[Konkurs] W ktorym banku ...

Data: 2012-02-01 00:44:44
Autor: T.F.
[Konkurs] W ktorym banku ...
.... mozna uslyszec:
"Dzisiaj Pana nie obsluze, bo WYLOGOWALAM sie z systemu"

PS: Tak, prosto w twarz. W godzinach pracy oddzialu.

PPS:
Osoba tak potraktowana jest posiadaczem ... Zlotego Konta :-)
(Ale tylko do jutra)

Milej zabawy
--
T.F.

Data: 2012-02-01 01:30:35
Autor: zaemka
[Konkurs] W ktorym banku ...
[...]

Przychodzi facet do banku i mówi do ekspediętki:
- Chciałbym kur..a załozyć konto w tym jeb...m banku,
- Co ? jak pan sie wyraża, zawołam przełozonego, już on z panem odpowiednio porozmawia,
Przełozony:
- słucham pana, w czym mogę pomóc,
- chcę kur..a założyć konto w tym jeb...m banku, a ta jeb...a pi...da nie chce mnie obsłużyć,
- a ile pan chce przelać na początku na to konto,
- na początku wpier...lę10 mln.,
- powiem tej jeb...j pi...dzie żeby zaraz szanownego pana obsłużyła, czy życzy pan sobie kawy ?

Data: 2012-02-01 02:31:43
Autor: T.F.
[Konkurs] W ktorym banku ...
"zaemka" ...
"Dzisiaj Pana nie obsluze, bo WYLOGOWALAM sie z systemu"

czy życzy pan sobie kawy ?

Nie, to nie byl Alior :-)

--
T.F.

Data: 2012-02-01 08:01:05
Autor: Grejon
[Konkurs] W ktorym banku ...
W dniu 2012-02-01 02:31, T.F. pisze:
"zaemka" ...
"Dzisiaj Pana nie obsluze, bo WYLOGOWALAM sie z systemu"

czy życzy pan sobie kawy ?

Nie, to nie byl Alior :-)

Citi?

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-02-01 09:45:27
Autor: brum
[Konkurs] W ktorym banku ...
Citi?

nie rob jaj, roznie mozna o nich mowic, ale taki numer to bym tam nie przeszedl

Data: 2012-02-01 09:46:13
Autor: brum
[Konkurs] W ktorym banku ...
Osoba tak potraktowana jest posiadaczem ... Zlotego Konta :-)
(Ale tylko do jutra)

z powodu babsztyla? jesli tak, to wspolczuje

Data: 2012-02-01 09:51:33
Autor: Kris
[Konkurs] W ktorym banku ...
Użytkownik "T.F."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jg9ud9$2jt$1@inews.gazeta.pl... Osoba tak potraktowana jest posiadaczem ... Zlotego Konta :-)
(Ale tylko do jutra)

Teraz takie czasy że żłote konto, karte Gold , tytuł prestiżowego klienta itp byle łajza, z niewielką kasą może dostać.
Ale jak Tobie obsługa nie odpowiada to popieram- zagłosuj nogami.

Data: 2012-02-01 15:54:09
Autor: Waldek
[Konkurs] W ktorym banku ...

Użytkownik "Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl> napisał w wiadomości news:jgaueo$4dh$1inews.gazeta.pl...

Teraz takie czasy że żłote konto, karte Gold , tytuł prestiżowego klienta itp byle łajza, z niewielką kasą może dostać.

tak, tak - a platynowe przysluguja wylacznie łajdakom & zlodziejom ;)

Pozdro

Data: 2012-02-02 08:55:52
Autor: Kris
[Konkurs] W ktorym banku ...
Użytkownik "Waldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jgbjmh$5d1$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Jak taka łajza czy złodziej będzie miał zdolność kredytowa trochę wyższą od np nauczyciela mianowanego czy innego naczelnika wydziału to platyne dostanie;)
Teraz platyny, goldy itp to żaden wyznacznik prestiżowego klienta. Po prostu banki rozxdają to na lewo i prawo

Data: 2012-02-02 13:44:12
Autor: Waldek
[Konkurs] W ktorym banku ...

Użytkownik "Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl> napisał w wiadomości news:jgdfi9$bk9$1inews.gazeta.pl...

[...]

