W kolejnych wyborach oddam swój głos na PiS

Data: 2013-04-05 09:45:41
Autor: Stachu Chebel
W kolejnych wyborach oddam swój głos na PiS
Żartowałem..  Nigdy nie byłem i nie będę na wyborach, bo za komuny to
wiadomo jak było, a teraz mamy do wyboru np. Bramkarza stulecia,
Bawidamka Tomka, Doradczynię d/s kobiet u Prezydenta Kaczyńskiego
(chodzi o tą co pytała dlaczego Premier stoi w rozkroku). Ostatnio
gwiazdy estrady ostro bierą się za politykę. Pośpiech, Kumys czy jak
mu tam (to chyba taki napój, dość popularny w kraju w którym Prezydent
Wszechczasów dostał doktorata, na osłodę po tym jak go Cysorz Japońcki
kolokwialnie mówiąc olał). Aha!!!  Nie zapominajmy o kabaretach!!  Tu
mamy doświadczonego chłopa : J. Pietrzak - były kandydat na najwyższy
urząd ('95 jakiś tam ułomek procenta poparcia).

Wracając do tematu. Gorąco namawiam wszystkich, którzy łarzą na wybory
na oddanie głosu na partię Pana Prezesa, apeluję o gorące poparcie
Pana Antoniego, a jeśli wystartuje np. Dioda, też na nią głosujcie.

Jak nie postąpicie w/g moich wskazówek, ten Piękny Kraj pogrąży się w
NUDZIE :(((

Data: 2013-04-05 18:48:39
Autor: u2
W kolejnych wyborach oddam swój głos na PiS
W dniu 2013-04-05 18:45, Stachu Chebel pisze:
Ĺťartowałem..  Nigdy nie byłem i nie będę na wyborach, bo za komuny to
wiadomo jak było, a teraz mamy do wyboru np. Bramkarza stulecia,
Bawidamka Tomka, Doradczynię d/s kobiet u Prezydenta Kaczyńskiego
(chodzi o tą co pytała dlaczego Premier stoi w rozkroku)

Czyli jak zwykle oddasz swoj glos na pelomafie, bo z nia krecisz lody...-)

Data: 2013-04-05 10:17:58
Autor: Stachu Chebel
On 5 Kwi, 18:48, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> (chodzi o tą co pytała dlaczego Premier stoi w rozkroku)

Czyli jak zwykle oddasz swoj glos na pelomafie, bo z nia krecisz lody...-)

Przeca wyraźnie u2łomie napisałem, że nie łażę na wybory!!

Data: 2013-04-05 19:22:28
Autor: u2
W dniu 2013-04-05 19:17, Stachu Chebel pisze:
On 5 Kwi, 18:48, u2 <u...@o2.pl> wrote:
[...]

Srutum tutum heblik, widac kogo tutaj sekujesz...-;)

Data: 2013-04-05 19:17:02
Autor: xan
W dniu 05.04.2013 18:48, u2 pisze:
[...]

Lepsza ta mafia, niż inna i to jeszcze nawiedzona albo taka jak twoja ulubiona ubecka.

Data: 2013-04-05 19:21:57
Autor: u2
W dniu 2013-04-05 19:17, xan pisze:
[...]

Lepsza ta mafia, niĹź inna i to jeszcze nawiedzona albo taka jak twoja
ulubiona ubecka.

Ale to jest wlasnie ubecka mafia. Nawiedzona, bo nigdy nie odda raz zdobytej wladzy.

Data: 2013-04-05 18:57:33
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Stachu Chebel" <stchebel@gmail.com> napisał w wiadomości news:f39844d3-fa3f-4e3c-9cfa-445d63a2d489a14g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

================================

Szczególnie głosujcie na panią Diodę, na Anodę (Anodinę) także!

ubawiony

Data: 2013-04-05 10:15:54
Autor: Stachu Chebel
On 5 Kwi, 18:57, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Stachu Chebel" <stche...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:f39844d3-fa3f-4e3c-9cfa-445d63a2d489a14g2000vbm.googlegroups.com...
[...]

===============================>
Szczególnie głosujcie na panią Diodę, na Anodę (Anodinę) także!

Dla równowagi przydałaby się jeszcze Katoda. Kurka wódka, nic mi do
łba nie przychodzi..  Masz jakiegoś pomysła?

Data: 2013-04-06 23:15:52
Autor: matusm
[...]

takie wybory jakie ich przygotowania bo,,,,,,,,,,,,,,
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

W kolejnych wyborach oddam swój głos na PiS