W jaki sposób niszczy Kościoł katolicki masoneria ?

Data: 2010-03-19 15:50:12
Autor: Antenka
W jaki sposób niszczy Kościoł katolicki masoneria ?
"Kiedy ktoś chce zniszczyć religię, najpierw atakuje kapłanów, gdyż
tam, gdzie nie ma kapłanów, nie ma już ofiary Mszy świętej, nie ma
kultu Bożego".

                                                św. Jan Maria Vianney,
Proboszcz z Ars

Antenka

Data: 2010-03-19 23:54:39
Autor: Lorn
W jaki sposób niszczy Kościoł kat olicki masoneria?
Antenka pisze:

[cut]

Nikt nie niszczy KK. Niszczą się przedstawiciele KK i to bez niczyjej pomocy :>

Data: 2010-03-19 15:56:17
Autor: Antenka
W jaki sposób niszczy Kościoł katolicki mason eria?
On 19 Mar, 23:54, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

[cut]

Nikt nie niszczy KK. Niszcz si przedstawiciele KK i to bez niczyjej
pomocy :>

Głupia cizia się odezwała.

Antenka

Data: 2010-03-20 00:04:18
Autor: Lorn
Antenka pisze:

[cut]

Nikt nie niszczy KK. Niszcz si przedstawiciele KK i to bez niczyjej
pomocy :>

Głupia cizia się odezwała.

Idiotka odpowiedziała... :> Wycinaj sygnaturki :> Edytowanie w google news nie jest trudne. :>

Data: 2010-03-19 16:06:04
Autor: Antenka
On 20 Mar, 00:04, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

> Głupia cizia się odezwała.

Idiotka odpowiedziała... :> Wycinaj sygnaturki :> Edytowanie w google
news nie jest trudne. :>

Po co? Zwariowałaś cizio z heimatu? Pogięło cię?

Antenka

Data: 2010-03-20 00:10:02
Autor: Lorn

Antenka pisze:
[...]

Żebyś nie robiła z siebie skończonej LPR`owskiej debilki. :> Niereformowalność tego środowiska jest udokumentowana. :> Pewnie się jabłuszek najadłaś i pajacujesz. :>

Data: 2010-03-19 16:15:31
Autor: Antenka
W jaki sposób niszczy Kościoł katolicki mason eria?

Żebyś nie robiła z siebie skończonej LPR`owskiej debilki. :>
Niereformowalność tego środowiska jest udokumentowana. :> Pewnie się
jabłuszek najadłaś i pajacujesz. :>

Nie mędruj cizio, bo i tak nikt nie uwierzy w to, że masz doktorat.
Chyba, że przedmiotem twojej pseudonaukowej pracy był sam "leniwy
kominiarz z Gdańska" hehe.

Antenka

Data: 2010-03-20 00:21:10
Autor: Lorn
Antenka pisze:
[...]

Nie posiadam doktoratu. :> Nie mi leczyć twoją schizę... Powinnaś zgłosić się do specjalisty. :>

Chyba, że przedmiotem twojej pseudonaukowej pracy był sam "leniwy
kominiarz z Gdańska" hehe.

j.w :> Stanowczo stwierdzam, że powinnaś się leczyć.

Data: 2010-03-19 16:28:01
Autor: Antenka
On 20 Mar, 00:21, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> kominiarz z Gdańska" hehe.

j.w :> Stanowczo stwierdzam, że powinnaś się leczyć.

Vicka, w przeciwieństwie do ciebie nie podszywam się pod nikogo i
nikogo nie udaję. To ty cierpisz na rozdwojenie jaźni. Być może to
jest skutkiem "baby blues'a". Zmień pieluchę.

Antenka

Data: 2010-03-20 00:32:34
Autor: Lorn
Antenka pisze:

[...]

Vicka

Nie jestem Vic. Wbij to sobie do głupiej wszechpolskiej łepetyny.

w przeciwieństwie do ciebie nie podszywam się pod nikogo i
nikogo nie udaję.

