W kwestii parkowania

Data: 2010-05-20 11:45:15
Autor: gonzik
W kwestii parkowania
Witam Szanowne Grono,

Ja rozumiem ze ciepelko do Warszawy zawitalo i jazda no motorze
pozwala mysli dnia codziennego odstawic na odlegly plan. Ale do k$$%y n
%^$#y skoro sie przebijamy w korkach nie zapominajmy o szacunku dla
puszkarzy. Tak sie nie parkuje:
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/Vl0uU4dvPA6dEAnHSUaLgA?feat=directlink.

Pozdrawiam szczegolnie szanownego kolege na dywersji mam nadzieje ze
jazda z glowa w dupie nie jest jakos specjalnie meczaca.

Pozdro,
Gonzik.

Data: 2010-05-20 12:18:27
Autor: AZ
W kwestii parkowania
On 20 Maj, 20:45, gonzik <bi_ker_76-o...@yahoo.com> wrote:

[...]

Co jest złego w tym parkowaniu? Pokaż mi tu palcem co jest nie tak bo
nie łapię.

PS. Dzisiaj puszkarze przegięli pałe z oglądaniem Wisły... Stało
wszystko i wszędzie, w każdą stronę, szlag by ich...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-05-20 12:39:18
Autor: gonzik
W kwestii parkowania
On 20 Maj, 21:18, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
> [...]

> jazda z glowa w dupie nie jest jakos specjalnie meczaca.

Co jest złego w tym parkowaniu? Pokaż mi tu palcem co jest nie tak bo

Mog postawic chociazby przy parkomacie albo przy scianie obok kratki A
tak zajal caliuskie miejsce dla samochodu.

Pozdro.

Data: 2010-05-20 12:47:55
Autor: AZ
W kwestii parkowania
On 20 Maj, 21:39, gonzik <bi_ker_76-o...@yahoo.com> wrote:

Mog postawic chociazby przy parkomacie albo przy scianie obok kratki A
tak zajal caliuskie miejsce dla samochodu.

To by jakiś przechodzień powiedział, że pół chodnika zajął. Stanął
chłop blisko słupa więc całego miejsca nie zajął, bez przesady, źle to
stanął tym srebrnym samochodem.

Może lepiej z nudów pójść pooglądać Wisłę jak połowa Warszawy? :-)
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-05-20 12:57:30
Autor: gonzik
W kwestii parkowania
On 20 Maj, 21:47, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
> [...]

> tak zajal caliuskie miejsce dla samochodu.

To by jakiś przechodzień powiedział, że pół chodnika zajął.

Uwierz mi na tej ulicy jest ponad 10c miejsc gdzie by stanal nikomu
nie zawadzajac.

Stanął
chłop blisko słupa więc całego miejsca nie zajął, bez przesady, źle to
stanął tym srebrnym samochodem.

C&&j z tym samochodem ja ich leczyl nie bede bo to bez sensu. A
pozatym samochod to nie mala dywersja .

Może lepiej z nudów pójść pooglądać Wisłę jak połowa Warszawy? :-)

Moze i lepiej. Ale nie oddam swojege miejsca na ulicy do rana :-)

Pozdro.

Data: 2010-05-21 08:34:37
Autor: gildor
W kwestii parkowania
gonzik pisze:
[...]

no, i zajął jedno z nich.
uspokój już się. kartke temu srebnemu napisz, zeby sie parkowac naumiał.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-05-21 10:01:18
Autor: KJ Siła Słów
W kwestii parkowania
AZ pisze:

To by jakiś przechodzień powiedział, że pół chodnika zajął. Stanął
chłop blisko słupa więc całego miejsca nie zajął, bez przesady, źle to
stanął tym srebrnym samochodem.

Jesli przyjechal moto po tych samochodach co stoja to chujowo zrobil i tyle.

Mogl stanac obok srebrnego i wtedy miedzy nim a czarnym by sie zmiescil samochod. Mogl stanac kolo drzewka i juz by w ogole nikomu w niczym nie przeszkadzal.

Tyle ze moze wczesniej byly tam inaczej poparkowane auta itd...

