze większym rozmachem, z jeszcze silniejszym wsparciem mediów i
władzy, z jeszcze wyraźniejszym, już nieskrywanym zaangażowaniem aparatu
państwa, włącznie z jego służbami mundurowymi i siłami zbrojnymi.
Tysiące ludzi opłacanych przez państwo robi co może, by nadać jeszcze
większego splendoru temu nieoficjalnemu (a może już oficjalnemu?) świętu
III Rzeczypospolitej .

To dlaczego równie kosztowna oprawa świąt kościelnych, pielgrzymek, itp. kościoła katolickiego nie budzi Twojego sprzeciwu?

  Pozdrawiam
  WW
„Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem
  Polska będzie wiochą a Polak burakiem”.

Data: 2012-01-09 17:44:05
Autor: Przemysław W
W imię Boga bij, prawico polska, Antypolskę
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał

To dlaczego równie kosztowna oprawa świąt kościelnych, pielgrzymek, itp. kościoła katolickiego nie budzi Twojego sprzeciwu?

Jesteś pewny, że zrozumiałeś o co w tym artykule chodzi? Co do Twojego pytania, to powiem, że budzi odrazę.

Przemek

--

"Jarosław Kaczyński w 2011 roku przegrał wszystko co było do przegrania. Po raz szósty z rzędu Polacy wybrali ciepłą wodę w kranie serwowaną przez Donalda Tuska zamiast IV RP obiecywanej przez prezesa PiS. Mało tego – od prezesa odeszli najwierniejsi z wiernych: Zbigniew Ziobro, Jacek Kurski, Beata Kempa. Przez 12 miesięcy PiS w żadnym sondażu nie wyprzedziło Platformy Obywatelskiej."

Data: 2012-01-10 09:08:49
Autor: WW
W dniu 2012-01-09 17:44, Przemysław W pisze:
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał
 Co do Twojego
pytania, to powiem, że budzi odrazę.

Przemek

Bo dotyka jedynej ważnej dla kościoła katolickiego rzeczy - pieniędzy?

Data: 2012-01-10 17:46:02
Autor: Przemysław W
Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jegrmk$j4m$2node2.news.atman.pl...
[...]

Żebyśmy się dobrze zrozumieli to nie pytanie budzi odrazę, tylko kosztowna oprawa, o której wspomniałeś.

Przemek

Data: 2012-01-11 09:44:46
Autor: WW
W dniu 2012-01-10 17:46, Przemysław W pisze:
[...]

Dobrze, że to wyjaśniłeś.
Dla jasności, kilka zdań z oficjalnej książki katolików:

"Waszych świat nienawidzi moja dusza, stały mi się ciężarem, zmęczyłem się znosząc je (Iz 1.14). Usuńcie ode mnie wrzask waszych pieśni (Am 5.23).

Gdy się modlicie nie bądźcie jak obłudnicy. Oni lubią w domach modlitwy i miejscach publicznych wystawać i modlić się, żeby się ludziom pokazać.

Wierzcie mi, mowie prawdę: otrzymali już swoją nagrodę. Ty gdy chcesz się modlić, wejdź do twojego pokoju, zamknij się i módl się do Twojego Ojca Niebieskiego (Mt 6. 5-6)".

"Bóg, który stworzył świat i wszystko, co jest na nim, będąc Panem nieba i ziemi, nie mieszka w świątyniach ręką ludzką wybudowanych. Ani nie służy mu się rekami ludzkimi, jak gdyby czego potrzebował, gdyż sam daje wszystkim życie, tchnienie i wszystko. Albowiem w nim żyjemy, poruszamy się i jesteśmy

(Dz 17.24-25, 28)".

Data: 2012-01-11 10:14:52
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jeji63$ef0$3node2.news.atman.pl...
[...]

Nie ma tak lekko. Gdy księdzu, który chodził po kolędzie i był oburzony moim raczej rzadkim uczęszczaniem do kościoła na nabożeństwa, przytoczyłem właśnie te fragmenty Kazania na Górze, rzeczony ksiądz zarzucił mnie cytatami z Biblii świadczącymi coś wręcz przeciwnego.

Data: 2012-01-11 11:56:56
Autor: WW
[...]

To widać ich modus operandi.
Jak "po kolędzie" ksiądz przychodził do rodziców, to próbował tego samego.
Stwierdziłem, że skoro bóg wygłaszał tak sprzeczne opinie, to widać dał wiernym prawo wyboru, z która z nich się utożsamiają.
Z tego zaś wywiodłem ogólne prawo do wyboru w wierze.

Trzeba było widzieć minę księdza.  :-)

Potem moja mama, wbrew mej woli, chodziła i przepraszała księdza, ale i tak jej to wypominał.

Data: 2012-01-11 12:01:24
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:jejptt$mva$1node2.news.atman.pl...

[...]

Chyba jesteś w błędnym błędzie. To nie Bóg wygłaszał jakiekolwiek opinie. To Jezus i inni słudzy boży. Po za tym - pełna zgoda.

Data: 2012-01-11 12:03:27
Autor: A. Filip
On 01/11/2012 10:14 AM, Bogdan Idzikowski wrote:

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości
[...]
[...]

A Biblia to nie jest WIELKIM źródłem cytatów na argumentacje praktycznie w prawie dowolnym kierunku? Złośliwie można by powiedzieć że spotkałeś księdza który reakcje na tą linie argumentacji miał już bardzo dobrze przećwiczoną i zacząć dociekać dlaczego :-)

Data: 2012-01-11 12:31:37
Autor: WW
W dniu 2012-01-11 12:03, A. Filip pisze:
Złośliwie można by powiedzieć że spotkałeś
księdza który reakcje na tą linie argumentacji miał już bardzo dobrze
przećwiczoną i zacząć dociekać dlaczego :-)

Było by naiwnością sadzić, że kościół katolicki, przez wieki sprawowania władzy, nie wypracował gotowców na wizytę u myślących parafian.  :-P

Data: 2012-01-11 12:43:49
Autor: A. Filip
On 01/11/2012 12:31 PM, WW wrote:
> [...]

Było by naiwnością sadzić, że kościół katolicki, przez wieki
sprawowania władzy, nie wypracował gotowców na wizytę u myślących

Czyli uważasz mojego przedpiśccę za naiwnego skoro "dał się zaskoczyć" reakcją "cytat z Biblii za cytat z Biblii" zamiast zapewne oczekiwanego (jak podejrzewam)  "zastraszania prostego"? :-)

W imi Boga bij, prawico polska, Antypolsk