Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   W końcu jakaś szczerość! Czarzasty: " Łączymy się po to, Ĺźeby odsunąć PiS od wł adzy"; Cimoszewicz: "Wyrzucić PiS na śmietnik"

W końcu jakaś szczerość! Czarzasty: " Łączymy się po to, żeby odsunąć PiS od wł adzy"; Cimoszewicz: "Wyrzucić PiS na śmietnik"

Data: 2019-04-03 17:58:56
Autor: Lord Donald
[...]

,,Musimy wygrać wybory parlamentarne i wyrzucić PiS na śmietnik" ; ,,Łączymy się po to, żeby odsunąć PiS od władzy" - to cytaty z konferencji SLD, na której Włodzimierz Czarzasty i Włodzimierz Cimoszewicz odmieniali PiS przez wszystkie przypadki. Powiedziano w wyraźny sposób: Wiele dzieli Koalicję Europejską, ale łączy nienawiść do partii Jarosława Kaczyńskiego. To jedyny program?

https://wpolityce.pl/polityka/440614-w-koncu-szczerosc-szef-sld-laczymy-sie-by-odsunac-pis

Ten jego układ z PO to jak wleźć do szamba aby łazienkę posprzątać. SLD zawsze była wątpliwa partia, w sumie raczej mi sie wydaje że oni w szambie byli od początku, tylko dla ściemy czasami udawali opozycję PO.

Data: 2019-04-03 10:47:51
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 3 kwietnia 2019 17:58:57 UTC+2 użytkownik Lord Donald napisał:
W końcu jakaś szczerość! Czarzasty: "Łączymy się po to, żeby odsunąć PiS od władzy"; Cimoszewicz: "Wyrzucić PiS na śmietnik"

A to jakaś tajemnica była? Chyba tylko dla Karnowskich. PiS wku...ł kogo się da, a teraz kwili zdziwiony, że wszyscy zebrali się razem by łomot spuścić.

Tak Lordzik, ziściły się twoje najgorsze koszmary. Opozycja się zjednoczyła.

--
Bruno

Data: 2019-04-03 20:00:54
Autor: A. Filip
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

To żadna tajemnica była ale mówienie tego aż tak otwarcie jest w złym
guście a wręcz żenujące IMHO, ale gusta są różne.

Czy koalicja "wszyscy na PiS" długo się utrzyma w kupie jak już pokona PiS?
Ja im nawet jednej (całej) kadencji nie daje.

PO już zjadła przystawkę NP.  Kto będzie następny?  Kto zostanie
PO-Giertychem? ;-)

--
A. Filip : Pij mleko!

Data: 2019-04-03 11:09:01
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 3 kwietnia 2019 20:00:56 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

To żadna tajemnica była ale mówienie tego aż tak otwarcie jest w złym
guście a wręcz żenujące IMHO, ale gusta są różne.

Chyba u Karnowskich. Oni zawsze jak ognia unikali tematu zjednoczenia opozycji.

Politycy KE jak jeden mąż mówią dlaczego się zjednoczyli. By nie dać pisiorom wygranej w wyborach europejskich, a w perspektywie odsunąć pisiorów od żłoba w wyborach parlamentarnych. --
Bruno

Data: 2019-04-04 09:09:14
Autor: Pajdak
W końcu jakaś szczerość! "PiS na śmietnik"
komuch pzpr-owski "Lord Donald" <ldont@dojcze.de> napisał w wiadomości news:q82l7u$jma$1gioia.aioe.org...
W końcu jakaś szczerość! Czarzasty: "Łączymy się po to, żeby odsunąć PiS od władzy"; Cimoszewicz: "Wyrzucić PiS na śmietnik"

Najwyższy czas! ;-)))

--
Pajdak

Data: 2019-04-04 01:09:24
Autor: Zenek Kapelinder
W końcu jakaś szczerość! "PiS na śmietnik"
Podpal sie pizdziak w protescie. Dotrzesz do wiekszej ilosci ludzi niz jest tutaj.