I ogolnie to rysa na wizerunku, no :-)
A powinnismy dbac o image, bo juz sie znacznie poprawilo wszyscy nas kochaja. Do tego stopnia, ze dzis jeden bus chcial mnie przytulic.
Prawymi drzwiami. Ale powiedzialem ze tak dobrze to sie jeszcze nie znamy  i ze sie do roboty spiesze.

KJ

Data: 2010-05-21 08:02:46
Autor: AZ
W kwestii parkowania
On 2010-05-21, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

[...]

A przynajmniej poglaskales go za to po lusterku?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-05-21 10:04:19
Autor: gildor
W kwestii parkowania
KJ Siła Słów pisze:
[...]

pewnie strasznie musiał mieć zawiedzioną minę, co?

Data: 2010-05-21 10:21:51
Autor: KJ Siła Słów
W kwestii parkowania
gildor pisze:

pewnie strasznie musiał mieć zawiedzioną minę, co?

Nie przygladalem sie.

AZ - nie bylo miziania.
Ja jestem przeciwko przemocy.

KJ
PS. Poza tym strasznie wysoko mial to lusterko.

Data: 2010-05-21 08:16:30
Autor: AZ
W kwestii parkowania
On 2010-05-21, KJ Siła Słów <KJ@noway.com> wrote:

Nie przygladalem sie.

AZ - nie bylo miziania.
Ja jestem przeciwko przemocy.

Ale jakiej przemocy? Trzeba bylo zatrzymac sie, poglaskac
i zapytac szanownego pana czy w ogole jest mu potrzebne do
czegokolwiek.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-05-21 10:36:13
Autor: KJ Siła Słów
W kwestii parkowania
AZ pisze:
Trzeba bylo zatrzymac sie, poglaskac
i zapytac szanownego pana czy w ogole jest mu potrzebne do
czegokolwiek.

Bez sensu.

Zaczeloby sie od Ty chuju, potem cos o rodzicach (o mamusi w szczegolnosci), potem zeszloby na dalsza czesc rodziny, itd, az bysmy doszli do tego ze mamy wspolnych kolegow na facebooku i bym msuial na koniec tego palanta dopisac do listy znajomosci.

KJ

Data: 2010-05-21 11:31:27
Autor: Seba
W kwestii parkowania
Dnia Fri, 21 May 2010 10:36:13 +0200, KJ Siła Słów napisał(a):

[...]

:)

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-05-20 21:44:02
Autor: Grzybol
W kwestii parkowania
Użytkownik "gonzik" <bi_ker_76-onet@yahoo.com> napisał w wiadomości
Mog postawic chociazby przy parkomacie albo przy scianie obok kratki A
tak zajal caliuskie miejsce dla samochodu.
Pozdro.

A to co on od macochy? Że se motura nie może zaparkować? Gdzie niby powiedziane, że ma ustepować jakiejś puszce? Jeździsz moturem po ulicach? To kurwa od jutra zapiedalaj polem, bo po ulicach puszki jeżdża i inne tiry a Ty im drogę zajmujesz! Jakiś pojebany Misiek...

--
Grzybol

Data: 2010-05-20 12:49:56
Autor: gonzik
W kwestii parkowania
On 20 Maj, 21:44, "Grzybol" <MagicRo...@wp.pl> wrote:
[...]

Czlowieku ja widze ze dla Ciebie jakie kolwiek wspolzycie z innymi
ludzmi skonczylo sie onanizowaniu na slupie. I okej mi to tam nie
przeszkadza niech kazdy ma cos z tego zycia.

Natomiast jest ino taki sticker: "Wszyscy sie zmiescimy" (byl chyba w
swiecie motocykli). I widzisz ja sie puszka nie zmiescilem inny pan z
wasem sie nie zmiescil i jeszcze kilku innych panow i pan tam sie nie
zmiescilo.

Pozdro.

Data: 2010-05-20 13:05:26
Autor: ditron
W kwestii parkowania
On 20 Maj, 21:49, gonzik <bi_ker_76-o...@yahoo.com> wrote:
ja sie puszka nie zmiescilem inny pan z
wasem sie nie zmiescil i jeszcze kilku innych panow i pan tam sie nie
zmiescilo.

