W kt贸rej pozycji VAT-7 wpisa膰 faktur臋 za google adsense

Data: 2010-01-24 20:59:05
Autor: Tomek
W kt贸rej pozycji VAT-7 wpisa膰 faktur臋 za google adsense
Dnia 24-01-2010 o 19:56:31 <sympatyczna_poczta_a@amorki.pl> napisa艂(a):

W kt贸rej pozycji VAT-7 wpisa膰 wystawion膮 faktur臋 dla  google adsense z  siedzib膮 w Irlandii?

Wed艂ug mnie pod (21) - Dostawa towar贸w oraz 艣wiadczenie us艂ug poza  terytorium kraju, bo miejscem 艣wiadczenia us艂ugi reklamowej jest kraj wg  siedziby nabywcy. Dobrze my艣le?

Wg mnie - tak.

I kolejne pytanie - czy Waszym zdaniem po ostatnich zmianach ustawy VAT  powinienem z艂ozy膰 papiery o NIP-UE, je艣li b臋d臋 wystawia艂 faktury dla  google? Mi jako艣 wychodzi, 偶e tak (do 31/12/2009 nie).

A google ju偶 si臋 rozlicza przez oddzia艂 irlandzki, czy dalej "na central臋"?
Jeszcze nie ogarn膮艂em do ko艅ca nowych przepis贸w, ale chyba NIP-UE ma  znaczenie
przy us艂ugach unijnych, pozaunijne obs艂uguje si臋 mniej wi臋cej tak jak  wcze艣niej
(a przynajmniej ja tak robi臋 - przy czym NIP-UE mam wi臋c tym si臋 nie  zajmowa艂em)

--
Tomek

W kt贸rej pozycji VAT-7 wpisa膰 faktur臋 za google adsense