W końcu durna Visa zdechnie :D

Data: 2010-07-01 14:56:15
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W końcu durna Visa zdechnie :D
Witam,

mBank ostro wprowadza Masterkarda, OpenFinance też.
Mam nadzieję, że w końcu znikną Visy i doczekam się powszechnej oferty
MCów, o jakiej marzę od 10 lat, od czasu jak miałem EC-MC w PeKaO.

Może w końcu bankowość pójdzie do przodu.

--
Przemysław Adam Śmiejek

Chcesz nie głosować na Jarka?
Najpierw zobacz: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm

Data: 2010-07-01 09:21:52
Autor: witek
Przemysław Adam Śmiejek wrote:
[...]

a co za różnica jaki to plastik?

Data: 2010-07-01 15:00:04
Autor: MarekZ
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i0i39l$gil$1@news.onet.pl...

[...]

A w czym Visa jest gorsza?

Data: 2010-07-01 15:06:52
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-07-01 15:00, MarekZ pisze:
Może w końcu bankowość pójdzie do przodu.
A w czym Visa jest gorsza?

MC jest jakaś taka cieplejsza w uczuciach. Te hasełka z ,,bezcenne'' są
takie ludzkie i sympatyczne. :D

Ze spraw technicznych to Pejpas jest dla mnie cudem techniki. Na razie
jeszcze wujowo z obsługą, ale idę se z psem do Ropuchy po picie i nie
muszę cudować. W barze u MacDonalda też nie muszę pinu wklepywać, choć
jeszcze nie dorośli do udostępniania czytnika, więc trochę zaburzają
bezpieczeństwo (co w połączeniu z tym, że to teraz Zakład Pracy
Chronionej dla Niepełnosprawnych Umysłowo, jest może denerwujące, ale i
tak max 50zł mi mogą ściągnąć, to olać). W Empicu też mają czytnik...
Jak się rozpowszechni MC, to może czytniki pojawią się wszędzie. Mogliby
też dać regulowanie limitu, bo 50zł to momentami mało.

Ale w końcu się ruszyło.

Data: 2010-07-01 09:22:25
Autor: witek
[...]

a ktoś powinien się leczyć.

Data: 2010-07-01 15:19:32
Autor: Michal
W końcu durna Visa zdechnie :D
> Mogliby
> też dać regulowanie limitu, bo 50zł to momentami mało.

PP możesz używać przy każdej kwocie płatności, ale powyżej 50zł (lub co- którąś transakcję, nie pamiętam dokładnie) zostaniesz poproszony o PIN. Limit to by można regulować, ale w DÓŁ.

Karty bez żadnej weryfikacji własności (głupi PIN jednak ochroni przed większymi zakupami dokonanymi przez gnojka który ukradnie Ci portfel w tłumie) jednak oferują bezpieczeństwo znacznie gorsze niż gotówka.

--
Michał

Data: 2010-07-01 09:25:00
Autor: witek
Michal wrote:

Karty bez żadnej weryfikacji własności (głupi PIN jednak ochroni przed większymi zakupami dokonanymi przez gnojka który ukradnie Ci portfel w tłumie) jednak oferują bezpieczeństwo znacznie gorsze niż gotówka.

bezpieczenstwo to oferuje ci bank, który  gwarantuje zwrot kasy za nieautoryzwane transakcje, a nie zaden pin, chip, czy inne cuda techniki. To wszystko to są wewnątrzne rozwiązania dla banku, a nie dla klienta.
Jak dla mnie karta może byc nawet w formie sniadaniowego papieru poplamionego masłem jeśli będzie spełniać to do czego została zaprojektowana.Czy oni do środka wsadzają wróżki, czy nie to mnie nie interesuje.

Data: 2010-07-01 15:26:47
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-07-01 15:19, Michal pisze:
[...]

Przy większych zawsze mi zabierali kartę, ale to detal, skoro i tak
muszę PIN.

Limit to by można regulować, ale w DÓŁ.

Nie każdy jest studentem czy uczniem.

Karty bez żadnej weryfikacji własności (głupi PIN jednak ochroni przed
większymi zakupami dokonanymi przez gnojka który ukradnie Ci portfel w
tłumie) jednak oferują bezpieczeństwo znacznie gorsze niż gotówka.

Niby czemu znacznie gorsze, skoro jest limit? Tylko że ustawiony
niekoniecznie pode mnie. :( Mi by się widział tak na poziomie 100zł-200zł.

