W imię świeckiego charakteru państwa

Data: 2009-11-04 10:35:50
Autor: boukun
W imię świeckiego charakteru państwa
Jeśli właski rząd odwoła się od wczorajszego orzeczenia Trybunału Praw Człowieka w Strasburgu, dot. wieszania krzyży w szkołach publicznych, do wysokiej izby Trybunału, a ta podtrzyma wyrok niższej izby, będzie to decyzja ostateczna, na której podstawie każdy rodzic, który uzna, że wieszanie krzyży w klasach to naruszenie "prawa rodziców do wychowania dzieci zgodnie z własnymi przekonaniami" oraz "wolności religijnej uczniów", będzie mógł domagać się usunięcia krzyża ze ściany w klasie jego dziecka.

O sprawiedliwości, w imię świeckiego charakteru państwa, mamy wszyscy do tego prawo, aby nie wywieszano w klasach szkół publicznych żydowskich symboli religijnych...

boukun

Data: 2009-11-04 10:32:05
Autor: Hans Kloss
W imię świeckiego charakteru państwa
aby nie wywieszano w klasach szkół publicznych żydowskich symboli religijnych...

Mi to nawet pasuje- pod warunkiem ze boukuneria sama będzie sobie owe
"świeckie i państwowe" szkoły finansować. My katole umieścimy swoje dzieciaki
w szkołach katolickich obwieszonych krzyżami i wszyscy bedą zadowoleni. Tylko
oddawać mi tu "świeccy i państwowi" odpowiednią część kasy z moich podatków bo
ani myślę za własne pieniądze hodować następne rzesze zboukunionych meneli.
J-23

Data: 2009-11-04 11:39:33
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcrl75$ntv$1inews.gazeta.pl...

[...]

A pocałuj ty mnie w dupę! Idź z tym do parlamentu idioto! Szkoły katolickie to ty masz na palcach policzyć i do oj. Dyrektora możesz posyłać swoje dzieci ciemniaku ...

boukun

Data: 2009-11-04 10:51:25
Autor: jerzyn

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:hcri3o$mvl$1atlantis.news.neostrada.pl...
O sprawiedliwości, w imię świeckiego charakteru państwa, mamy wszyscy do tego
prawo, aby nie wywieszano w klasach szkół publicznych żydowskich symboli religijnych...

Mamy tez prawo aby te krzyże wisiały w salach lekcyjnych, pozostał sowiecki klimat i powiedzenie ze religia opium narodów i niektórzy to dalej popierają.Dlaczego ludzie wierzący maja być pod poddawani represji z powodu wywieszania symboli wiary, jakoś setki lat nikomu nie przeszkadzały krzyże w klasach i pod tym krzyżem wychowało się  setki tysięcy Polaków i dopiero powiew od wschodu zmienia zapatrywania Polaków ,wstyd mi za takich .

Data: 2009-11-04 11:16:48
Autor: boukun

Użytkownik "jerzyn" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hcrhg8$g94$1news.interia.pl...

[...]

Macie jedynie prawo, aby te krzyże wisiały we w waszych własnych domach i w salkach katechetycznych. Dlatego, że ludzie nie wierzący w zydowskiego boga nie mogą być poddawani presji w szkołach o charakterze świeckim. Dlatego setki lat setki tysięcy Polaków żyło zniewolonych, w ciemnogrodzie i sami pieprzą teraz nie wiedzą co...

boukun

W imię świeckiego charakteru państwa