W imię świeckiego charakteru państwa

Data: 2009-11-04 10:32:05
Autor: Hans Kloss
W imię świeckiego charakteru państwa
aby nie wywieszano w klasach szkół publicznych żydowskich symboli religijnych...

Mi to nawet pasuje- pod warunkiem ze boukuneria sama będzie sobie owe
"świeckie i państwowe" szkoły finansować. My katole umieścimy swoje dzieciaki
w szkołach katolickich obwieszonych krzyżami i wszyscy bedą zadowoleni. Tylko
oddawać mi tu "świeccy i państwowi" odpowiednią część kasy z moich podatków bo
ani myślę za własne pieniądze hodować następne rzesze zboukunionych meneli.
J-23

Data: 2009-11-04 11:39:33
Autor: boukun

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hcrl75$ntv$1inews.gazeta.pl...

[...]

A pocałuj ty mnie w dupę! Idź z tym do parlamentu idioto! Szkoły katolickie to ty masz na palcach policzyć i do oj. Dyrektora możesz posyłać swoje dzieci ciemniaku ...

boukun

W imię świeckiego charakteru państwa