To prawda, ze kiedys warunki byly bardziej "zawyzone"
a i ponoc operacje tymi kartami pod szczegolniejszym nadzorem.
Obecnie roznice praktycznie nie istnieja
na "bezbarwny" plastik mozna przywalic gostkowi wiecej kredytu
niz gdzie indziej na golda czy platyne.
Zostal tylko "prestiz" w psyche klienta :D
aczkolwiek posiadaczy mimo wszystko nie nazywalbym łajzami ;)

Pozdro

Data: 2012-02-02 14:09:47
Autor: Kris
[Konkurs] W ktorym banku ...
Użytkownik "Waldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jge0et$m7d$1@node2.news.atman.pl...

Zostal tylko "prestiz" w psyche klienta :D
aczkolwiek posiadaczy mimo wszystko nie nazywalbym łajzami ;)

Raczej nigdzie nie napisałem że wszyscy "prestiżowi" to łajzy. Napisałem że byle łajza też dostanie np kartę w "prestiżowym" kolorze.;)

A jak już piszemy o prestiżowym kliencie:
W zeszłym tygodniu miałem telefon z BOK T-mobile: i gadka "jest Pan naszym Prestiżowym klientem itp"
No i super że jestem ich prestiżowym klientem tylko że ja tam mam telefon tzw "na kartę" używany do odbierania rozmów tylko od mojej mamy(darmowe rozmowy w tzw sieci rodzinnej) i w ciągu ostatniego roku zasiliłem go kwotą łącznie może 30 zł i wykonałem dosłownie kilka połączeń na numery z poza tzw. sieci rodzinnej. Ale jestem "Prestiżowy",)

Data: 2012-02-01 10:28:58
Autor: news
W ktorym banku ...
On Feb 1, 12:44 am, "T.F." <tom_...@USUNTO.wp.pl> wrote:
... mozna uslyszec:
"Dzisiaj Pana nie obsluze, bo WYLOGOWALAM sie z systemu"

Stawiam na PKO BP

http://stukon.blogspot.com
Subiektywny Test Upierdliwego Konsumenta

Data: 2012-02-02 10:19:48
Autor: T.F.
W ktorym banku ...
Uzytkownik "news" <hartwiqp@gmail.com> ...
... mozna uslyszec:
"Dzisiaj Pana nie obsluze, bo WYLOGOWALAM sie z systemu"

Stawiam na PKO BP

bingo.
(jeden z warszawskich oddzialow)

--
T.F.

Data: 2012-02-02 10:49:41
Autor: neoniusz
W ktorym banku ...
W dniu 02.02.2012 10:19, T.F. pisze:
... mozna uslyszec:
"Dzisiaj Pana nie obsluze, bo WYLOGOWALAM sie z systemu"

Stawiam na PKO BP

bingo.
(jeden z warszawskich oddzialow)

Ten?

http://warszawa.naszemiasto.pl/artykul/1191747,nowe-centrum-bankowosci-prywatnej-w-sromiesciu-tylko-dla,id,t.html

:D

Data: 2012-02-01 11:51:26
Autor: wiatrak
[Konkurs] W ktorym banku ...

Użytkownik "T.F." <tom_fed@USUNTO.wp.pl> napisał w wiadomości news:jg9ud9$2jt$1inews.gazeta.pl...
[...]

Strzelam !
http://www.pkobp.pl/index.php/id=oferta/id_product=000000000000003/idk=4/section=indy/pwid=100000901909

wiatrak

Data: 2012-02-01 11:59:32
Autor: mvoicem
[Konkurs] W ktorym banku ...
(01.02.2012 00:44), T.F. wrote:
[...]

Stawiam na BZWBK, ale równie dobrze Pekao, PKO bądź któryś spółdzielczy.

No i w sumie BOŚ mi jeszcze pasuje do tego tekstu.

p. m.

Data: 2012-02-01 21:19:43
Autor: Grzexs
[Konkurs] W ktorym banku ...
[...]

Opowieści z drugiej strony: "Dziś usiłowałam założyć klientowi konto. System działał jak w gęstym miodzie, dwa razy wywaliło mnie z systemu, a jak już wywaliło trzeci raz, to nie dało się zalogować. Dzwonię do "helpdesku", a tam mówią, że u nich działa, ale sprawdzą. I jak ja k... mam wyrobić plan zakładania kont, albo w ogóle plan czegokolwiek???!!! Klient i tak był cierpliwy, bo dał sobie spokój po 45 minutach."

--
Grzexs

[Konkurs] W ktorym banku ...