Ja sie gosciowi nie dziwie ze tam postawil,
przytulil sie do lampy i jest git,
i motor tam jakos bezpiecznie wyglada - nikt go nie przewroci,
a moze lancuch do lampy zapiąć, a moze chce miec oswietlony?
Gdyby srebrne auto nie zajelo tyle miejsca to moze postawilby po 2-ej
stronie lampiszonu a tak... zajął najwyżej tyle miejsca co na otwarcie
drzwi. Mozesz miec takie same pretensje do kierowcy nastepnego -
czarnego auta.

Data: 2010-05-20 21:57:58
Autor: Grzybol
W kwestii parkowania
Czlowieku ja widze ze dla Ciebie jakie kolwiek wspolzycie z innymi
ludzmi skonczylo sie onanizowaniu na slupie.

Misiu, ale to przeca Twój słup:-) Ja rucham kobiety, nie słupy:-)

I okej mi to tam nie
przeszkadza niech kazdy ma cos z tego zycia.

Mi też. Wal swój słup.

Natomiast jest ino taki sticker: "Wszyscy sie zmiescimy" (byl chyba w
swiecie motocykli). I widzisz ja sie puszka nie zmiescilem

Tzn, że chujowy kierowca jesteś. Albo za późno przyjechałeś. Jakby zamiast tego motura stał samochód to chuj, olałbyś sprawę bo mu się należy...

 inny pan z
wasem sie nie zmiescil i jeszcze kilku innych panow i pan tam sie nie
zmiescilo.
Pozdro.

Jakoś pieprzysz bez ładu i składu. Panie że się nie zmieściły to rozumiem - w końcu to latarnia, miejsce pracy. Ty też tam tyrasz???

--
Grzybol

Data: 2010-05-20 13:10:20
Autor: gonzik
W kwestii parkowania
On 20 Maj, 21:57, "Grzybol" <MagicRo...@wp.pl> wrote:
Misiu, ale to przeca Twój słup:-) Ja rucham kobiety, nie słupy:-)

Rob sobie co chcesz, wali mnie to akurat. Chcesz slupy chcesz kobiety
obys tylko kupy po sobie sprzatal.

Tzn, że chujowy kierowca jesteś. Albo za późno przyjechałeś. Jakby zamiast
tego motura stał samochód to chuj, olałbyś sprawę bo mu się należy...

Tzn. ze jak z auta przez szyberdach lub bagaznik nie wychodze to
chujowy kierowca odrazu? Jak bym mial takie auto zebym sobie pod
sciana zaparkowac mogl lub za innym drzewem to bym zaparkowal.

> [...]

Jakoś pieprzysz bez ładu i składu. Panie że się nie zmieściły to rozumiem -
w końcu to latarnia, miejsce pracy. Ty też tam tyrasz???

Nie musisz rozumiec. Na szczescie myslenie w tym kraju oboiwazkowe nie
jest. Fantazja tez.

Gonzik.

Data: 2010-05-21 16:54:18
Autor: Perełka
W kwestii parkowania
[...]

Racja, mi motocykliści nie ustępują miejsca do parkowania, ja im nie ustępuję w ruchu, więc jesteśmy kwita:)

Data: 2010-05-21 07:51:35
Autor: JK
W kwestii parkowania
[...]

Podejdź do tego tak:
zostawił miejsce dla drugiegi motocykla.
Pozdrawiam - JK.

Data: 2010-05-20 23:16:48
Autor: Barnaba
W kwestii parkowania
On 21 Maj, 07:51, "JK" <pbijknos...@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
>tak zajal caliuskie miejsce dla samochodu.

Podejdź do tego tak:
zostawił miejsce dla drugiegi motocykla.

