W jaki sposób Kaczyński wymuszał i zastraszał Romaszewskiego?

Data: 2010-02-15 14:27:33
Autor: Artur Borubar
W jaki sposób Kaczyński wymuszał i zastraszał Romaszewskiego?
- Decyzje taką podjąłem, ponieważ zasadniczo nie zgadzam się ze stosowaniem zasady wymuszania i zastraszania, jako sposobu budowania politycznej jedności - napisał w oświadczeniu Zbigniew Romaszewski, wicemarszałek Senatu. Poszło o głosowanie nad uchyleniem immunitetu senatora Piesiewicza.
Romaszewski nie jest członkiem PiS. W ubiegłym tygodniu on i drugi senator Piotr Andrzejewski zostali zawieszeni na trzy miesiące w prawach członka klubu PiS za to, że obaj głosowali przeciw uchyleniu immunitetu senatorowi Krzysztofowi Piesiewiczowi.

- Nie zrealizowali zalecenia klubu PiS o sposobie głosowania w sprawie uchylenia immunitetu - mówiła w piątek szefowa klubu PiS Grażyna Gęsicka.

"Decyzje taką podjąłem, ponieważ zasadniczo nie zgadzam się ze stosowaniem zasady wymuszania i zastraszania, jako sposobu budowania politycznej jedności. Metoda ta obecnie powszechnie stosowana w największych polskich ugrupowaniach politycznych jest tym, czego nie mogę zaakceptować, mając w pamięci atmosferę towarzyszącą większości mojego życia, które upłynęło w PRL" - napisał Romaszewski w oświadczeniu.

Dodał, że nikt z klubu PiS podejmując decyzję w sprawie głosowania nad uchyleniem immunitetu senatorowi Krzysztofowi Piesiewiczowi, nie próbował poznać szczegółowo aspektu karnego sprawy. "Znali go tylko nieliczni członkowie Komisji Regulaminowej, nikt również nie próbował skorygować merytorycznie mego stanowiska. Dostałem polecenie, jak mam się zachować. Tabloidalna oczywistość skandalu obyczajowego przysłoniła aspekt prawnokarny, o którym miał się wypowiadać Senat" - argumentuje.

"W moim życiu broniłem zgodnie ze swoimi przekonaniami wielu ludzi i bynajmniej nie byli to senatorowie. I nie zgadzam się, by niezależnie od tego, czy mam rację, czy też się mylę, ktoś bez dyskusji, arbitralnie i odgórnie zakazywał mi przedstawiania swoich przekonań" - dodał wicemarszałek Senatu.

Romaszewski zaznaczył, że decyzję o wystąpieniu z klubu PiS podejmuje "z ciężkim sercem", bo bliski jest mu program tej partii.

http://wyborcza.pl/1,75248,7561052,Romaszewski_krytykuje_PiS_i_wystepuje_z_klubu_PiS.html

Przemek

Oświadczenie Romaszewskiego jednoznacznie wskazuje, że w pisie obowiązują zasady, jakie obowiązywały w PRL-u, nikt nie zastanawia się nad tym jak ma głosowac, bo dostaje wytyczne itp. Stoi to w oczywistej sprzeczności z tym, o czym zapewniali członkowie pisu, tj. swobodzie wypowiedzi, demokracji, czy o możlowści posiadania własnego zdania.

--
Sledztwo w sprawie afery hazardowej Jarosława Kaczyńskiego wykazało, że w czasie rządów PiS
liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc., a wicepremier Gosiewski lobbował na rzecz Totalizatora Sportowego.

Data: 2010-02-15 09:54:07
Autor: Mariusz Merta
W jaki sposób Kaczyński wymuszał i zastrasza ł Romaszewskiego?
tiaaaaa...a gdzie były groźby, łaskotki karmienie tranem z kaszką
manną straszenie pająkiem :-))))
oczywiście to wszystko podlane solidną porcją miłości made in tusk and
co...

Mariusz Mertta

Data: 2010-02-15 15:04:21
Autor: cyc

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hlbi46$n27$1news.onet.pl...
[...]

Romaszewski , typowy  bolszewicki neokacyk , jest jak zawsze , rowniez tym razem,  wyczulony na szykujace sie zmiany . Wech ma przedni  a charakterystyczna dla prymitywow intuicja podpowiada mu , ze kacza partia chyli sie nieublagalnie ku upadkowi i ze czas zmienic " armatora " . Jak dobry stary i doswiadczony szczur zawczasu usiluje zalapac sie na inna plywajaca lajbe tak aby ze stara nie pojsc na dno !.
Gdzie "wsiadzie " ? . Lewica go nie przyjmie napewno  !!.

cyc

Data: 2010-02-15 15:10:32
Autor: Artur Borubar
W jaki sposób Kaczyński wymuszał i zastraszał Romaszewskiego?
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

 kacza partia  chyli sie nieublagalnie ku upadkowi ...

Żeby Twoje słowo ciałem się stało!

Przemek

Data: 2010-02-15 16:26:23
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-15 15:04, cyc pisze:
. Lewica go nie przyjmie napewno !!.

cyc

A to oni (SLD)mają jakieś zasady??

Data: 2010-02-15 16:34:02
Autor: cyc

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hlbp32$cav$1news.onet.pl...
W dniu 2010-02-15 15:04, cyc pisze:
. Lewica go nie przyjmie napewno !!.

cyc

A to oni (SLD)mają jakieś zasady??