Oczywiście jakośtam połączony z maksymalną liczbą dziennie. Nie wiem jak
teraz jest z liczbą dziennych pejpaśnięć.

Data: 2010-07-01 15:39:31
Autor: Michal
[...]

No to trafiłeś na braki w przeszkoleniu personelu- co jest jednym z większych problemów we wprowadzaniu PP i wcale nie jest powiedziane, że PP się przyjmie... Generalnie ostatnio marazm jeśli chodzi o nowe punkty, kart [w użyciu] jak na lekarstwo, czytniki znikają z miejsc gdzie były...

Limit to by można regulować, ale w DÓŁ.

Nie każdy jest studentem czy uczniem.

To tak kąśliwie miało być w moim kierunku czy może uważasz, że 50zł wg mnie nie ma żadnej wartości? :)

[...]

Ja bym tam nie chciał 200zł bez PINu puszczać.

Oczywiście jakośtam połączony z maksymalną liczbą dziennie. Nie wiem jak
teraz jest z liczbą dziennych pejpaśnięć.

Bodajże maksymalnie 4 lub 5 transakcji offline (do 50zł każda), później online + PIN. Każdy ewentualnie online + PIN resetuje licznik. Podkreslam: "bodajże", czyli to co zapamiętałem, a szukać mi się nie chce.

Mam w portfelu kartę PP ale i tak nie za bardzo jest gdzie używać rozsądnie- ZAWSZE moja chęć płacenia PP kończyła się dłużej trwającą obsługą ("Już, momencik, tylko czytnik wyjmę", potem zastanawianie sie jak to zrobić przy terminalu, nierzadko też "to pan podejdzie 3 kasy dalej bo tam jest czytnik"), połączoną rzecz jasna z niechęcią sprzedawcy.

Na zwykłe karty przynajmniej nie narzekają i wiedzą dokładnie, jak obsługiwać. W eService, gdzie transakcje chipowe dość często działają offline, jest w ogóle super (a to głównie eService obsługuje PP w Polsce).

PP to czyste gadżeciarstwo, dużo lepiej sprawdziłyby się czytniki + PINpady w stronę klienta oraz transakcje offline EMV. No i poziom bezpieczeństwa jakby inny :)

Michał

Data: 2010-07-01 16:07:39
Autor: mvoicem
(01.07.2010 15:39), Michal wrote:
[...]

PP się przyjmie jeżeli będzie można użyć w takich miejscach do których
jest niemalże przeznaczone, czyli automaty z kawą/batonami, płatności za
parking, płatności za autostradę ... ogólnie wszelkie automaty.

p. m.

Data: 2010-07-01 16:15:43
Autor: Mateusz Papiernik
W dniu 2010-07-01 16:07, mvoicem pisze:
PP się przyjmie jeżeli będzie można użyć w takich miejscach do których
jest niemalże przeznaczone, czyli automaty z kawą/batonami, płatności za
parking, płatności za autostradę ... ogólnie wszelkie automaty.

Mam goraca nadzieje, ze dozyjemy takich czasow jak najszybciej. W
sklepie podawanie pinu/podpisywanie slipa mi nie przeszkadza - ale
szukanie drobnych, ktorych nigdy nie mam, jak chce kupic puszke
Coca-Coli jest co najmniej irytujace.

--
Mateusz Papiernik
mati@maticomp.net, http://www.maticomp.net

Data: 2010-07-01 16:22:03
Autor: Michal
W dniu 01.07.2010 16:15, Mateusz Papiernik pisze:
[...]

Tyle, że jakoś już istnieją automaty, które spokojnie akceptują- szybko i sprawnie- zwykłe karty (chipowe a nawet na pasek). PP lub jego brak nie jest powodem, dla którego zazwyczaj w Polsce w "vending machines" nie da się zapłacić kartą.

Wprowadzenie kart płatniczych do miejsc o których piszecie nie ma nic wspólnego z PP lub jego brakiem, niestety.

Michał

Data: 2010-07-01 16:38:15
Autor: Mateusz Papiernik
W dniu 2010-07-01 16:22, Michal pisze:
[...]

Wiem, masz rację. Ale kolejne "pokolenie" technologii ułatwiających
szybkie płacenie kartami w automatach może będzie malutkim krokiem
naprzód na drodze do ich wprowadzenia...

