W końcu ktoś się wziął za to całe dziadostwo

Data: 2017-09-21 11:15:30
Autor: boukun
W końcu ktoś się wziął za to całe dziadostwo
- To działanie polityczne, jestem zaskoczona, nie powinno być tego zajęcia - tak prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz komentuje zajęcie przez Urząd Skarbowy ponad 12 tysięcy złotych na jej prywatnym koncie.

Prezydent Warszawy w rozmowie z Radiem ZET powiedziała, że Urząd Skarbowy nie powinien zająć pieniędzy. Powodem ma być brak  prawomocnej decyzji Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego. Warto przypomnieć, że Hanna Gronkiewicz-Waltz odwołała się do WSA od decyzji komisji weryfikacyjnej, która nałożyła na nią grzywny za niestawienie się na przesłuchania. Co więcej, złożyła też wniosek o wstrzymanie egzekucji.

Czy zajęcie rachunku prezydent Warszawy sprawi, że pojawi się na posiedzeniu komisji weryfikacyjnej? Jak powiedziała Radiu ZET, nadal nie zamierza stawiać się na posiedzeniach komisji weryfikacyjnej.

http://wawalove.pl/Afera-z-przejeciem-rachunku-Hanna-Gronkiewicz-Waltz-zabrala-glos-a27198

Gość 5 minut temu
oddawaj złodzieju co ukradłeś

Gość 5 minut temu
W końcu ktoś się wziął za to całe dziadostwo. Dosyć okradają nas i uciekania od odpowiedzialnosci.

Gość 4 minuty temu
Cwana rojza powinna być co do grosza rozliczona i to jak najszybciej. To skandal, że nadal jest prezydentem Warszawy.

pi-pa 5 minut temu
...co to sa rowni i rowniejsi w Polsce?pod okiem tej kobiety rozpetano pieklo reprywatyzacyjne /zlodziejstwo w bialy dzien i tragedie ludzkie /ona byla szefem tej strasznej afery a teraz odmawia zeznan przed komisja Jakiego/to jakas farsa-wywalic na zbity pysk!

Jacekplacek 6 minut temu
Jakby trzymała kasę w słoiku, to by mogli sobie .....

Polka 7 minut temu
To SKANDAL tłumaczenia tej kobiety. Ja miałam od razu zajęte konto , przez gapiostwo urzędnika pomimo że zapłaciłam 100 zł mandatu. A tu babsko chce abyśmy wszyscy partycypowali w kosztach jej bezczelności.. Takie to jest prawo. Dość... Pokaż więcej

Miro 7 minut temu
Co za bezczelność tej baby, wsadzić do więzienia i niech prokurator nią się zajmie- złodziejką.

qwamacz 8 minut temu
12tysiakow dla niej? To tak jak dla mnie 2 grosze...

Bufetowa do więzienia 10 minut temu
Następnym razem 1000000 grzywny. I zająć jak się nie stawi.

W końcu ktoś się wziął za to całe dziadostwo