W kierunku Orwell'a...

Data: 2011-03-11 21:50:48
Autor: HaMMeR
W kierunku Orwell'a...
http://tinyurl.com/6fbcwam

Czysta bolszewia.
Gratulacje dla glosujacych na PO+SLD- owska zgraje, wymozdzkow:)

'Zapamiętajcie, że za nieszczero¶ć i tchórzostwo zawsze trzeba płacić.
Nie wyobrażajcie sobie, że przez całe lata można uprawiać służalcz±
propagandę na rzecz radzieckiego lub też jakiegokolwiek innego reżimu,
a potem powrócić nagle do intelektualnej przyzwoito¶ci. Raz się
skurwisz - kurw± zostaniesz. '
G.Orwell
(Kaweckim, Pietrzykowskim, Herskom, MH, Prawdziwkom i innym
sprzedajnym lajdakom, ktorych na psp nie brakuje.., ku uwadze)

Data: 2011-03-12 07:04:54
Autor: jadrys
W kierunku Orwell'a...
W dniu 2011-03-12 06:50, HaMMeR pisze:
http://tinyurl.com/6fbcwam

Czysta bolszewia.
Gratulacje dla glosujacych na PO+SLD- owska zgraje, wymozdzkow:)

'Zapamiętajcie, że za nieszczerość i tchórzostwo zawsze trzeba płacić.
Nie wyobrażajcie sobie, że przez całe lata można uprawiać służalczą
propagandÄ™ na rzecz radzieckiego lub teĹĽ jakiegokolwiek innego reĹĽimu,
a potem powrócić nagle do intelektualnej przyzwoitości. Raz się
skurwisz - kurwÄ… zostaniesz. '
G.Orwell
(Kaweckim, Pietrzykowskim, Herskom, MH, Prawdziwkom i innym
sprzedajnym lajdakom, ktorych na psp nie brakuje.., ku uwadze)

A na rzecz zamordyzmu USA to już można uprawiać służalcza politykę? Ech wy, ludzie z moralnością Kalego. A p. Kaweckiego radzę nie drażnić.

Data: 2011-03-12 00:23:01
Autor: HaMMeR
W kierunku Orwell'a...
On 12 Mar, 07:04, jadrys <C...@yahoo.com> wrote:
> [...]

> sprzedajnym lajdakom, ktorych na psp nie brakuje.., ku uwadze)

A na rzecz zamordyzmu USA to już można uprawiać służalcza politykę? Ech
wy, ludzie z moralno¶ci± Kalego. A p. Kaweckiego radzę nie drażnić.

'...lub też jakiegokolwiek innego reżimu,...' Zrozumial?
Czy to tak trudno ci pojac, ze te antypolska szmate, kaleckiego, to
mam kolo doopy?!!
A kolo doopy ze wzgledow higienicznych.!
Probujesz po raz enty zrozumiec? Przeciez nie jestes tak tepy jak np:
Hersk!

Data: 2011-03-12 16:54:27
Autor: jadrys
W kierunku Orwell'a...
W dniu 2011-03-12 09:23, HaMMeR pisze:

A na rzecz zamordyzmu USA to już można uprawiać służalcza politykę? Ech
wy, ludzie z moralnością Kalego. A p. Kaweckiego radzę nie drażnić.

'...lub teĹĽ jakiegokolwiek innego reĹĽimu,...' Zrozumial?
[...]

No ale to przecież twoi idole gięli się w ukłonach i usilnie zapraszali jankesów do wzięcia Polski pod swój bucior.. PiSowcy nie wiedzą że USA to reżim?

Hammer, czy ty myĹ›lisz ĹĽe wszyscy na psp majÄ… sklerozÄ™? - Nie -  znaczna część pamiÄ™ta do czego doprowadziĹ‚ gniew p. Jacka..

Data: 2011-03-12 07:46:42
Autor: Pinocchio
W kierunku Orwell'a...

Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomo¶ci news:c50d55d1-a444-43e3-a3b0-8e6062f63b2de9g2000vbk.googlegroups.com...
http://tinyurl.com/6fbcwam

Czysta bolszewia.
Gratulacje dla glosujacych na PO+SLD- owska zgraje, wymozdzkow:)

Nie cierpie takich padalców jak ty ale masz rację: czysta balszewia! T± KRRiTV trzeba rozgonić na 4 wiatry, a TVP i PR sprzedać! Dalsze pieprzenie o misji dziejowej tych komuszych tworów staje się obrzydliwe. Tusk obiecał, że nie będzie abonamentu i co? Dworak wlazł na stołek i robi wszystko by wepchn±ć kolesi na stołki. Jak dot±d TVP1 i TVP2 rz±dzi PiS. S± nieusuwalni! Co do "wymóżdżków", chciałbym zwrócić ci uwagę, że na PiS głosowali ludzie starsi z wykształceniem podstawowym i zawodowym czyli ci, którzy swoje dorosłe życie spedzili w PRL. Młodzież i ludzie z wykształceniem wyższym głosowali na PO. Nie zaprzeczysz, że to ci ludzie kreuj± dzisiejsz± rzeczywisto¶ć, a nie PiS-owski elektorat. Nie powiesz chyba, że ktokolwiek z elektoratu PiS potrafi zaprogramować najprostszy procesor, może co najwyżej i to pod nadzorem włożyc do podstawki. Tak więc pisz±c "wymóżdżenie" okresliłe¶ raczej swoje ¶rodowisko, a nie srodowisko PO czy SLD.

Pozostaje bez szacunku

Valerio

Data: 2011-03-12 00:17:57
Autor: HaMMeR
W kierunku Orwell'a...
On 12 Mar, 07:46, "Pinocchio" <pinocc...@lorenzini.it> wrote:
U ytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisa w wiadomo cinews:c50d55d1-a444-43e3-a3b0-8e6062f63b2d@e9g2000vbk.googlegroups.com...http://tinyurl.com/6fbcwam

Czysta bolszewia.
Gratulacje dla glosujacych na PO+SLD- owska zgraje, wymozdzkow:)

Nie cierpie takich padalc w jak ty ale masz racj : czysta balszewia! T
KRRiTV trzeba rozgoni na 4 wiatry, a TVP i PR sprzeda ! Dalsze pieprzenie o
misji dziejowej tych komuszych twor w staje si obrzydliwe. Tusk obieca , e
nie b dzie abonamentu i co? Dworak wlaz na sto ek i robi wszystko by
wepchn kolesi na sto ki. Jak dot d TVP1 i TVP2 rz dzi PiS. S nieusuwalni!
Co do "wym d k w", chcia bym zwr ci ci uwag , e na PiS g osowali ludzie
starsi z wykszta ceniem podstawowym i zawodowym czyli ci, kt rzy swoje
doros e ycie spedzili w PRL. M odzie i ludzie z wykszta ceniem wy szym
g osowali na PO. Nie zaprzeczysz, e to ci ludzie kreuj dzisiejsz
rzeczywisto , a nie PiS-owski elektorat. Nie powiesz chyba, e ktokolwiek z
elektoratu PiS potrafi zaprogramowa najprostszy procesor, mo e co najwy ej
i to pod nadzorem w o yc do podstawki. Tak wi c pisz c "wym d enie"
okresli e raczej swoje rodowisko, a nie srodowisko PO czy SLD.

