W jakim wieku się teraz zostaje pułkownikiem w policji?

Data: 2020-07-07 23:31:27
Autor: Michal Jankowski
W jakim wieku się teraz zostaje pułkownikiem w policji?
Data: 2020-07-08 08:05:18
Autor: Zbynek Ltd.
W jakim wieku się teraz zostaje pułkownikiem w policji?
Michal Jankowski napisał(a) :
I za jakie zasługi?
https://twitter.com/KatarzynaKlass/status/1280539564717768707

   MJ

Jakiś bełkot. Nie rzuciło mi się w oczy nic o pułkownikach.

    Zbyszek
PGP key: 0xDCEF4E65

Data: 2020-07-08 10:09:52
Autor: Michal Jankowski
W dniu 08.07.2020 o 08:05, Zbynek Ltd. pisze:
Michal Jankowski napisał(a) :
I za jakie zasługi?
https://twitter.com/KatarzynaKlass/status/1280539564717768707

   MJ

Jakiś bełkot. Nie rzuciło mi się w oczy nic o pułkownikach.

A to, przepraszam, kapral jest?
https://www.skyscrapercity.com/attachments/pp-png.279123/

   MJ

Data: 2020-07-08 11:30:25
Autor: Olin
Dnia Wed, 8 Jul 2020 10:09:52 +0200, Michal Jankowski napisał(a):

A to, przepraszam, kapral jest?
https://www.skyscrapercity.com/attachments/pp-png.279123/

Ja tam się nie znam, ale z interernetów wynika, że inspektor a obok niego
nadkomisarz.
http://www.gdynia.policja.gov.pl/m17/informacje/stopnie-policyjne/78575,Stopnie-policyjne.html

Pewnie zdolni, bo gorliwie bronią Maliniaka, przed jedną kobietą a nawet
dziennikarzem, to i szybko awansowali. Swoją drogą to ciekawe, że tak
wysokie szarże osobiście pilnują porządku na wiecach.

William Lawrence Bragg dostał - wspólnie z ojcem - Nobla z fizyki w wieku
25 lat, ale z filmu wynika, że obydwu funkcjonariuszom nie dorastał do
pięt.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-07-08 11:48:04
Autor: Michal Jankowski
W dniu 08.07.2020 o 11:30, Olin pisze:
[...]

No. Czyli pułkownik i kapitan. W ekipie był jeszcze co najmniej jeden z gwiazdkami.

[...]

No nie? Kapitan to jeszcze, ale pułkownika w tym wieku to ja sobie naprawdę nie wyobrażałem. Dobra zmiana nas jeszcze wiele razy zaskoczy.

   MJ

Data: 2020-07-08 12:39:48
Autor: N Tom
Michal Jankowski w <news:5f059656$0$547$65785112news.neostrada.pl>:

[...]

I delikt w pełnej krasie:
https://youtu.be/6BVNNIncGyo?t=51

--
'Tom N'

Data: 2020-07-08 12:47:19
Autor: J.F.
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:tp0tjw66c351$.rvfbg5ejgk6h.dlg@40tude.net...
[...]

Inspektor i nadkomisarz ... nie maja innych mundurow ?

Pewnie zdolni, bo gorliwie bronią Maliniaka, przed jedną kobietą a nawet
dziennikarzem, to i szybko awansowali. Swoją drogą to ciekawe, że tak
wysokie szarże osobiście pilnują porządku na wiecach.

Ja tam nie wiem, ale jak przyjezdza, badz co badz, "Glowa Panstwa",
to i lokalny szef policji powinien byc pod reka.
A jesli to male miasteczko, to jakis nadrzedny.

A w kadrze tych policjantow widac z 10, to i jakis oficer dowodzacy by sie przydal, i to raczej nie najmlodszy stopniem.
Nadkomisarz co najmniej ?
Choc w terenie to i podkomisarze, a jeden dowodzacy caloscia.

J.

