[Konkurs] W ktorym banku ...

Data: 2012-02-01 21:19:43
Autor: Grzexs
[Konkurs] W ktorym banku ...
"Dzisiaj Pana nie obsluze, bo WYLOGOWALAM sie z systemu"

PS: Tak, prosto w twarz. W godzinach pracy oddzialu.

PPS:
Osoba tak potraktowana jest posiadaczem ... Zlotego Konta :-)
(Ale tylko do jutra)

Opowieści z drugiej strony: "Dziś usiłowałam założyć klientowi konto. System działał jak w gęstym miodzie, dwa razy wywaliło mnie z systemu, a jak już wywaliło trzeci raz, to nie dało się zalogować. Dzwonię do "helpdesku", a tam mówią, że u nich działa, ale sprawdzą. I jak ja k... mam wyrobić plan zakładania kont, albo w ogóle plan czegokolwiek???!!! Klient i tak był cierpliwy, bo dał sobie spokój po 45 minutach."

--
Grzexs

[Konkurs] W ktorym banku ...