Pozostaje bez szacunku

Valerio

Jestes glupi, zarozumialy 'mlody i wyksztalcony z wielkiego miasta'
ani chybi, sadzac po
twojej naiwnej i smierdzacej na kilometr GWniana indoktrynacja,
wypocinie!
Wierz nadal tym wszystkim ocenom, sondazom, sugestiom i produkcjom
medialnym 'slusznych', autorytetow z obiema gwiazdami na czole i
korzeniami
tkwiacymi gleboko w krwawej dla Polakow przeszlosci!
Musisz jeszcze dlugo pracowac nad wlasnym mozdzkiem, bo narazie, to
oddales go w pacht, wyslugujacym sie obcym, lajdusom...
Wlasnie wczoraj zakonczylem pisac oprogramowanie pod ATMEGA168,
do zaprojektowanego przeze mnie urzadzenia testujacego, a wiec 'w
nogach spisz
i goowno wisz', umyslowy pantofelku.
To, ze ci odpowiedzialem, to byl jednorazowy wobec ciebie gest z mojej
strony,
bowiem zawsze mam nadzieje, ze ludzie nie sa zli, tylko
baaaaaaaaaardzo naiwni...

Data: 2011-03-12 10:54:42
Autor: Pinocchio
W kierunku Orwell'a...

Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:c2c2561d-6159-480f-ab3a-8f5fca1133adr4g2000vbq.googlegroups.com...
[...]

Kazdy sadzi sam po sobie!

zarozumialy 'mlody i wyksztalcony z wielkiego miasta'

Tak. mam wyzsze wyksztalcenie.

ani chybi, sadzac po  twojej naiwnej i smierdzacej na kilometr GWniana indoktrynacja,

Tacy jak ty nie maja innych  argumentów wiec podpieraja sie GW. Na pewno czytasz ja codziennie!

wypocinie!

Sadzisz, ze piszac w ten sposób podnosisz swoja wartosc? Jestes zalosny. Brak ci argumentów.

Wierz nadal

Niby dlaczego nadal?

tym wszystkim ocenom, sondazom, sugestiom i produkcjom
medialnym 'slusznych', autorytetow z obiema gwiazdami na czole i

O czym ty chlopie majaczysz?

korzeniami tkwiacymi gleboko w krwawej dla Polakow przeszlosci!

 O czym ty chlopie bredzisz? Leczysz sie?

Musisz jeszcze dlugo pracowac nad wlasnym mozdzkiem,

Jestes zalosny. Prymitywny. Co za jelop!

bo narazie, to oddales go w pacht, wyslugujacym sie obcym, lajdusom...

O czym ty chlopie bredzisz? Ile ty masz lat, 70?

Wlasnie wczoraj zakonczylem pisac oprogramowanie pod ATMEGA168,

Fiufiu... fiufiu... Geniusz! I co, zapala te LED-y kolejno czy pseudolosowo?

do zaprojektowanego przeze mnie urzadzenia testujacego,

Coz to za urzadzenie i co testuje? Dzwonek do roweru?

a wiec 'w  nogach spisz

 Ja na pewno nie. Ty zapewne tak. Jak psiak.

i goowno wisz', umyslowy pantofelku.

Jestes zalosny. Chlopie. Ty sie lecz!

To, ze ci odpowiedzialem, to byl jednorazowy wobec ciebie gest z mojej
strony,

Takie jak ty obslizle padalce traktuje tak jak na to zasluguja. Spluwam na wasz widok!

bowiem zawsze mam nadzieje, ze ludzie nie sa zli, tylko
baaaaaaaaaardzo naiwni...

Zgoda. Jestes naiwny. Nie wszyscy sa tobie podoni.

"H' to 1-wsza litera imienia czy okreslenie charakteru? ;-)

Valerio

Data: 2011-03-12 19:28:10
Autor: Grzegorz Z.
W kierunku Orwell'a...
HaMMeR napisał:

http://tinyurl.com/6fbcwam

Czysta bolszewia.
Gratulacje dla glosujacych na PO+SLD- owska zgraje, wymozdzkow:)

Raczej berlusconizm, nie bolszewia. Tam jest dokładnie tak samo.

http://www.opendemocracy.net/arianna-ciccone/italy-internet-press-freedom-under-threat

W kierunku Orwell'a...