Data: 2020-07-08 12:54:01
Autor: Olin
Dnia Wed, 8 Jul 2020 12:47:19 +0200, J.F. napisał(a):

Ja tam nie wiem, ale jak przyjezdza, badz co badz, "Glowa Panstwa",
to i lokalny szef policji powinien byc pod reka.

To raczej na trybunie i w mundurze galowym, a ten bez żadnego trybu czepia
się dziennikarza, że filmuje.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-07-08 15:35:47
Autor: Animka
W jakim wieku się teraz zostaje pułkownikiem w policji?
W dniu 2020-07-08 o 12:54, Olin pisze:
Masz w stopce:
wykorzystania do prac domowych"
św. Tomasz z Akwinu

I taki ktoś został świętym. Może wykorzystywał kobiety do tych celów.

--
animka

Data: 2020-07-08 15:50:50
Autor: J.F.
Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1vp98rpnb4er7.1vix4rsv1tbz5.dlg@40tude.net...
Dnia Wed, 8 Jul 2020 12:47:19 +0200, J.F. napisał(a):
Ja tam nie wiem, ale jak przyjezdza, badz co badz, "Glowa Panstwa",
to i lokalny szef policji powinien byc pod reka.

To raczej na trybunie i w mundurze galowym,

Ogolnie tak, ale na trybunie ... niekoniecznie.

a ten bez żadnego trybu czepia się dziennikarza, że filmuje.

Zgadza sie, szef powinien nadzorowac calosc.

J.

Data: 2020-07-08 13:13:50
Autor: J.F.
Użytkownik "Michal Jankowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f04e9b1$0$544$65785112@news.neostrada.pl...
I za jakie zasługi?
https://twitter.com/KatarzynaKlass/status/1280539564717768707

Mariusz Sokolowski zakonczyl sluzbe w wieku 42 lat i stopniu inspektora, ale inspektorem zostal pewnie wczesniej.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Mariusz_Soko%C5%82owski

Od 2007, wraz z nowym stanowiskiem? No ale zaslugi mial :-)

w 2005 byl jeszcze nadkomisarzem
http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WMP20050730990

Swoja droga, te ordery to jakos hurtem nadaja, 1300 brazowych w jednym roku ?

A swoja droga ... od kiedy on pracowal w Policji ?
Od 1996/7, zaraz po szkole w Szczytnie, a reszta to obok policyjnego etatu ?

J.

Data: 2020-07-08 13:25:41
Autor: Michał Jankowski
W dniu 08.07.2020 o 13:13, J.F. pisze:
[...]

Jeszcze w 2011 był "młodszym inspektorem".

Ilu może być w ogóle pułkowników w policji?

   MJ

Data: 2020-07-08 15:48:58
Autor: J.F.
Użytkownik "Michał Jankowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4575ae5f-0dda-573e-7e9a-ddbc942bd129@fuw.edu.pl...
[...]

"mlodszy" na stanowisku w KGP to nie brzmi dobrze.
"Nadkomisarz" lepiej :-)

Ale moze nie patrzyli jak brzmi, tylko w tabele sluzby i awansow.

Ilu może być w ogóle pułkowników w policji?

Pewnie jakies przepisy okreslaja, chocby zgrubnie.

J.

Data: 2020-07-08 14:05:29
Autor: Olin

https://i1.kwejk.pl/k/obrazki/2017/02/2d122c1df8284d59a873ea4c6408eee9.jpg

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

 Niestety, jest to rząd."
Woody Allen

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-07-08 15:32:24
Autor: Animka
W dniu 2020-07-07 o 23:31, Michal Jankowski pisze:
I za jakie zasługi?
https://twitter.com/KatarzynaKlass/status/1280539564717768707

Widzę, że teraz jest gorzej niż za czasów ubeków. Co prawda nie żyłam w tamtych czasach, ale wiem z opowiadań i prasy.
Bolek to bodajże nawet na ślub córki poszedł w koszulce-dresie z napisem Konstytucja.

--
animka

W jakim wieku się teraz zostaje pułkownikiem w policji?