W imię ojca i syna i 1 maja amen

Data: 2012-05-01 17:57:51
Autor: Pamelo
W imię ojca i syna i 1 maja amen
Dnia Tue, 1 May 2012 09:52:13 +0200, Bogdan Idzikowski napisał(a):

Rodacy, oczekuję pilnej pomocy! Mam oto poważny dylemat natury moralnej, że o wizerunkowym i estetycznym nie wspomnę. Bo nie wiem za diabła, co tak naprawdę mam dziś świętować. Robotnicze święto z ponad 120-letnią tradycją, czy nijakiego Karola Wojtyły rocznicę przeuroczej i niezwykle sympatycznej beatyfikacji (czy jak to sie tam nazywa)?

Możesz pogodzić jedno i drugie! Z okazji 1-maja nachlaj się jak prl-owski
robotnik, a wieczorem idź pomodlić się nad swoją durnotą.

W imię ojca i syna i 1 maja amen