W którym Banku ....................

Data: 2009-05-11 12:38:38
Autor: leh
W którym Banku ....................
W którym Banku można wybrać pieni±dze BEZ uprzedzenia kwoty powyżej 200.000 zł ?
Czyli przychodzę do kasy i wybieram

leh

Data: 2009-05-11 13:02:13
Autor: Robert Kois
W którym Banku ....................
Dnia Mon, 11 May 2009 03:45:21 -0700 (PDT), BK napisał(a):

W którym Banku można wybrać pieni±dze BEZ uprzedzenia kwoty powyżej 200.000
zł ?
Czyli przychodzę do kasy i wybieram
W zadnym.

W PKO BP teoretycznie się da za dodatkow± opłat±. O ile tak± kwotę będ±
mieli w oddziale.

--
Kojer

Data: 2009-05-11 13:33:24
Autor: Valdi.Pavlack
W którym Banku ....................
"Robert Kois" news:12xes8t2ne01e$.dlgkojer.kojer

W PKO BP teoretycznie się da za dodatkow± opłat±. O ile tak± kwotę będ±
mieli w oddziale.

W jednym z dzisiejszym postów kto¶ napisał, że w takim przypadku wysyłaj±
(b±dĽ wysyłali) płatny konwój po kasę :)

Data: 2009-05-11 13:44:42
Autor: Robert Kois
W którym Banku ....................
Dnia Mon, 11 May 2009 13:33:24 +0200, Valdi.Pavlack napisał(a):

[...]

Jak przyjdziesz 15 minut przed zamknięciem to raczej nie będ± mieli jak ;).

--
Kojer

Data: 2009-05-11 23:28:06
Autor: MK
W którym Banku ....................
"BK" <bkapuscinski@gmail.com> wrote in message news:b93d54d6-660b-4d56-8926-79f6d5cc1c7dg19g2000vbi.googlegroups.com...

W zadnym.

Bez przesady. Sa oddzialy, ktore z koniecznosci trzymaja w skarbcach po pare milionow. W takim oddziale wyplaca o ile jakis ich wazny klient danego dnia nie wykonuje zwykle duzych wyplat. Oczywiscie szanse rosna gdy jest sie wlasnie takim waznym klientem :).

MK

Data: 2009-05-12 00:05:35
Autor: BK
W którym Banku ....................
On May 11, 11:28 pm, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:
"BK" <bkapuscin...@gmail.com> wrote in message

> [...]

nie wykonuje zwykle duzych wyplat. Oczywiscie szanse rosna gdy jest sie

Pytanie bylo o bank nie o oddzial. W standardzie nie oferuje tego
zaden bank. Mozna probowac sie dogadac z dyrektorem duzego oddzialu
jakiegos duzego, starego banku, ktory jeszcze ma oddzialy z skarbcami
[PKO BP, Pekao S.A.].

Jesli chodzi o typowe banki komercyjne - nie trzymaja takiej kasy bo
nie ma takiej potrzeby i to sa koszty, A kwestia obslugi gotowkowej
[transport, liczenie, zasilanie oddzialow, zasilanie bankomatow] jest
najczesciej kwestia zlecana na zewnatrz.

Data: 2009-05-12 21:08:31
Autor: Arek
W którym Banku ....................
BK napisał(a) w wiadomości:
<25a5bb3c-515b-4993-8e9b-4d17ab57c3de@z19g2000vbz.googlegroups.com>...
[...]

Ale dogadanie sie to chyba forma anonsowania wyplaty? :)
Dlaczego mieliby nie wyplacic, jezeli akurat maja? Najwyzej stuknie prowizja
za wyplate duzych sum bez zapowiedzi.
Pytalem kiedys w ING. Wieksze oddzialy do 50 tys bez zapowiedzi bez prowizji.
Kiedys w Dominecie (niektóre "placówki" dopiero zaczynaly obsluge
gotówkowa) byli sklonni wyplacic znacznie powyzej ustalonego limitu bez
prowizji bo akurat sporo osób lokaty gotówka zalozylo i byliby zadowoleni
gdyby im ktos "ulzyl" :)

Arek

Data: 2009-05-12 23:44:08
Autor: BK
W którym Banku ....................
On May 12, 9:08 pm, "Arek" <abc...@poczta.onet.pl.usun_cde.invalid>
wrote:
BK napisał(a) w wiadomo ci:
<25a5bb3c-515b-4993-8e9b-4d17ab57c...@z19g2000vbz.googlegroups.com>...