Kolina wykazala przejaw inteligencji :)

Gonzik, wiadomo ze nalezy parkowac tak aby wszyscy sie miescili, ale
pisanie o motocykliscie ze ma glowe w dupie tylko dlatego ze wrociles
do chaty zmeczony po jezdzie w korku i Ci zylka prawie pekla - jest
IMO nie na miejscu. Nie zapomnij ze oprocz moturow i puszek sa jeszcze
piesi. Widze co sie dzieje na Nowodworach, gdzie mieszkaja debile co
parkuja na kazdym dostepnym m^2 (chodnik, sciezka rowerowa (!),
trawnik etc..). Swiat jest kuwra nie kreci w okol srodka transportu.
Ide na zajecia. Elo.

--
Pozdrawiam,
Barnaba

Data: 2010-05-21 08:31:40
Autor: gildor
W kwestii parkowania
gonzik pisze:
[...]

przede wszystkim nic złego nie zrobił, to raz. dwa, a co jeśli tak zaparkował miedzy autami, które tam stały jak parkował? potem się okolica rozjechała i tak to wygląda. przesadzasz.

Data: 2010-05-20 13:25:18
Autor: WS
W kwestii parkowania
[...]

wstawianie tego typu zdjec (moto czy tez samochodow) - a zwlaszcza
ocenianie kierowcow na ich podstawie jest o tyle bez sensu, ze nie
mozna stwierdzic w jaka sytuacje zastal parkujac... czasem nie ma
wyboru - parkuje sie w jedynym wolnym miejscu i jak odjada sasiedzi to
wyglada to kretynsko
 (pomijajac juz fakt, ze ten z fotki akurat calkiem sensownie stoi...)

WS

PS. sam czasami parkuje puszka na firmowym parkingu tak, ze stoje
praktycznie na srodku i krzywo ;) za to umozliwiam wiekszosci obok
wyjazd - jak wychodze pozniej niz reszta (no bo i pozniej przychodze)
to stoi tylko moja puszka na srodku praktycznie pustego placu ;)

Data: 2010-05-20 14:04:19
Autor: Barnaba
W kwestii parkowania
On 20 Maj, 22:25, WS <LipnyAdresDlaSpame...@chello.pl> wrote:
On 20 Maj, 20:45, gonzik <bi_ker_76-o...@yahoo.com> wrote:

>Tak sie nie parkuje:http://picasaweb.google.pl/lh/photo/Vl0uU4dvPA6dEAnHSUaLgA?feat=direc....

Tak sie parkuje.

wstawianie tego typu zdjec (moto czy tez samochodow) - a zwlaszcza
ocenianie kierowcow na ich podstawie jest o tyle bez sensu, ze nie
mozna stwierdzic w jaka sytuacje zastal parkujac

Dokladnie.

Jest jedno 'ale'. Powinien stanac na asfalcie, albo blizej asfaltu, te
dwie puszki tez chujowo stoja (w szczegolnosci srebrna), chyba ze
wszyscy tam sa przyzwyczajeni to tak debilnego parkowania. Tam ledwo
matka z wozkiem przejdzie. Gonzik, skad taka agresja u Ciebie?
Pomijajac kwestie, ze gosc placi takie same podatki jak kazdy puszkarz
a mniej niszczy drogi, to i tak zajmuje dwa razy mniej miejsca od
samochodu. Jakbym tam stanal swoim Daewoo Tico to bys mi nie marudzil,
a moj wyciek oleju by zasyfil i zatrul pol osiedla :P
Dodam tylko Gonzik, ze prezentujesz agresje typowa dla przecietnego
blokersa (sam mieszkam od czasu do czasu w bloku w Wawie), ktory
walczy z zacisnietymi zebami o wolne miejsce parkingowe bo nie potrafi
ruszyc dupska 100 metrow. W dodatku widac ze chcesz miec fure pod
oknem bo sie srasz ze ktos Ci ja ukradnie.

--
Pozdrawiam i radze troche odsapnac,
Barnaba

PS. Jak juz sie lansujesz jakims SUVem ktorym sie nie wcisniesz
nigdzie to wykup sobie miejsce garazowe.

Data: 2010-05-20 14:21:49
Autor: gonzik
W kwestii parkowania
> [...]

wyglada to kretynsko
 (pomijajac juz fakt, ze ten z fotki akurat calkiem sensownie stoi...)