Jesteś przykładem skończonego debilizmu :> Jak mantrę powtarzasz swoje urojenia :>

To ty cierpisz na rozdwojenie jaźni.

Nie... :>

Być może to jest skutkiem "baby blues'a". Zmień pieluchę.

Fascynujący przypadek opętania z powodu elementarnej niewiedzy. :>

Data: 2010-03-19 16:37:32
Autor: Antenka
On 20 Mar, 00:32, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:
Antenka pisze:

> [...]

> Być może to jest skutkiem "baby blues'a". Zmień pieluchę.

Fascynujący przypadek opętania z powodu elementarnej niewiedzy. :>

Masz ambę z przerzutką, ty wiejska gospocho.

Antenka

Data: 2010-03-20 00:45:44
Autor: Lorn

Antenka pisze:
[...]

Jednak wycinać sygnaturki nie jest trudne? Masz sieczkę zamiast mózgu, ale to dobrze... Jesteś ambasadorem schizofrenicznej wizji państwa, która jest marginesem społecznym. :>

Data: 2010-03-19 16:55:30
Autor: Antenka
W jaki sposób niszczy Kościoł katolicki mason eria?
Jesteś ambasadorem <

Rozumiem, że ty reprezentujesz Koło Gospodyń Wiejskich z owej
Wólki...hehe
Vicka może dla nich jesteś "uczoną", dla mnie jedynie okazem
ciemnoty.

Antenka

Data: 2010-03-20 00:59:02
Autor: Lorn
W jaki sposób niszczy Kościoł kat olicki masoneria?
Antenka pisze:
Jesteś ambasadorem <

Rozumiem

Nareszcie... Przypomnę: Jesteś ambasadorem schizofrenicznej wizji państwa, która jest marginesem społecznym. :>

Powtarzaj to sobie, aż do znudzenia. :>

Data: 2010-03-20 00:00:00
Autor: Antenka
W jaki sposób niszczy Kościoł katolicki mason eria?
Powtarzaj to sobie, aż do znudzenia. :>

Dobrze, pani doktór ze stodoły w Pcimiu Dolnym :D

Antenka

P.s. A krowy wydoiłaś? Nie?! To do roboty! Te farmazony zachowaj dla
swojej wiochy. Pewnie się do ciebie modlą . Jakie adytorium, taki
autorytet cozio z Pcimia...:D

Data: 2010-03-20 08:03:43
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
W jaki sposób niszczy Kościoł katolicki masoneria?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

 Jakie adytorium....

Jaki transwestyta, taka bazgranina.

Artur Borubar

"Lech Kaczyński jest pierwszym prezydentem, który potrafił zablokować i zniszczyć całościową systemową reformę w Polsce. To jest rekord dwudziestolecia, zablokowanie reformy służby zdrowia (...) to jest grzech przeciwko Polsce. Drugim ewidentnym grzechem jest uniemożliwienie odzyskania przez Polskę w sposób łatwy i najprostszy opinii kraju lidera postępu integracji europejskiej (...) Smutnym rekordem będzie blokowanie dokończenia procesu ratyfikacji Traktatu z Lizbony, który sam przeprowadził i podpisał."

http://pepepe.pl/  Jeszcze 277 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-20 09:21:40
Autor: Antenka
W jaki sposób niszczy Kościoł katolicki mason eria?
Jaki transwestyta, taka bazgranina.<

O sobie piszesz ty gazeciany łomie?

Kawecki, bo po gębie dostaniesz i to nie są żarty.  Nie wcinaj się,
kiedy prowadzę dysputę z panią doktór Vicką-Lorn, cizią z Pcimia
Dolnego zrozumialeś?! No! :-E

Antenka

Data: 2010-03-20 18:33:39
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
W jaki sposób niszczy Kościoł katolicki masoneria?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

O sobie piszesz ty gazeciany łomie?

O tobie moherowy drucie.

Kawecki, bo po gębie dostaniesz i to nie są żarty.

Załóż se portki jak mnie będziesz bił, bo w kiecke możesz się zaplątac.