> [...]
>[PKO BP, Pekao S.A.].

Ale dogadanie sie to chyba forma anonsowania wyplaty? :)

Ale mozna dogadac sie "od reki" a nie anonsowac 3 dni przed :)

Dlaczego mieliby nie wyplacic, jezeli akurat maja? Najwyzej stuknie prowizja
za wyplate duzych sum bez zapowiedzi.

Bo maja ograniczona ilosc gotowki. Nawet jak maja ponad 200 000 zl [bo
o takiej kwocie mowa] to moga nie chciec jej oddac, zeby nie zostac
bez gotowy na caly dzien / tydzien :)

Pytalem kiedys w ING. Wieksze oddzialy do 50 tys bez zapowiedzi bez prowizji.

50 000 to troche inna kategoria niz 200 000.

Data: 2009-05-13 19:55:39
Autor: MK
W którym Banku ....................
"BK" <bkapuscinski@gmail.com> wrote in message news:4f2f51a9-1321-44a2-953a-b178d7170ba8u10g2000vbd.googlegroups.com...

Bo maja ograniczona ilosc gotowki. Nawet jak maja ponad 200 000 zl [bo
o takiej kwocie mowa] to moga nie chciec jej oddac, zeby nie zostac
bez gotowy na caly dzien / tydzien :)

A jak maja 400 tys a limit, ktory moga utrzymywac to 500 tys? Jak klient zabierze kase to na reke oddzialowi, nie bedzie musial zamawiac konwoju i kilka stowek moga zaoszczedzic.

MK

Data: 2009-05-13 08:20:50
Autor: RobertS
W ktĂłrym Banku ....................

[...]
Kiedys w Dominecie (niektĂłre "placĂłwki" dopiero zaczynaly obsluge
gotĂłwkowa) byli sklonni wyplacic znacznie powyzej ustalonego limitu bez
prowizji bo akurat sporo osĂłb lokaty gotĂłwka zalozylo i byliby zadowoleni
gdyby im ktos "ulzyl" :)

Arek

I pracownicy banku mówili Ci takie rzeczy? Przecież to przeczy zasadom bezpieczeństwa. W końcu napady zdarzają się zazwyczaj na te placówki, o których złodzieje wiedzą (lub tylko tak myślą), że są tam niewielkie zabezpieczenia i sporo gotówki do przejęcia...

RobertS

Data: 2009-05-13 18:28:43
Autor: Arek
W ktĂłrym Banku ....................
RobertS napisał(a) w wiadomości: ...

[...]

I pracownicy banku mĂłwili Ci takie rzeczy?

Parę lat temu w jednym z warszawskich oddziałów ING (no to nie powiem w
którym). A co mają powiedzieć jeżeli klient pyta się ile można wypłacić? Mnie
też zdziwiło bo w innych było chyba do 20tys.
W Dominecie wypłacałem odrobinę powyżej a przelew mi nie pasował - sami
zaproponowali.

Arek

Data: 2009-05-11 12:47:30
Autor: wspolna-flaszka.pl
W którym Banku ....................

Użytkownik "leh" <i7i@@onet.pl> napisał w wiadomo¶ci news:gu8v7h$46l$1news.onet.pl...
W którym Banku można wybrać pieni±dze BEZ uprzedzenia kwoty powyżej 200.000 zł ?
Czyli przychodzę do kasy i wybieram

w mamabanku, zapytaj jarka o namiary

--
DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych z magazynem za 29,99 zł. !

W którym Banku ....................