W ktorej sieci i taryfie tani internet i długa ważność konta

Data: 2012-03-20 00:05:38
Autor: BearBag
W ktorej sieci i taryfie tani internet i długa ważność konta
Witam
poszukuje taryfy u dowolnego operatora (prepaid) która zapewni mi:
-tani internet na poziomie 5-10zł za kilkaset MB
-długa ważnosc konta nawet przy niskich doładowaniach np 10zł / miesiac
-rozmowy wychodzące do wszystkich poza P4 na poziomie 30gr/min

Data: 2012-03-20 08:21:17
Autor: dizel
W ktorej sieci i taryfie tani internet i długa ważność konta
On Tue, 20 Mar 2012 00:05:38 -0700 (PDT), BearBag <cactusek@gmail.com>
wrote:

[...]

play
taryfa lubię to za doładowanie 50pln masz 1gb transferu - konto ważne
5miesięcy i pakiet również
zwykły fresh + pakiety internetowe - konto ważne rok od każdego
doładowania (pakiety do wyboru za 200mb płacisz 9pln na 30 dni) z
możliwością przedłużenia pakietu jeśli się go nie wykorzysta
t-mobile pakiety neta
 Blueconnect max 100 MB 9,08 zł
Internet w telefonie 350 350 MB 12 zł
Internet w telefonie 600 600 MB 16 zł
Internet w telefonie 1200 1,2 GB 29 zł
ważne 30 dni, konto ważne rok
orange free ale dzwonić się nie bardzo opłaca tu masz szczegóły:
http://www.orange.pl/kid,4002009309,id,4002009310,title,taryfy-Orange-na-karte,article.html

Pozdrawiam

Data: 2012-03-20 08:26:41
Autor: JoteR
"dizel" napisał:

[...]

Nie spełnia ostatniego warunku ;->

JoteR

Data: 2012-03-20 14:43:20
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "dizel" <xxx@xxx.xx> napisał w wiadomości news:ihbgm7dgvl5ic4d8mofaol0cqpb7jp22lf4ax.com...
On Tue, 20 Mar 2012 00:05:38 -0700 (PDT), BearBag <cactusek@gmail.com>

play
taryfa lubię to za doładowanie 50pln masz 1gb transferu -

Ale zdzierstwo, Orange Free na Karte daje to za 20 zeta. Za wplate 50pln to daja w prezencie 2,75GB
Zreszta  spelnia tez pozostale warunki, tak ze mysle iz jest sensownie w Orange.

Data: 2012-03-20 15:07:13
Autor: Maciek
W ktorej sieci i taryfie tani internet i długa ważność konta
Użytkownik "cpt. Nemo" <cpt.nemo@aster.pl> napisał
Zreszta  spelnia tez pozostale warunki, tak ze mysle iz jest sensownie w Orange.

Orange na kartę korzysta z proxy dodatkowo kompresującego zdjęcia (APN "internet").
APN "vpn" który puszcza ruch na wprost i bez udziwnień jest dostępny tylko dla abonamentowców.

--
M.

Data: 2012-03-20 18:40:03
Autor: Krystek
W dniu 2012-03-20 14:43, cpt. Nemo pisze:
Uďż˝ytkownik "dizel"<xxx@xxx.xx>  napisaďż˝ w wiadomoďż˝ci
On Tue, 20 Mar 2012 00:05:38 -0700 (PDT), BearBag<cactusek@gmail.com>

play
taryfa lubi� to za do�adowanie 50pln masz 1gb transferu -

Ale zdzierstwo, Orange Free na Karte daje to za 20 zeta. Za wplate 50pln
to daja w prezencie 2,75GB
Zreszta  spelnia tez pozostale warunki, tak ze mysle iz jest sensownie w
Orange.

W Play Online na kartę <http://www.play.pl/pl/oferta/internet/internet-na-karte/opcje/index.html> za 50 zł jest 5GB na 60 dni i 1 gr za 300 kB danych. Za 30 zł na miesiąc dają 2GB.

Z Orange korzystam czasem w telefonie (pre-paid), ale nie podoba mi się to, co napisał Maciek, że ruch internetowy idzie przez jakieś proxy, które kompresuje dane.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/

Data: 2012-03-20 21:48:05
Autor: cpt. Nemo

Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomości news:jkafdj$pu1$1node2.news.atman.pl...

[...]

Ale w Orange maz waznosc i konta i bonusow przez caly rok co jest sympatyczne :)
A nie tylko kilkadziesiat dni.
A internet i tak jesty najlepszy darmowy z Aero2 o ile ktos wielkiej predkosci nie wymaga.

Data: 2012-03-23 11:38:01
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "BearBag" <cactusek@gmail.com> napisał w wiadomości news:16334456.2707.1332227138678.JavaMail.geo-discussion-forumsvbux23...
[...]

orange doładowanie: 25zł+1GB, 50zł+2,27GB, 100+6GB

ważność przedłużamy dowoli, kod: start na nr: 8002
(poki stan złotówek większy od zera)

ja dla brata specjalnie odpaliłem kompresujące proxy (ziproxy) bo normalnie to szybko ten transfer szybko ucieka, np. wp.pl 1,2MB, przez ziproxy 280KB

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-03-23 17:14:25
Autor: Janusz
W ktorej sieci i taryfie tani internet i długa ważność konta

ja dla brata specjalnie odpaliłem kompresujące proxy (ziproxy) bo normalnie to szybko ten transfer szybko ucieka, np. wp.pl 1,2MB, przez ziproxy 280KB

a jaśniej o co chodzi

Właśnie zastanawiam się nad przejściem z tak tak średnio miesięcznie mam około 70 mb  czyli te 30 przepada licząc Orange wyszło by lepie szczególnie że za pakiet nie płace 9 zł mieś :)

Data: 2012-03-26 16:07:59
Autor: Maciek
Użytkownik "Janusz" <czersi@o2.pl> napisał w wiadomości news:jki7h1$me7$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jaśniej?
Weź dowolne zdjęcie w postaci pliku jpg. Podoba się? Super.
Teraz weź ten plik, uruchom go w edytorze plików graficznych. Użyj funkcji "zapisz jako" i zapisz to używając kompresji np. o 50%.
Jak teraz wygląda zdjęcie? Jak kupa? No to tak będzie każde zdjęcie, które pobierzesz z Sieci korzystając z oferty Orange Free na Kartę.
:)

--
M.

Data: 2012-03-27 23:46:07
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "Maciek" <mmuran@gmail.com> napisał w wiadomości news:jkpt6i$oe6$1inews.gazeta.pl...
[...]

a ja celowo jeszcze bardziej kompresuję obrazki
html i css też, ale js nie bo coś wykrzaczały się

większość grafik i tak jest zbyteczna,
a stosowne wyjątki wrazie potrzeby się zrobi
http://panel.comze.com/1.pcx
jedno pomniejszone przez moje proxy 30%
drugie bez żadnej dodatkowej kompresji