W jakiej walucie teraz warto brać kredyt?

Data: 2010-03-13 12:46:50
Autor: kashmiri
W jakiej walucie teraz warto brać kredyt?
Latet <latet@latet.pl> had the courage to write:
Witam,

Kiedyś miałem spory kredyt mieszkaniowy w euro. Wyszedłem na tym
powiedzmy tak  sobie, ale nigdy nie zapomnę stresu związanego z
wahaniami kursów.

Teraz czeka mnie kolejny duży kredyt mieszkaniowy i tak sobie myślę, że
dla  świętego spokoju wezmę w PLN. Święty spokój ma dla mnie wymierną
wartość.

Ale może to błąd? Może obecnie naprawdę warto brać w jakiejś walucie?

A w jakiej walucie będziesz zarabiał przez najbliższe 25 lat?

k.

Data: 2010-03-13 11:46:26
Autor: Latet
W jakiej walucie teraz warto brać kredyt?
A w jakiej walucie będziesz zarabiał przez najbliższe 25 lat?

A skąd mam wiedzieć, czy i kiedy Polska przyjmie euro?

latet

Data: 2010-03-13 12:36:36
Autor: Valdi
W jakiej walucie teraz warto brać kredyt?
"Latet" news:hnfqes$2aa$1inews.gazeta.pl

A skąd mam wiedzieć, czy i kiedy Polska przyjmie euro?

Słuchaj sepleniącego przygłupa i jego kompana od pieniędzy - dla wielu ludzi
po wschodniej stronie Odry ta dwójka jest wyrocznią, alfą i omegą,
początkiem i końcem. :)

Data: 2010-03-14 00:31:50
Autor: kashmiri
W jakiej walucie teraz warto brać kredyt?
Valdi <Valdi@valdi.pl> had the courage to write:
[...]

Można też mieć robotę płatną w EUR...

W jakiej walucie teraz warto brać kredyt?