O to musisz pytac sie ich !
To zas , ze nie przyjma Romaszewskego to pewne bo takiego bolszewika nikt nie zechce u siebie .

cyc

Data: 2010-02-15 16:55:14
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-15 16:34, cyc pisze:
[...]

Chyba raczysz żartować.  - P. Romaszewskiego przyjmie każda partia w Polsce.. No może poza PSL-em, - tylko oni jeszcze kierują się namiastką przyzwoitości i byle łachudry nie przyjmują w swoje szeregi..

Data: 2010-02-15 17:23:48
Autor: cyc

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hlbqp5$hj8$1news.onet.pl...
[...]

Chlopi przyzwoici ? . No coz mozna i tak . Skoro za przyzwoite uwaza sie bijace po twarzy niepelnosrawne dzieci "pingwiny " to i chlop moze byc przyzwoity !.

cyc

Data: 2010-02-15 17:39:29
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-15 17:23, cyc pisze:
[...]

No nie, trochę źle to sformułowałem, - PSL nie przyjmie żadnego łachudry spoza swojego chłopskiego grona.. ;-)

Data: 2010-02-16 07:37:43
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hlbtbu$n23$4news.onet.pl...
[...]

Pawlak to chłop, czy łachudra?

--
stevep

Data: 2010-02-16 11:31:07
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-16 07:37, cirrus pisze:

No nie, trochę źle to sformułowałem, - PSL nie przyjmie żadnego łachudry
spoza swojego chłopskiego grona.. ;-)

Pawlak to chłop, czy łachudra?

Z pewnością nie, - jest stały, nie zmienia barw przed każdymi nowymi  wyborami.

Data: 2010-02-16 14:59:02
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hlds5b$a3e$2news.onet.pl...
[...]

Ale czy to chłop? Nie chodzi o płeć.

--
stevep

Data: 2010-02-16 16:36:02
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-16 14:59, cirrus pisze:
[...]

Nie wiem, chodzi w spodniach. A więc chyba chłop..  Ale tobie pewnie chodziło o to czy jest rolnikiem? - Tego też nie wiem..

Data: 2010-02-16 18:30:18
Autor: cirrus
Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hlee12$uf2$2news.onet.pl...
[...]

Czyli łachudra z poza chłopskiego grona.

--
stevep

Data: 2010-02-16 22:23:27
Autor: Jadrys
W dniu 2010-02-16 18:30, cirrus pisze:

[...]

Łachudra to ktoś  taki, kto jest podatny na zmieniający się wiatr.. o Pawlaku na pewno nie można tak powiedzieć.

Data: 2010-02-16 09:47:07
Autor: cyc
[...]

Tak moze byc . To oddaje prawde i o chlopach i o Romaszewskim !

cyc

Data: 2010-02-15 18:59:58
Autor: konserwator
[...]

no i obowiazkowo kandydat musi nalezec do OSP!

Data: 2010-02-15 15:29:25
Autor: Tomek
[...]

Za to w  PO za to każdy może mieć własne zdanie w trakcie głosowań. Zgodne z treścią SMS-a od Schetyny.
Tomek

Data: 2010-02-15 18:38:13
Autor: cytryna

Kłamiesz palancie w żywe oczy tak jak całe aferalne ugupowanie Donia. Wszak ten narcyz żyjący po wiekszej czesci swego próżniaczego żywota na koszt podatników napisał wyraźnie:
[...]
Może wreszcie zrozumiał ze społeczeństwo także nie zaakceptuje faceta, którego
credo zyciowe to chrumkanie przy korycie i skrajny nepotyzm, na co wskazuję te tłuste posadki żoneczki, a ostatnio drugi etacik dla córeczki w TVP. Skandal!

Data: 2010-02-15 18:53:25
Autor: Artur Borubar
W jaki sposóbKaczyńskiwymuszał i zastraszał Romaszewskiego?
Użytkownik "cytryna" <cytryna4@poczta.onet.eu> napisała

[...]

Dlaczego "chrumkanie przy korycie i skrajny nepotyzm, na co wskazuję te
tłuste posadki żoneczki, a ostatnio drugi etacik dla córeczki w TVP" nie przeszkadzał do tej pory pisowi? Teraz kiedy Romaszewski ciepłym moczem olał partie lobbującą na rzecz Totalizatora, nagle zostało zauważone, że przy korycie, że nepotyzm, że drugi etat dla córki... Gdyby nie rezygnacja Romaszewskiego, wszystko byłoby po staremu, a o skandalu nikt by nie mówił, prawda przygłupie?

Przemek

Data: 2010-02-16 14:34:56
Autor: ``heÂŽsk``
W jaki sposób Kaczyński wymuszał i zastraszał Romaszewskiego?
On Mon, 15 Feb 2010 14:27:33 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

- Decyzje tak± podj±łem, ponieważ zasadniczo nie zgadzam się ze stosowaniem zasady wymuszania i zastraszania, jako sposobu budowania politycznej jedno¶ci - napisał w o¶wiadczeniu Zbigniew Romaszewski, wicemarszałek Senatu. Poszło o głosowanie nad uchyleniem immunitetu senatora Piesiewicza.

 za morde i do piachu. oto styl rzadzenia prezesa pis.
 co do piesiewicza - staremu prykowi zachcialo sie uciech.
 inna sprawa, ze hotel sejmowy to swoisty burdelik.

 --

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

W jaki sposób Kaczyński wymuszał i zastraszał Romaszewskiego?