W jakim banku tanie (bezplatne?) konto w EURO z możliwo¶ci± wypłaty EURO w kasie??

Data: 2010-08-05 17:26:32
Autor: M
W jakim banku tanie (bezplatne?) konto w EURO z możliwo¶ci± wypłaty EURO w kasie??
Witam

Czy jest jaki¶ bank gdzie mogę dostawać przelewy w EURO i wypłacać sobie EURO w kasie w banku? Najlepiej aby nie kosztowało to za dużo;)

Pzdr

Data: 2010-08-05 17:38:20
Autor: MarekZ
W jakim banku tanie (bezplatne?) konto w EURO z możliwo¶ci± wypłaty EURO w kasie??
Użytkownik "M" <mcpc@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i3el80$6qr$1@news.task.gda.pl...
Witam

Czy jest jaki¶ bank gdzie mogę dostawać przelewy w EURO i wypłacać sobie EURO w kasie w banku? Najlepiej aby nie kosztowało to za dużo;)

Pzdr

ING, BZWBK, Multibank. W tej kolejno¶ci.

Data: 2010-08-05 10:05:54
Autor: Sarpedon
On 5 Sie, 17:38, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:
> Czy jest jaki¶ bank gdzie mogę dostawać przelewy w EURO i wypłacać sobie
> EURO w kasie w banku? Najlepiej aby nie kosztowało to za dużo;)
ING, BZWBK, Multibank. W tej kolejno¶ci.

+ Polbank

Data: 2010-08-05 16:22:33
Autor: xbartx
W jakim banku tanie (bezplatne?) konto w EURO z możliwo¶ci± wypłaty EURO w kasie??
Dnia Thu, 05 Aug 2010 17:38:20 +0200, MarekZ napisał(a):

ING, BZWBK, Multibank. W tej kolejności.

A jaką ING ma przewagę na BZWBK? Jakąś techniczną czy po prostu nie wszystko trzeba załatwiać w oddziale ;)

Data: 2010-08-05 23:27:38
Autor: MarekZ
W jakim banku tanie (bezplatne?) konto w EURO z możliwością wypłaty EURO w kasie??
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i3eog9$tgd$1@news.net.icm.edu.pl...

ING, BZWBK, Multibank. W tej kolejności.

A jakÄ… ING ma przewagÄ™ na BZWBK? JakÄ…Ĺ› technicznÄ… czy po prostu nie
wszystko trzeba załatwiać w oddziale ;)

Niezerowe oprocentowanie rachunku i ilość oddziałów oraz dobrą dostępność EUR, możliwość onlajnowego otwierania i zamykania rachunków.

Data: 2010-08-06 07:01:27
Autor: xbartx
Dnia Thu, 05 Aug 2010 23:27:38 +0200, MarekZ napisał(a):

Niezerowe oprocentowanie rachunku i ilość oddziałów oraz dobrą
dostępność EUR, możliwość onlajnowego otwierania i zamykania rachunków.

Hmmm to chyba wszystko to samo co w WuBeKu a nawet oddziałów to czasem WuBeK nie ma więcej.

--
xbartx

Data: 2010-08-06 07:02:53
Autor: xbartx
W jakim banku tanie (bezplatne?) konto w EURO z możliwo¶ci± wypłaty EURO w kasie??

Hmmm to chyba wszystko to samo co w WuBeKu a nawet oddziałów to czasem
WuBeK nie ma więcej.

Acha może jedyny minus w WBKa to przelew między swoimi rachunkami od min. 5pln czyli trzeba przelewać jakieś 1,3 euro około (oczywiście na dzień dzisiejszy, bo zależy to od aktualnego kursu).

--
xbartx

Data: 2010-08-06 12:11:33
Autor: MarekZ
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i3gc07$ggj$2@inews.gazeta.pl...

Hmmm to chyba wszystko to samo co w WuBeKu a nawet oddziałów to czasem
WuBeK nie ma więcej.

Całkiem możliwe, że masz rację. O ile znam bardzo dobrze ofertę i możliwości ING, to z BZWBK doświadczeń nie mam.

Data: 2010-08-06 11:35:59
Autor: xbartx
Dnia Fri, 06 Aug 2010 12:11:33 +0200, MarekZ napisał(a):

Całkiem możliwe, że masz rację. O ile znam bardzo dobrze ofertę i
możliwości ING, to z BZWBK doświadczeń nie mam.

W BZ jak masz umowę ramową, to konta zakładasz przez www, kartę też i pewnie inne rzeczy też. BZ działa dobrze z walutomatem, co na sobie już niejednokrotnie przetestowałem. Ale jak czegoś nie da się zrobić przez www to pewnikiem wizyta w oddziale.

--
xbartx

Data: 2010-08-05 19:22:38
Autor: dwr
W dniu 2010-08-05 17:26, M pisze:
Witam

Czy jest jaki¶ bank gdzie mogę dostawać przelewy w EURO i wypłacać sobie
EURO w kasie w banku? Najlepiej aby nie kosztowało to za dużo;)

Pzdr

Citi

Konto bezpłatnie jak wrzucisz 1500 zeta/m-c w dowolny sposób (Citi Direct).
Rachunek w EUR bezpłatnie, SEPA bezpłatnie (może się przyda).
Wypłata bezpłatnie.

Data: 2010-08-05 21:53:00
Autor: ktojakniemy
[...]

Ja polecam Alior. Je¶li nic nie zmienili, to można 2000 jednostek waluty obcej
wypłacać bez awizowania. Jeszcze nie spotkałem się z sytuacj±, żeby nie mieli
euro w oddziale (a korzystałem kilka razy). BZWBK bodajże pozwalał na wypłatę do
500 euro bez awizowania, ale tu z kolei można szybko załatwić sprawę,
transferuj±c ¶rodki do walutomatu i tam wymieniaj±c je na PLN.

Data: 2010-08-06 00:43:13
Autor: Jarek Andrzejewski
On 5 Sie, 17:26, "M" <m...@wp.pl> wrote:
Witam

Czy jest jaki¶ bank gdzie mogę dostawać przelewy w EURO i wypłacać sobie EURO w
kasie w banku? Najlepiej aby nie kosztowało to za dużo;)

Chyba Nordea (kiedy¶ miałem tam rachunek walutowy, gotówk± dało się
obracać i nie kosztował nic).

--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2010-08-06 09:54:04
Autor: J_K_K
W jakim banku tanie (bezplatne?) konto w EURO z możliwo¶ci± wypłaty EURO w kasie??
Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <ptja.pl@googlemail.com> napisał w wiadomo¶ci news:cc1628f7-859e-4fd3-bbcd-1fb30a532629i24g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Polbank ma bezpłatne konto w Euro,
ale przelewy (15 PLN) i wypłaty tylko w oddziale Banku.

Przelewy internetowe za 5 PLN np. w BPH,
konto kosztuje też 5 PLN, chyba, że ma się
płatne konto u nich (Sezam nie-Direct).

Pzdr

JKK

W jakim banku tanie (bezplatne?) konto w EURO z możliwo¶ci± wypłaty EURO w kasie??