Okej faktycznie moze sie nie zrozumiale wyrazilem.

Sytuacja. Wawa, Srodmiescie, Ulica jednokierunkowa. 20 maj godzina w
okolicach 19ej (korki masakra). Koperta - jedno miejsce dla osoby nie
pelnosprawnej  powinno byc zajete rownolegle do kraweznika. O tej
porze sklepiki sa pozamykane, oplata w parkomacie nie obowiazuje.
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/wzGTUsq-Xey58twHYwgaEA?feat=directlink
O ile o miejscach a,b,c i e mozna by dyskutowac. To na miejscach g,f i
d staje bez zadnego utrudnienia dla innych. Dodam ze to jest mnie-
wiecej 15 metrowy odcinek ulicy na dodatek tylko jedna strona.

Skoro motocykl ma spora wieksza "przeplywowosc" w ruchu miejskim to
chyba wypadalo by w podobny sposob ustawiac motocykl na parkingu. Czy
nie?!

Tyle w tym temacie.

Pozdrawiam.
Gonzik.

Data: 2010-05-20 14:32:26
Autor: ditron
W kwestii parkowania
On 20 Maj, 23:21, gonzik <bi_ker_76-o...@yahoo.com> wrote:

Tyle w tym temacie.

nie koncz :] to robi sie zabawne

Data: 2010-05-20 15:19:52
Autor: WS
W kwestii parkowania
On 20 Maj, 23:21, gonzik <bi_ker_76-o...@yahoo.com> wrote:

O ile o miejscach a,b,c i e mozna by dyskutowac. To na miejscach g,f i
d staje bez zadnego utrudnienia dla innych.

dyskutowac mozna o wszystkim ;)

np.  a,b,c,f,g odpada ze wzgledu na Art. 47. 2. PoRD ;)

WS

Data: 2010-05-20 15:49:32
Autor: gonzik
W kwestii parkowania
On 21 Maj, 00:19, WS <LipnyAdresDlaSpame...@chello.pl> wrote:
> [...]

> d staje bez zadnego utrudnienia dla innych.

dyskutowac mozna o wszystkim ;)

np.  a,b,c,f,g odpada ze wzgledu na Art. 47. 2. PoRD ;)

Po tym watku sprawa jest dla mnie jasna. Jesli niema gdzie zaparkowac
to parkujemy na chodniku i niema dyskusji (chociazby chodnik przy
zlotych tarasach obok hardrockcafe). Jesli jest gdzie zaparkowac
pakujemy sie na miejsce dla samochodu i tez niema dyskusji bo sie
nalezy.

Pozdro.

P.s.: Raz  w zyciu pogonila mnie straz miejska z chodnika przy
urzedzie miasta we Wrocku na... inny chodnik. Pozatym zero jakich
kolwiek mandatow i td. Zyjemy w kraju przepelnionym pojazdami, wiec
albo sie dzielimy tym co mamy albo... w koncu pan z wasem zacznie
przestawiac sprzeta dalej (co dzisiaj prawie mialo miejsce). Tak to
widze.

Data: 2010-05-21 00:44:44
Autor: Lewis
W kwestii parkowania
Uzytkownik "gonzik" <bi_ker_76-onet@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:b5f6cfaf-f0ca-4f95-bad7-063277e7ca1dr9g2000vbk.googlegroups.com...

Tyle w tym temacie.

Dobra to przedstaw nam swoja wizje udoskonalonego zaparkowania tego motocykla, namaluj w paintcie.

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaz
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-05-21 01:13:38
Autor: Mustafa
W kwestii parkowania
Tyle w tym temacie.

