W jednym..

Data: 2010-10-22 08:31:23
Autor: jadrys
W jednym..

Rydzyk ma rację - "żyjemy w czasach specjalnie tworzonego zamętu":

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Dzis-jakby-szatan-unosil-sie-nad-Polska,wid,12782328,wiadomosc_prasa.html

Data: 2010-10-22 15:27:22
Autor: cirrus
W jednym..
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i9rb5s$n7u$1news.onet.pl...
Rydzyk ma rację - "żyjemy w czasach specjalnie tworzonego zamętu":
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Dzis-jakby-szatan-unosil-sie-nad-Po
lska,wid,12782328,wiadomosc_prasa.html

W czym udział Rydzyka jest znaczny.

--
stevep

Data: 2010-10-22 15:38:24
Autor: cyc
W jednym..

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:i9s3fu$5d6$1news.vectranet.pl...
[...]

Rozklada sie to po rowno miedzxy nim a Kaczynskim !.
Takiego duetu promujacego morslne dno , jeszcze w Polsce nie bylo !!.
Czysty falsz , obluda i gra na najnizszych ludzich instynktach , to credo oi spsob na zycie obu furerow .

cyc

cyc

Data: 2010-10-22 17:15:19
Autor: jadrys
W jednym..
W dniu 2010-10-22 15:38, cyc pisze:
[...]

  W moim odczuciu, zatracasz zdolność obiektywnej oceny zdarzań i ludzi cycu. Jest mi naprawdę smutno z tego powodu.

Data: 2010-10-22 18:38:11
Autor: cyc
W jednym..

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i9s9qj$d3h$2news.onet.pl...
[...]

Widzisz jest tak !!.
Gdybym to ja sam , lub tylko paru , pare tysiecy , ba , pareset tysiecy ludzi myslalo podobnie jak ja , moglbym sie zastanowic nad trafnoscia swojej oceny i poddac ja doglebnej analizie i ew. weryfikacji .
Tak sie jednak sklada , ze w swoich odczuciach nie jestem odosobniony i nie jest nas tylko paru , lecz podobnie mysla milony , powiem nawet nieco smielej dziesiatki milionow , bo przeciez jesli jest nas "tylko" 20 milionow tylko to juz sa dzisesiatki .
Jaka mam , podstawe do tego aby sadzic , ze moja ocena jest nieobiektywna ? , zludna i podyktowana wylacznie emocjami i ...uprzedzeniami ? .
A jakie moge miec uprzedzenia do Rydzyka np.? . Jestem katolikiem , chodze do kosciola , nawet daje czasem na tace rozumiejac poytrzeby kosciola ( nie wpuszczam koledy , to prawda ) , nie widze nic zdroznego w dzialanosci Rydzyka w sferze religijnej a wiec prowadzonych przez niego programow stricte religijnych , skad zatem mialaby ppjawic sie " nienawisc " o ktora w stosunku do niego jestem , nieslusznie zreszta posadzany ? .
Niechec wynika wylacznie z jego dzialanosci pozareligijnj , jeg cwaniacwta , "naciagactwa " i zrobienia z religii i samego Boga bilbordu reklamowego a jesli zauwazy sie jego lecewazenie prawa i spoczywajacych na nim wobec Polski obowiazkow , to niechec ta jest w pelni uzasadniona .
Kaczynski zas / , no coz , to rodzaj sam w sobie . Karykatura polityka i szczyt obludy .
Nie da sie go lubic , ani szanowac . Nie szanuja go nawet jego najblizsi wspolpracownicy , wiem o tym napewno . Jego model sprawowania wladzy nie odpowiada nikomu tylko jemu . To , ze nikt mu sie w jego gronie nie sprzeciwia nie wynika z akceptacjipoczynan , tylko ze starchu przed politycznym unicestwieniem , co czyi za kazdym razem kiedy mu sie ktos sprzeciwi . AS politycy przeciez juz nie potrafia jak ludzie [pracowac i trzeba byloby pojsc do jakiejs prawdziwej pracy za znacznie mniejsze pieniadze .
Mysle , ze to Ty powinienes zweryfikowac stanowisko i pojac , ze ci , ktorzy sa dla Ciebie wzorcem  to ludzie , powiem milosiernie , bladzacy !.

cyc

Data: 2010-10-22 17:15:27
Autor: jadrys
W jednym..
W dniu 2010-10-22 15:27, cirrus pisze:
[...]

Nazywanie rzeczy po imieniu nie jest "sianiem zamętu".

W jednym..