W którym miejscu odliczy? sk?adki ZUS

Data: 2011-02-18 23:28:02
Autor: Miroro
W którym miejscu odliczy? sk?adki ZUS
Witam,
w ubiegłym roku żona prowadziła do maja DG na KPiR oraz pracowała na etacie. W związku z DG odprowadzała do ZUS składki. Uzbierało się tego 1390 zł.
Teraz przy rozliczeniu PIT 36 nie bardzo wiem czy i w którym miejscu można tę kwotę odliczyć.
Dodam, że w ciągu roku 2010 żona nie płaciła żadnych zaliczek na podatek z racji tego, że dochody z DG były w sumie na poziomie 2000 zł za pół roku.
Czy teraz przy rozliczeniu rocznym można jakoś odzyskać całość/część skaładek zapłaconych do ZUS?
Z góry dzięki za info.
Pozdrawiam

Data: 2011-02-19 12:15:27
Autor: 'Tom N'
Miroro w <news:ijmsma$hns$1mx1.internetia.pl>:

Witam,
w ubiegłym roku żona prowadziła do maja DG na KPiR oraz pracowała na etacie. W związku z DG odprowadzała do ZUS składki. Uzbierało się tego 1390 zł.

Z kwoty i ilości miesięcy wynika, że nie chodzi o składki ZUS, a raczej o
składkę NFZ (Ubezpieczenie Zdrowotne)

Teraz przy rozliczeniu PIT 36 nie bardzo wiem czy i w którym miejscu można tę kwotę odliczyć.

To przeczytaj opisy pól deklaracji i broszurę informacyjną do niej...
Tylko zastanów się, czy aby na pewno PIT-36, a nie inny

"[...] wypełniają podatnicy, którzy korzystają z odliczenia od podatku
składki na ubezpieczenie zdrowotne."

Czy teraz przy rozliczeniu rocznym można jakoś odzyskać całość/część skaładek zapłaconych do ZUS?

Całości nie można.

--
Tomasz Nycz
[priv-- >>X-Email]