W kościele składamy Ofiarę Bogu

Data: 2010-01-03 10:00:24
Autor: abc
W kościele składamy Ofiarę Bogu
Msza Święta jest Ofiarą składaną Bogu w następujących celach:

1. Żeby Bogu oddać należną cześć i dlatego jest to ofiara latreutyczna,
czyli pochwalna;

2. Żeby Bogu składać dzięki za Jego wielką chwałę i za wyświadczone nam
dobrodziejstwa, i dlatego jest to ofiara eucharystyczna, czyli dziękczynna;

3. Żeby sobie uprosić łaski i dobrodziejstwa, a dlatego jest to ofiara
błagalna;

4. Żeby od Boga uzyskać pojednanie, to jest przebłagać Go za grzechy,
popełniane przez żyjących, i uprosić darowanie kar, na jakie oni zasłużyli,
oraz wyprosić zmiłowanie duszom w czyśćcu cierpiącym, i dlatego jest ona
ofiarą przebłagalną.

--
Extra Ecclesian nulla salus - Poza Kościołem nie ma zbawienia
Msza Święta jest Ofiarą składaną Bogu w następujących celach:

Data: 2010-01-03 15:47:35
Autor: sofu

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości
[...]

5. Żeby dac forse dla pasozytów w czarnych sukniach: tych krajowychi  tych w
centrali watykanskiej.

Czarni na swiecie wycwanili sie i po malu zaczynaja sie obywac bez wiernych
korzystajac z budrzetu panstwa, róznej masci spekulacji, ułatwien, zwolnien
podatkowych, ulg, itp. W Polsce klechy ida sladem ich kolegów z zachodu,
ktorym sie juz nie opłaca ruszac dupy po koledzie.

sofu

Data: 2010-01-03 16:06:40
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"sofu" <manhunter1@o2.pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]

podatkowych, ulg, itp. W Polsce klechy ida sladem ich kolegów z zachodu,
ktorym sie juz nie opłaca ruszac dupy po koledzie.

   nie pyskuj i zanadto sobie nie pozwalaj ,budrzecie'. kolejny dzis uczony
   pismie tluk - to juz ,zakrafa' na jakis nalot polackich polanafabetow. he
he...

   ar

Data: 2010-01-03 21:14:13
Autor: sofu
W kościele składamy Ofiarę Bogu

Uzytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisal w
wiadomosci news:1925$4b40b28e$54702a04$17856news.chello.at...

-- -- -- -- -- -- -- -

Pierdol sie uczona kurwo!

sofu

Data: 2010-01-03 22:10:53
Autor: kogutek
[...]

Dla kogoś, nawet jak jest to istota nadrzędna. Za bezkres krzywd, niepotrzebnych
śmierci i upokorzeń jakie wywołał poprzez swoich urzędników . To krzesło
elektryczne jest najlepszym miejscem. Dożyłem trójwymiarowych filmów ze
sztucznymi aktorami. Dożyję i rozwiązania tej najstarszej mafijnej organizacji. --

Data: 2010-01-03 22:15:33
Autor: Wlodzimierz Zabotynski

"kogutek" <kogutek44@op.pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
elektryczne jest najlepszym miejscem. Dożyłem trójwymiarowych filmów ze
sztucznymi aktorami. Dożyję i rozwiązania tej najstarszej mafijnej

   :)

   mafia to rodzina - czy jest cos piekniejszego?

   ar

Data: 2010-01-03 22:47:11
Autor: Polok_prawdziwy
abc wrote:

[...]

A RUCHANIE, toco za ŁOFIARA - śWINTO, abo PSENOJśWINTSO...?

PS - a musem ci pedzieć ABECADŁO, ze kiedysik sikołem do kropelnicy, coby
syćkie mojim MOCEM poznakowane były...

Jontek tes tam loł...
- a nowet siem roz spuścił, jakmy jednom Marynem w bocnej nawie
molestowały...

W kościele składamy Ofiarę Bogu