Gonzik odpusc...
Przeciez tu wystarczylo stanac niecaly metr w lewo - przed slupem, bo samochód i tak sie nie zmiesci a motocykl nie blokowalby miejsca po prawej które jest czasem bezcenne.
Normalny czlowiek tak nie zrobi a glupi i tak nie zrozumie o czym mówisz.
Mam wrazenie, ze pól tej grupy to kretyni którzy uwazaja sie za lepszych, wspanialszych i nawszystkimsieznajaych i ze im wolno zap....lac 200km/h przez miasto bo przeciez jezdza szybko ale bezpiecznie a policja która ich lapie to jakies "psy", które sie czepiaja zamiast lapac przestepców.
Aaaaaa no i tlumik trzeba koniecznie zdemontowac, zeby pól miasta w nocy wiedzialo ze miszcz jedzie.

Sam parkuje raczej w "dziurach" zeby nie utrudniac ludzim zycia (bo ja sie tam zmieszcze a samochód nie), ale czasem widze motocykle zaparkowane na 2 miejscach dla samochodów - chyba tylko po to zeby wlasciciel odpowiednio zaprezentowal swój jedyny, najwspanialszy i najglosniejszy we wsi sprzet.

Jak ktos parkuje ewidentnie zle albo Cie zablokuje to wystarczy zatrzymac pierwszy przejezdzajacy radiowóz i po sprawie (sprawdzone). A jak parkuje wqrwiajaco, ale legalnie to niestety musi wystarczyc usmiech politowania.

Data: 2010-05-21 00:53:59
Autor: ditron
W kwestii parkowania
On 21 Maj, 01:13, "Mustafa" <Must...@Berdyczow.xx> wrote:
> Tyle w tym temacie.

Gonzik odpusc...
ty też mogłeś sobie odpuścić poniższy bełkot

[...]
wiedzialo ze miszcz jedzie - chyba tylko po to zeby wlasciciel odpowiednio
zaprezentowal swój jedyny, najwspanialszy i najglosniejszy we wsi sprzet.

Data: 2010-05-21 10:49:02
Autor: mk
W kwestii parkowania
gonzik pisze:
To na miejscach g,f  staje bez zadnego utrudnienia dla innych.
No nie wiem czy SM wyjaśniłaby Ci wtedy, że prakowować należy przy krawędzi jezdni.
Pdr. M

Data: 2010-05-21 02:05:05
Autor: gonzik
W kwestii parkowania
On 21 Maj, 10:49, mk <dwaskrzy...@tlen.pl> wrote:
gonzik pisze:
To na miejscach g,f  staje bez zadnego utrudnienia dla innych.
No nie wiem czy SM wyjaśniłaby Ci wtedy, że prakowować należy przy
krawędzi jezdni.

Rozumiem, ze dostales mandat za parkowanie motocyklem lub odcholowano
Ci go?

Osobiscie na takich miejscach g i f stawalem kilka, moze nawet
kilkanasie razy wliczajac w to np. Wroclawski rynek i okolice. I co? I
nic, niente, mandatu nigdy nie dostalem. Wbrew pozorom coraz wiecej
"zlych puszkarzy" i zlej SM kmini ze jeden motocykl = jedna puszka
mniej w zgielku ulicznym.

Pozdrav,
Gonzik.

Data: 2010-05-20 21:29:15
Autor: Grzybol
W kwestii parkowania
[...]

Zajal Ci slup na którym sie onanizujesz?

--
Grzybol

Data: 2010-05-20 12:42:49
Autor: gonzik
W kwestii parkowania
On 20 Maj, 21:29, "Grzybol" <MagicRo...@wp.pl> wrote:
Zajal Ci slup na którym sie onanizujesz?

Ja akurat mam inna ulubiona latarnie. Ale jak tylko odjedzie to jak
chcesz dam Ci znak i mozesz tam tryskac do woli.

Pzdr.

Data: 2010-05-20 22:59:56
Autor: Asmodeusz
W kwestii parkowania
W dniu 2010-05-20 20:45, gonzik pisze:
[...]

Masz miesiączkę czy co?

Data: 2010-05-22 11:28:12
Autor: neuro
W kwestii parkowania

    Na mój gust, to nawet gdyby motocykl nie zaparkowal w tym miejscu,
to i tak puszka by się tam nie zmieściła. A jeśli już, to tylko z
wysiadaniem/wsiadaniem przez bagaznik przez pana obok ;]

pozdr,
p.

W kwestii parkowania