W jakim banku założyć konto w Czechach? Jaki typ konta?

Data: 2009-11-16 14:45:46
Autor: whitetiger
W jakim banku założyć konto w Czechach? Jaki typ konta?
Witam
1. Czy może ktoś polecić bank w Czechach w którym założenie rachunku
jest bezproblemowe (idealnie by było jakby można załóżyć przez
interent nie ruszając się do Czech).
2. Mam taką sytuację że prowadzę DG i klienci z Czech będą mi płacić.
Żeby ułatwić im płacenie, chcę założyć konto w czechach. Moje pytanie
czy musi to być konto firmowe czy wystarczy prywatne (oczywiście  w
Polsce konto mam firmowe).
Z góry dziękuję za porady.

Data: 2009-11-16 23:52:11
Autor: gm
[...]

mBank ma filię w Czechach. Sprawdź ich ofertę.

http://www.mbank.cz/

Pozdrawiam
GM

Data: 2009-11-17 07:41:10
Autor: Marcepan
W jakim banku założyć konto w Czechach? Jaki t yp konta?
Czy może ktoś polecić bank w Czechach w którym założenie
rachunku jest bezproblemowe

Jesteś obywatelem Czech, płacisz tam podatek od osób fizycznych lub masz tam zarestrowaną działalność? Cokolwiek by wypełnić prohlášení o daňovém rezidentství?

Data: 2009-11-17 13:21:21
Autor: Marcin Lubojański
Marcepan wrote:
[...]

Pierwsze słyszę żeby to w którymkolwiek czeskim banku było wymagane.
Mam konta w Raiffeisenie i mBanku. Bez żadnej papierkologii

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

Data: 2009-11-17 18:03:07
Autor: JanKo
W jakim banku założyć konto w Czechach? Jaki t yp konta?
Agent Marcin Lubojański nadaje:

W mBanku jest jak najbardziej  wymagane - http://www.mbank.cz/dokumenty/danovy-rezident-cr.pdf

Data: 2009-11-17 18:20:36
Autor: Marcin Lubojański
JanKo wrote:
[...]

A to ciekawe bo ja nie jestem rezydentem podatkowym Czech i raczej nie będę. Czy to w takim razie znaczy że moja czeska wypłata powinna być wpłacana na koto w Polsce bo w czeskim banku konto mi nie przysługuje??

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
jędrny biust

W jakim banku założyć konto w Czechach? Jaki typ konta?