W jakim banku tanie (bezplatne?) konto w EURO z możliwością wypłaty EURO w kasie??

Data: 2010-08-05 21:53:00
Autor: ktojakniemy
W jakim banku tanie (bezplatne?) konto w EURO z możliwością wypłaty EURO w kasie??
Witam

Czy jest jakiś bank gdzie mogę dostawać przelewy w EURO i wypłacać sobie EURO w kasie w banku? Najlepiej aby nie kosztowało to za dużo;)

Pzdr

Ja polecam Alior. Jeśli nic nie zmienili, to można 2000 jednostek waluty obcej
wypłacać bez awizowania. Jeszcze nie spotkałem się z sytuacją, żeby nie mieli
euro w oddziale (a korzystałem kilka razy). BZWBK bodajże pozwalał na wypłatę do
500 euro bez awizowania, ale tu z kolei można szybko załatwić sprawę,
transferując środki do walutomatu i tam wymieniając je na PLN.

--

W jakim banku tanie (bezplatne?) konto w EURO z możliwością wypłaty EURO w kasie??