[Konkurs] W ktorym banku ...

Data: 2012-02-01 09:51:33
Autor: Kris
[Konkurs] W ktorym banku ...
Użytkownik "T.F."  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jg9ud9$2jt$1@inews.gazeta.pl... Osoba tak potraktowana jest posiadaczem ... Zlotego Konta :-)
(Ale tylko do jutra)

Teraz takie czasy że żłote konto, karte Gold , tytuł prestiżowego klienta itp byle łajza, z niewielką kasą może dostać.
Ale jak Tobie obsługa nie odpowiada to popieram- zagłosuj nogami.

Data: 2012-02-01 15:54:09
Autor: Waldek
[Konkurs] W ktorym banku ...

Użytkownik "Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl> napisał w wiadomości news:jgaueo$4dh$1inews.gazeta.pl...

Teraz takie czasy że żłote konto, karte Gold , tytuł prestiżowego klienta itp byle łajza, z niewielką kasą może dostać.

tak, tak - a platynowe przysluguja wylacznie łajdakom & zlodziejom ;)

Pozdro

Data: 2012-02-02 08:55:52
Autor: Kris
[Konkurs] W ktorym banku ...
Użytkownik "Waldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jgbjmh$5d1$1@node2.news.atman.pl...

[...]

Jak taka łajza czy złodziej będzie miał zdolność kredytowa trochę wyższą od np nauczyciela mianowanego czy innego naczelnika wydziału to platyne dostanie;)
Teraz platyny, goldy itp to żaden wyznacznik prestiżowego klienta. Po prostu banki rozxdają to na lewo i prawo

Data: 2012-02-02 13:44:12
Autor: Waldek
[Konkurs] W ktorym banku ...

Użytkownik "Kris" <kszysztofcWYWAL@wp.pl> napisał w wiadomości news:jgdfi9$bk9$1inews.gazeta.pl...

[...]

To prawda, ze kiedys warunki byly bardziej "zawyzone"
a i ponoc operacje tymi kartami pod szczegolniejszym nadzorem.
Obecnie roznice praktycznie nie istnieja
na "bezbarwny" plastik mozna przywalic gostkowi wiecej kredytu
niz gdzie indziej na golda czy platyne.
Zostal tylko "prestiz" w psyche klienta :D
aczkolwiek posiadaczy mimo wszystko nie nazywalbym łajzami ;)

Pozdro

Data: 2012-02-02 14:09:47
Autor: Kris
[Konkurs] W ktorym banku ...
Użytkownik "Waldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:jge0et$m7d$1@node2.news.atman.pl...

Zostal tylko "prestiz" w psyche klienta :D
aczkolwiek posiadaczy mimo wszystko nie nazywalbym łajzami ;)

Raczej nigdzie nie napisałem że wszyscy "prestiżowi" to łajzy. Napisałem że byle łajza też dostanie np kartę w "prestiżowym" kolorze.;)

A jak już piszemy o prestiżowym kliencie:
W zeszłym tygodniu miałem telefon z BOK T-mobile: i gadka "jest Pan naszym Prestiżowym klientem itp"
No i super że jestem ich prestiżowym klientem tylko że ja tam mam telefon tzw "na kartę" używany do odbierania rozmów tylko od mojej mamy(darmowe rozmowy w tzw sieci rodzinnej) i w ciągu ostatniego roku zasiliłem go kwotą łącznie może 30 zł i wykonałem dosłownie kilka połączeń na numery z poza tzw. sieci rodzinnej. Ale jestem "Prestiżowy",)

[Konkurs] W ktorym banku ...