W którym banku kredyt na spóldzielcze wlasnosciowe p rawo?

Data: 2009-02-26 21:21:32
Autor: ąćęłńóśźż
W którym banku kredyt na spóldzielcze wlasnosciowe p rawo?
W którym banku (oddziale - najchętniej W-wa) udzielają obecnie kredytu hipotecznego na spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu mieszkalnego (nie na odrębną własność, czyli bez wymagania złożenia w sądzie wniosku o ustanowienie odrębnej własności lokalu)?
JaC

Data: 2009-02-26 21:50:59
Autor: RobertS
ąćęłńóśźż pisze:
[...]

pewnie w każdym...jak ja brałem kredyt (mam właśnie takie mieszkanie) to    mieszkanie takie było traktowane jak kupione od developera czy będące częścią WM

RobertS

Data: 2009-02-26 22:28:20
Autor: ąćęłńóśźż
W którym banku kredyt na spóldzielcze wlasnosciowe prawo?
Może zadam pytanie inaczej:  w którym banku do udzielenia kredytu i wpisu hipoteki w KW spółdzielczego własnościowego prawa do lokalu nie wymagają przedłożenia KW dla działki gruntu (bo są przecież i jeszcze długo będą SM bez uregulowanej sytuacji prawnej z gruntem).

Ponoć VW Bank (serio piszę, tak mi dzis znajomy posrednik wspominał).

A DB odmówił i znajomi ryzykują umoczeniem 10% zadatku.
JaC

-- -- -

jak ja brałem kredyt to mieszkanie takie było traktowane jak kupione od developera czy będące częścią WM

Data: 2009-02-26 22:44:42
Autor: RobertS
W którym banku kredyt na spóldzie lcze wlasnosciowe prawo?

A DB odmówił i znajomi ryzykują umoczeniem 10% zadatku.
JaC

mam kredyt właśnie w DB - nie było najmniejszego problemu, nawet doradca o to nie zapytał, a grunt oczywiście nieuregulowany...

RobertS

Data: 2009-02-26 22:50:31
Autor: ąćęłńóśźż
W którym banku kredyt na spóldzielcze wlasnosciowe prawo?
Przez którego doradcę to było i jak dawno?
JaC

-- -- -

Data: 2009-02-26 23:19:11
Autor: RobertS
ąćęłńóśźż pisze:
Przez którego doradcę to było i jak dawno?
JaC

jakiś rok temu, doradca z oddziału na rzymowskiego

RobertS

W którym banku kredyt na spóldzielcze wlasnosciowe p rawo?