Data: 2010-07-01 19:52:12
Autor: Grzexs
[...]

Ja nie wiem, może się nie znam, albo myślę wg innej logiki, ale, kurde, co za problem wystawić czytnik szczeliną do klienta i zrobić możliwość ustalenia limitu i liczby transakcji bez potwierdzenia dla standardowej karty z chipem??? I na cholerę ten cały PayPass?

--
Grzexs

Data: 2010-07-01 19:56:07
Autor: mvoicem
W końcu durna Visa zdechnie :D
(01.07.2010 19:52), Grzexs wrote:
[...]
[...]

Problem że jak już ten automat stoi i jest wdrożony, to sposobu
płatności to raczej spory koszt.

Takie rzeczy trzeba planować na etapie projektowania urządzenia.

p. m.

Data: 2010-07-01 20:12:19
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-07-01 19:52, Grzexs pisze:
[...]

Bezdotytkowe jest mniej awaryjne. Po tym, co młode robią z automatami na
napoje u nas, wierzę, że wystawianie dotykowego czytnika może być
bardziej kłopotliwe.

Przy takim założeniu, jak piszesz: ,,zrobić możliwość
ustalenia limitu i liczby transakcji bez potwierdzenia dla standardowej
karty z chipem'' faktycznie PayPass to tylko wygodniejsza i mniej
awaryjna technologia. Ale też nie widzę problemu, żeby była, skoro
wygodniejsza.

Data: 2010-07-01 20:12:55
Autor: Borys Pogoreo
W końcu durna Visa zdechnie :D
Dnia Thu, 01 Jul 2010 19:52:12 +0200, Grzexs napisa(a):

Ja nie wiem, moe si nie znam, albo myl wg innej logiki, ale, kurde, co za problem wystawi czytnik szczelin do klienta

 Mniejsza zachta do wandalizmu. Ciekawe ile takich szczelin byoby czym
zapchane.

--
Borys Pogoreo
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-07-01 16:40:03
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
[...]

A co za różnica czy automat CocaColi czy Ropuchy czy Empicu? I czy
automat z metalu czy z węgla, wody i czegośtam jeszcze? To są
implementacje będące wyborem sprzedawcy. Mi jako klientowi obojętnie,
byle wygodnie.

Data: 2010-07-02 11:59:17
Autor: Robert Kois
W końcu durna Visa zdechnie :D
Dnia Thu, 01 Jul 2010 16:40:03 +0200, Przemysaw Adam miejek napisa(a):

czy Empicu?

No dobra, tym razem ja si doczepi w ramach rewanu bo to ju drugi raz.
Po jakiemu to? Pomijajc, e firma nazywa si Empik.

--
Kojer

Data: 2010-07-01 16:33:04
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-07-01 15:39, Michal pisze:
[...]

Może za drogie są? Może za mało pejpasów wydano?

Limit to by można regulować, ale w DÓŁ.
Nie każdy jest studentem czy uczniem.
To tak kąśliwie miało być w moim kierunku czy może uważasz, że 50zł wg
mnie nie ma żadnej wartości? :)

Raczej odwrotnie, wg Ciebie ma za wysoką wartość. Ja robię często
większe zakupy.

[...]

Temu mówię o możliwości regulowania.

[...]

U nas na szczęście nie. Ropucha ma wystawiony, Empic ma wystawiony, bar
u MacDonalda ma schowany, ale aktywny. Owszem, punktów mało, więc mam
nadzieję, że akcje banków to przełamią. Na razie przez 10 lat nie było
kart MC w Polsce w zasadzie, więc ludzie mają Visy i i tak nie mają jak
korzystać.

Na zwykłe karty przynajmniej nie narzekają i wiedzą dokładnie, jak
obsługiwać.

No tu jest prościej.

W eService, gdzie transakcje chipowe dość często działają
offline, jest w ogóle super (a to głównie eService obsługuje PP w Polsce).

Sruper duper... Kartę wkładać, pin wklepywać.... Tam gdzie mnie znają,
tylko upewniają się ,,pejpas?'', ja mrugam okiem na tak i przejeżdżam
kartą i wychodzę.

PP to czyste gadżeciarstwo,

Gadżet mi się kojarzy jako bezużyteczne coś. A tu dla mnie jest idealnie
użyteczne i jak tylko o tym usłyszałem w mBanku, to zamówiłem.

dużo lepiej sprawdziłyby się czytniki +
PINpady w stronę klienta

Przecie są.

oraz transakcje offline EMV.

