W klonach znów jest 6.5%3M bez łaski

Data: 2012-09-13 10:22:22
Autor: SQLwiel
W klonach znów jest 6.5%3M bez łaski
We wszystkich.
W IB 6.5 dla >10k (uwaga: ostra nierówność)

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel

Data: 2012-09-13 01:45:59
Autor: Mariusz Tasarz
W klonach znów jest 6.5%3M bez ³aski
On 13 Wrz, 10:22, SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com> wrote:
We wszystkich.
W IB 6.5 dla >10k (uwaga: ostra nierówno¶æ)

ano, dosyæ dziwni s±, robi± niby jakie¶ ¶mieszne promocje, a potem i
tak daj± tyle samo na regularnych lokatach, trochê mnie ju¿ dra¿ni± te
IB, GO i OF :) mog³aby siê pojawic sensowna konkurencja dla nich

Data: 2012-09-13 12:38:48
Autor: SQLwiel
W dniu 2012-09-13 10:45, Mariusz Tasarz pisze:
On 13 Wrz, 10:22, SQLwiel<"[nick]"@guglowapoczta.com>  wrote:
We wszystkich.
W IB 6.5 dla>10k (uwaga: ostra nierówność)

ano, dosyć dziwni są, robią niby jakieś śmieszne promocje, a potem i
tak dają tyle samo na regularnych lokatach, trochę mnie już drażnią te
IB, GO i OF :) mogłaby się pojawic sensowna konkurencja dla nich

Pojawia się, ale trochę jak Józek od tej niedarowanej nocy.
Udało mi się upchnąć trochę kasy w Mille na 7% do stycznia, ale skończyłosię i nadal konkurencji nie widzę. Zakładać kolejnego konta w jakimś Meritumie już mi się nie chce.

Z kolei trochę mnie otrząsa przed trzymaniem 4/5 kasy u Czarneckiego. Kto go tam wie, czy jakichś grobelnych genów nie nosi.

--

DziÄ™kujÄ™ i pozdrawiam.   SQLwiel

Data: 2012-09-13 14:15:27
Autor: Telesfor Baudot
W klonach znów jest 6.5%3M bez łaski

Użytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał w wiadomości news:5051b7ad$0$1211$65785112news.neostrada.pl...
[...]

[...]

IB dzwoni i oferuje 7,5% na 12m z przekształcenia dotychczasowych lokat z wyjątkiem antybelkowych i antyinflacyjnych, w szczególności te ktore własnie sie kończą i kasa ma od nich wyplynąć. Ponoć typowa lokata z BFG, ale nie mam nic na papierze. Czy ktos ma dośwaidczenia z tym okazem?

--
Telesfor BAUDOT

Data: 2012-09-13 20:09:30
Autor: PKL
W klonach znów jest 6.5%3M bez łaski
Dnia 13.09.2012 Telesfor Baudot <tele2001.SPAM@TO.poczta.NIE.onet.TU.pl> napisa³/a:

IB dzwoni i oferuje 7,5% na 12m z przekszta³cenia dotychczasowych lokat z wyj±tkiem antybelkowych i antyinflacyjnych, w szczególno¶ci te ktore w³asnie sie koñcz± i kasa ma od nich wyplyn±æ. Ponoæ typowa lokata z BFG, ale nie mam nic na papierze. Czy ktos ma do¶waidczenia z tym okazem?

poczytaj, ju¿ parê w±tków by³o
np. Lokata idealna plus - w Idea Banku(Mon, 10 Sep 2012 11:43:09 -0700 (PDT))
ja osobi¶cie skorzysta³em, nie ma nic konkurencyjnego na rynku, a wg. mnie
oferta do¶æ ciekawa.

W klonach znów jest 6.5%3M bez łaski