Nie wcinaj się,
kiedy prowadzę dysputę....

Dysputę, he, he, he. Gratuluje ci drut dobrego samooczucia.

Data: 2010-03-21 00:02:26
Autor: Antenka
W jaki sposób niszczy Kościoł katolicki mason eria?

Fascynujący przypadek opętania <

Nie zabieraj głosu w sprawach, o których nie masz zielonego pojęcia,
cizio z heimatu.

Antenka

Data: 2010-03-20 00:20:02
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-19 23:54, Lorn pisze:
Antenka pisze:

[cut]

Nikt nie niszczy KK. Niszczą się przedstawiciele KK i to bez niczyjej pomocy :>

Jednak można odnieść inne wrażenie. Atakuje się Kościół  a powinno tych nielicznych zboczeńców. Podobnie jest z komunizmem - IPN zmienił definicję, z "zbrodni stalinowskich" zrobił "zbrodnie komunistyczne" tak jakby to ta piękna idea zabijała.

Data: 2010-03-20 00:24:08
Autor: Lorn
Antenka pisze:

[cut]

Nikt nie niszczy KK. Niszczą się przedstawiciele KK i to bez niczyjej pomocy :>

Jednak można odnieść inne wrażenie. Atakuje się Kościół  a powinno tych  nielicznych zboczeńców.

Nielicznych? :> Policzysz na palcach jednej rączki? :>

Podobnie jest z komunizmem - IPN zmienił definicję, z "zbrodni stalinowskich" zrobił "zbrodnie komunistyczne" tak jakby to ta piękna idea zabijała.

Więc kto molestuje? Kościół czy jego słudzy? Gdzie widzisz atak na KK?

Data: 2010-03-20 00:46:53
Autor: jadrys
Antenka pisze:

[...]

W stosunku do całego Kościoła ci zboczeńcy są nieliczni.

[...]

Ja odnoszę takie wrażenie że to właśnie Kościół jest atakowany. No powiedz sam czy jak złapią jakiegoś pedofila który wykonuje zawód murarza to np. GW pisze - na pierwszym miejscu wymienia jego zawód?

Data: 2010-03-20 00:48:48
Autor: Lorn
Antenka pisze:

[...]

Odnosisz błędne wrażenie... Kościół nie molestuje.

No  powiedz sam czy jak złapią jakiegoś pedofila który wykonuje zawód murarza to np. GW pisze - na pierwszym miejscu wymienia jego zawód?

Czy kapłan jest kościołem?

Data: 2010-03-20 01:03:14
Autor: jadrys
Antenka pisze:

[...]

Zupełnie jak Vic/Vicka odpowiadasz pytaniem na pytanie.

Data: 2010-03-20 01:18:52
Autor: Lorn
Antenka pisze:

[...]

Zupełnie jak Antenka postradałeś zmysły. :>

Data: 2010-03-20 09:46:57
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-20 01:18, Lorn pisze:

Zupełnie jak Vic/Vicka odpowiadasz pytaniem na pytanie.

Zupełnie jak Antenka postradałeś zmysły. :>

Możliwe, ale jednak bardzo w retoryce przypominasz Vica. Żeby nie było niejasności - nic przeciw wam nie mam. A z Vicem to nawet można było kulturalnie porozmawiać. Poza tym jego brakiem umiejętności pisania po polsku był ok.

Data: 2010-03-20 08:16:52
Autor: Andrzej Adam Filip
Lorn <ateagina@poczta.fm> pisze:
Antenka pisze:

[cut]

Nikt nie niszczy KK. Niszczą się przedstawiciele KK i to bez niczyjej
pomocy :>

Nie tylko KRK jest twardym wyznawcą filozofii "winni są zawsze inni" :-)
A "jakaś (tam) pomoc" jest, aż tak bardzo nie przesadzaj.

Albowiem kto zgrzeszył myślą że się bezkarnie "wystawiać się" może,
ten słusznie ukaranym będzie! ;-)

Jednym uchem wchodzi, a drugim wychodzi.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-03-20 00:58:48
Autor: zbig
W jaki sposób niszczy Kościoł katolicki mason eria?