Tzn?

No i poziom
bezpieczeństwa jakby inny :)

Przy maleńkich kwotach mi to wisi. Szanse, że mi ktoś te drobniaki
podprowadzi są takie sobie, a codzienna wygoda tego ryzyka warta.

Data: 2010-07-01 16:48:41
Autor: Rafał
W końcu durna Visa zdechnie :D
Ze spraw technicznych to Pejpas jest dla mnie cudem techniki.

Tia, i jeszcze MC ma ładniejsze logo i hologramy. A teraz wpisz w google "paywave pko". Tylko uważaj, bo może tobą wstrząsnąć.

Co za planeta kosmitów...

--
Raf

Data: 2010-07-01 16:57:01
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-07-01 16:48, Rafał pisze:
Ze spraw technicznych to Pejpas jest dla mnie cudem techniki.

Tia, i jeszcze MC ma ładniejsze logo i hologramy.

Owszem, ma.... Ogólnie MC jest sympatyczniejsza.

A teraz wpisz w google
"paywave pko". Tylko uważaj, bo może tobą wstrząsnąć.

Bosko, a działa w czytnikach PayPass?
I wydaje to ktoś poza PKO?

To, że Visa sklonowała pomysł i może kiedyś wprowadzi swoje rozwiązanie
tego typu, to wiesz. Na razie widać tyły.

Data: 2010-07-01 18:01:20
Autor: Rafał
W końcu durna Visa zdechnie :D
To, że Visa sklonowała pomysł i może kiedyś wprowadzi swoje rozwiązanie
tego typu, to wiesz. Na razie widać tyły.

Oflaguj się

--
Raf

Data: 2010-07-01 18:29:41
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-07-01 18:01, Rafał pisze:
To, że Visa sklonowała pomysł i może kiedyś wprowadzi swoje rozwiązanie
tego typu, to wiesz. Na razie widać tyły.

Oflaguj się

Nie przypisuj innym swoich cech

Data: 2010-07-01 20:17:12
Autor: Borys Pogoreo
W końcu durna Visa zdechnie :D
Dnia Thu, 01 Jul 2010 16:57:01 +0200, Przemysaw Adam miejek napisa(a):

Tia, i jeszcze MC ma adniejsze logo i hologramy.

Owszem, ma.... Oglnie MC jest sympatyczniejsza.

 Geez, to sobie znalaz kryterium...

A teraz wpisz w google
"paywave pko". Tylko uwaaj, bo moe tob wstrzsn.

Bosko, a dziaa w czytnikach PayPass?
I wydaje to kto poza PKO?

 Uwaga, bdzie szok:
http://indywidualni.bzwbk.pl/karty/do-kont-osobistych/dla-mlodych/visa-przed-30/electron-paywave/karta-zblizeniowa-visa-electron-30-paywave.html

 Dwa dni temu j sobie zamwiem w ramach powrotu do BZWBK.

To, e Visa sklonowaa pomys i moe kiedy wprowadzi swoje rozwizanie
tego typu, to wiesz. Na razie wida tyy.

 http://www.visa.pl/kartydlaciebie/visapaywave/visapaywavewpolsce/main.jsp

--
Borys Pogoreo
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-07-01 20:25:25
Autor: Przemysaw Adam miejek
W kocu durna Visa zdechnie :D
W dniu 2010-07-01 20:17, Borys Pogoreo pisze:
Dnia Thu, 01 Jul 2010 16:57:01 +0200, Przemysaw Adam miejek napisa(a):
Tia, i jeszcze MC ma adniejsze logo i hologramy.
Owszem, ma.... Oglnie MC jest sympatyczniejsza.
 Geez, to sobie znalaz kryterium...

Przecie nie jako gwne i nie w opozycji do funkcjonalnoci. Pewnie
wybieranie adnej ony zamiast mdrej nie jest roztropne, ale skoro moe
by i adna i mdra, to czemu si tym nie pochwali?

--
Przemysaw Adam miejek

Chcesz nie gosowa na Jarka?
Najpierw zobacz: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm

Data: 2010-07-02 09:00:36
Autor: zly
W końcu durna Visa zdechnie :D
Dnia Thu, 01 Jul 2010 16:57:01 +0200, Przemysaw Adam miejek napisa(a):

Tia, i jeszcze MC ma adniejsze logo i hologramy.
Owszem, ma.... Oglnie MC jest sympatyczniejsza.

