W ktorym programie do edycji filmow...?

Data: 2011-02-13 10:36:01
Autor: Marek Dyjor
W ktorym programie do edycji filmow...?
sowa wrote:
witam,
nie wiem czy to da sie tak normalnie, domowo
zrobic, ale ...
w ktorym programie do edycji filmow - jak najprostszym w obsludze,
niekoniecznie freeware, jest opcja baaaardzo znacznego plynnego
spowolnienia?
hmmm, mam nadzieje, ze wiecie o co mi chodzi...;]

aby zrobić płynne spowolnienie to musisz mieć przede wszystkim materiał z wyższą niż standardowa prędkoscią klatek na sekundę. Są takie kamery dostępne na rynku budowan edla potrzeb rejestracji imprez sportowych.

ze zwykłęj kamery video bęziesz miąl czkawkę.

Data: 2011-02-13 11:35:44
Autor: Tomek Kańka
W ktorym programie do edycji filmow...?
Marek Dyjor <mdyjor@poczta.onet.pl> napisał(a)
sowa wrote:
[...]

Ale może policzyć klatyki pośrednie. Wiem, że to nie to samo, ale nie
będzie czkawki.

--
Tomek

Data: 2011-02-13 21:32:20
Autor: Jingiel
W ktorym programie do edycji filmow...?

ze zwykłęj kamery video bęziesz miąl czkawkę

Próbowałeś to robić, czy piszesz tak z teorii? Od kilkunastu lat montuję filmy i nawet z 25 fps/sec można sporo wyciągnąć. Zresztą amatorskie kamery mają już wbudowane tryby 50 fps.

Jingiel

W ktorym programie do edycji filmow...?