A co ma pizduniu masoneria do nadzwyczaj licznych seksualnych
ekscesów  przedstawicieli duchowienstwa.

Data: 2010-03-20 09:23:33
Autor: Antenka
On 20 Mar, 08:58, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
A co ma pizduniu masoneria do nadzwyczaj licznych seksualnych
ekscesów  przedstawicieli duchowienstwa.

 Ma i to bardzo wiele, siusiaku.

Antenka

Data: 2010-03-20 10:09:58
Autor: zbig
W jaki sposób niszczy Kościoł katolicki mason eria?

Hm, czyżby masoneria podstawiała chłopięta księżom.
Czy tylko ma czelnośc o tym głosno mówić.
Ratzinger to tez mason?

Data: 2010-03-21 00:17:19
Autor: Antenka
W jaki sposób niszczy Kościoł katolicki mason eria?
Ratzinger to tez mason?

Nie, patrząc na owoce jego posługi, bliżej mu do tradycjonalistów niż
JPII.

Sądząc po "tzw. sprawie" abp Juliusza Paetza - tak.
Nie było doniesienia do prokuratury o dokonaniu przestępstwa przez
wyżej wymienionego, a więc nie ma winnego, za to jest zniszczony
czlowiek i jego dobre imię. I jeszcze raz powtórzę:
 w  jaki sposób 70-letni starzec  mógł się dopuścić molestowania
seksualnego na pełnoletniej osobie, dorosłym, młodym i silnym
fizycznie mężczyźnie (zapewne silnijeszym od niego), bez jego zgody i
akceptacji hm? Zakładając - hipotetycznie, że to prawda,  to młodym
musiało się to cholernie podobać, że sobie na to pozwolili, a jeżeli
się podobało i nie zabraniali , to nie ma mowy o żadnym przestępstwie.

Antenka

P.s. Nie od dziś wiadomo, że w struktury KK wślizgnęli się
fartuszkowi.

Data: 2010-03-21 00:43:41
Autor: zbig
W jaki sposób niszczy Kościoł katolicki mason eria?

P.s. Nie od dziś wiadomo, że w struktury KK wślizgnęli się
fartuszkowi.
A to lepiej od sukienkowych czy gorzej?

Data: 2010-03-21 08:22:20
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
W jaki sposób niszczy Kościoł katolicki masoneria?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Nie, patrząc na owoce jego posługi.....

Posługi? Pierszy raz słyszę, żeby posługacz żył w takim luksusie i nakazywał ludziom jak mają życ.

http://pepepe.pl/  Jeszcze 276 dni kompromitowania RP!

Data: 2010-03-21 00:36:58
Autor: Antenka
W jaki sposób niszczy Kościoł katolicki mason eria?

>żeby posługacz<

Z takimi tekstami to do naczelnego nocnika, a nie do Jego
Świątobliwości.

nakazywał ludziom jak mają życ.<

Ty jesteś najlepszym przykładem, że nikomu niczego nie można nakazać -
sam wybrałeś kloaczny dół, który zaprowadzi cię prosto do piekła.

Znasz bajkę o wężu? To sss.... do nocnika, gdzie twoje miejce
śmierdząca kupo.

Antenka

Data: 2010-03-21 09:17:45
Autor: najgorsze wyrazy wspólczucia
W jaki sposób niszczy Kościoł katolicki masoneria?

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał

Ty jesteś najlepszym przykładem, że nikomu niczego nie można nakazać

komuś, kto kieruje się własnym rozumem nie można.

sam wybrałeś kloaczny dół, który zaprowadzi cię prosto do piekła.

Właśnie nad tym dołem kloacznym ubolewa "jego świątobliwośc". Mówi, że czuje się zdradzony przez tem dół.

Znasz bajkę o wężu? To sss.... do nocnika, gdzie twoje miejce
śmierdząca kupo.

I tym górnolotnym akcentem zakończył swój wywód. koprofil - transwestyta o nicku Antenka.