Przyjemniej ci si z ni rozmawia?
Co na to twj lekarz?

--
marcin

Data: 2010-07-01 23:59:14
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:i0i39l$gil$1news.onet.pl...
Witam,
mBank ostro wprowadza Masterkarda, OpenFinance też.

    Tylko ciekawe dlaczego debetówka z logo VISA jest bezpłatna, a za tą z MC i paypassem trzeba płacić.

Data: 2010-07-02 01:47:12
Autor: Rafa Grzelak
Marcin Wasilewski wrote:

> [...]
> mBank ostro wprowadza Masterkarda, OpenFinance też.

 Tylko ciekawe dlaczego debetówka z logo VISA jest bezpłatna, a za

Placisz za paypass - teraz mb wprowadza mc bez pp za free.

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-07-02 10:05:50
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-07-01 23:59, Marcin Wasilewski pisze:
   Tylko ciekawe dlaczego debetówka z logo VISA jest bezpłatna, a za tą
z MC i paypassem trzeba płacić.

To mylące. Nie trzeba płacić. To znaczy pobierają 1,50zł opłaty, a za 10
dni wraca. To taki straszak na tych, co biorą do klaserka dla jaj. Visa
jest podstawowa (niestety) i ona jest darmo zgodnie z polityką mBanku, a
MC dodatkowa (mam nadzieję, że to przejściowe i że zastąpi Visę właśnie
jako podstawowa), więc jest ten straszak, żeby martwe dusze nie brały po
2 karty do kolekcji.

Data: 2010-07-02 16:39:35
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:i0k6l6$i2h$1news.onet.pl...

MC dodatkowa (mam nadzieję, że to przejściowe i że zastąpi Visę właśnie
jako podstawowa), więc jest ten straszak, żeby martwe dusze nie brały po
2 karty do kolekcji.

    No i tu masz odpowiedz dlaczego większość ma twojego PP w du...

Data: 2010-07-02 17:36:27
Autor: Marcin Wasilewski
[...]

http://www.mbank.pl/indywidualny/zakupy/mrabaty/#tabs=2

Właśnie zachęcony powyższą promocją mBanku i tym, że nie dawno pojawił się na moim osiedlu sklep freshmarket, poszedłem go nawidzić, klima działa ceny niskie, czyli w sumie ok. Podchodzę do kasy i mówię, że chciałem zapłacić zbliżeniowo, bo od wczoraj promocja jest, napój za 1 grosz.... i co się okazuje.. my nie mamy paypass-a i nie da się.

No ok. sklep może jeszcze odwiedzę, bo ceny dość niskie, ale nic tak mnie nie wkurza jak wirtualne promocje, dlatego postanowione... z kończem miesiąca MC mbanku idzie do wycięcia.

Data: 2010-07-02 20:05:51
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-07-02 17:36, Marcin Wasilewski pisze:
i co się okazuje.. my nie mamy paypass-a i nie da się.

A to wina mBanku? Z czasem punktów będzie przybywać.

Data: 2010-07-02 21:42:48
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:i0l9pv$q4a$2news.onet.pl...
W dniu 2010-07-02 17:36, Marcin Wasilewski pisze:
i co się okazuje.. my nie mamy paypass-a i nie da się.
A to wina mBanku? Z czasem punktów będzie przybywać.

Człowieku to jest nowy sklep, czynny może od miesiąca. Teraz trochę logiki - jeśli w starych żabkach i freshmarketach paypass jest, a w  nowootwartym nie ma, to jaki jest wniosek paypass się zwija, czy rozwija? A wina mBanku? Pozwól, że zacytuję regulamin:

III. Czas trwania i miejsce promocji

1.Promocja rozpoczyna sie w dniu 1 lipca 2010 roku i trwa do dnia 31 sierpnia 2010 roku lub do

wyczerpania puli nagród w Promocji.

2. Promocja prowadzona bedzie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej w działajacych sklepach Żabka i

Freshmarket (Sklep).

    [Czyli sklep spełnia warunek]

1.Organizatorzy nie ponosza odpowiedzialnosci w razie wyłaczenia z promocji któregos ze sklepów

działajacych pod marka Aabka lub Freshmarket, jesli nastapi to w wyniku nieprzewidzianych

okolicznosci lub siły wy:szej, w szczególnosci okresowego zamkniecia sklepu. W takim przypadku

Uczestnik nie może podnosic wobec Organizatorów żadnych roszczen.

    [Teraz pytanie: mamy tu nieprzewidziane okoliczności (wszak paypass wziął i zniknął), siłę wyższą (jakaś powódź czy coś)?

Nie miał bym problemów jakby paypass był i się popsuł, ale jedna pani zrobiła oczy jak 5 zł z rybakiem, a gdy zawołała drugą, to ta stwierdziła, że oni paypassa nigdy nie mieli i o żadnej promocji nie słyszała.]

Data: 2010-07-02 21:46:07
Autor: mvoicem
(02.07.2010 21:42), Marcin Wasilewski wrote:
[...]

Frasnszyzobiorcy wzięli i nie zamontowali sobie paypasa :).
Nieprzewidziana okoliczność jak nic, bo przecież kto by się spodziewał.

p. m.

Data: 2010-07-02 22:18:04
Autor: Przemysław Adam Śmiejek
W dniu 2010-07-02 21:42, Marcin Wasilewski pisze:
a w  nowootwartym nie ma, to jaki jest wniosek paypass się zwija, czy
rozwija?

Im więcej będzie marudnych malkontentów, tym trudniej będzie z rozwojem.
Jest fajna technologia, obowiązku korzystania z niej nie ma, a nagle
jojczenie wielkie od co poniektórych ,,po co , na co''. Jak prąd
wprowadzali, też pewnie jojczeliście, że gniazdek mało, a w ogóle
świeczka rządzi.

Data: 2010-07-03 04:12:38
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:i0lhhs$h1u$1news.onet.pl...
[...]

Wprowadzając nową technologię to się w nią inwestuje - robi szkolenia, wprowadza terminale ją obsługujące z upustem w stosunku do opłat za te bez jej obsługi itd, itp. A technologia nie jest taka fajna.  Płatność chipem malych kwot bez pinu ma podobne zalety i funkcjonalność, tylko banki jeszcze na to nie wpadły.  I nie jest taka nowa, bo mam kartę BZWBK z paypassem, która już straciła swoją ważność 1/10. Nie wierzysz, to ci skan podeślę....

Data: 2010-07-02 09:02:38
Autor: zly
W końcu durna Visa zdechnie :D
Dnia Thu, 01 Jul 2010 14:56:15 +0200, Przemysaw Adam miejek napisa(a):

Mam nadziej, e w kocu znikn Visy

A dlaczego one s durne?

doczekam si powszechnej oferty

A ten paypass to dno tak z grubsza z tego co czytam. Nie do, e kosztuje,
to jeszcze totalny brak zabezpiecze. I teksty reklamowe typu:
bezpieczniej, bo nie dajesz nikomu do rki karty... hehe...

--
marcin

Data: 2010-07-02 10:11:38
Autor: Przemysaw Adam miejek
W kocu durna Visa zdechnie :D
W dniu 2010-07-02 09:02, zly pisze:
Dnia Thu, 01 Jul 2010 14:56:15 +0200, Przemysaw Adam miejek napisa(a):
doczekam si powszechnej oferty
A ten paypass to dno tak z grubsza z tego co czytam. Nie do, e kosztuje,

Mnie nic nie kosztuje.

to jeszcze totalny brak zabezpiecze.

I o to chodzi. Jak kupuj bomb kaloryczn w barze u MacDonalda, to
kiedy podawali mi tack na podpis. Potem wszed pin i zaczem si
wygina do okna wklepywa pin, a teraz kulturka zero niczego. Wiem,
wiem, jak kto mi ukradnie kart, to mi 50z podprowadzi. Ale jako
przez 10 lat mi nikt karty adnej nie podprowadzi, wic uwaam
prawdopodobiestwo tego za tak niskie, e ,,opata'' w postaci
potencjalnej utraty 50z za wygod uywania jest warta.

I teksty reklamowe typu:
bezpieczniej, bo nie dajesz nikomu do rki karty... hehe...

Ano owszem, jakby to byo dobrze uywane i bar mia czytnik przy
kliencie.... W Ropusze i Empicu nie daj do rki nikomu.

--
Przemysaw Adam miejek

Chcesz nie gosowa na Jarka?
Najpierw zobacz: http://hungry.w.of.pl/pro-life.htm