W kwestii parkowania

Data: 2010-05-20 13:25:18
Autor: WS
W kwestii parkowania
On 20 Maj, 20:45, gonzik <bi_ker_76-o...@yahoo.com> wrote:
Tak sie nie parkuje:http://picasaweb.google.pl/lh/photo/Vl0uU4dvPA6dEAnHSUaLgA?feat=direc....

Pozdrawiam szczegolnie szanownego kolege na dywersji mam nadzieje ze
jazda z glowa w dupie nie jest jakos specjalnie meczaca.

wstawianie tego typu zdjec (moto czy tez samochodow) - a zwlaszcza
ocenianie kierowcow na ich podstawie jest o tyle bez sensu, ze nie
mozna stwierdzic w jaka sytuacje zastal parkujac... czasem nie ma
wyboru - parkuje sie w jedynym wolnym miejscu i jak odjada sasiedzi to
wyglada to kretynsko
 (pomijajac juz fakt, ze ten z fotki akurat calkiem sensownie stoi...)

WS

PS. sam czasami parkuje puszka na firmowym parkingu tak, ze stoje
praktycznie na srodku i krzywo ;) za to umozliwiam wiekszosci obok
wyjazd - jak wychodze pozniej niz reszta (no bo i pozniej przychodze)
to stoi tylko moja puszka na srodku praktycznie pustego placu ;)

Data: 2010-05-20 14:04:19
Autor: Barnaba
W kwestii parkowania
On 20 Maj, 22:25, WS <LipnyAdresDlaSpame...@chello.pl> wrote:
On 20 Maj, 20:45, gonzik <bi_ker_76-o...@yahoo.com> wrote:

>Tak sie nie parkuje:http://picasaweb.google.pl/lh/photo/Vl0uU4dvPA6dEAnHSUaLgA?feat=direc....

Tak sie parkuje.

wstawianie tego typu zdjec (moto czy tez samochodow) - a zwlaszcza
ocenianie kierowcow na ich podstawie jest o tyle bez sensu, ze nie
mozna stwierdzic w jaka sytuacje zastal parkujac

Dokladnie.

Jest jedno 'ale'. Powinien stanac na asfalcie, albo blizej asfaltu, te
dwie puszki tez chujowo stoja (w szczegolnosci srebrna), chyba ze
wszyscy tam sa przyzwyczajeni to tak debilnego parkowania. Tam ledwo
matka z wozkiem przejdzie. Gonzik, skad taka agresja u Ciebie?
Pomijajac kwestie, ze gosc placi takie same podatki jak kazdy puszkarz
a mniej niszczy drogi, to i tak zajmuje dwa razy mniej miejsca od
samochodu. Jakbym tam stanal swoim Daewoo Tico to bys mi nie marudzil,
a moj wyciek oleju by zasyfil i zatrul pol osiedla :P
Dodam tylko Gonzik, ze prezentujesz agresje typowa dla przecietnego
blokersa (sam mieszkam od czasu do czasu w bloku w Wawie), ktory
walczy z zacisnietymi zebami o wolne miejsce parkingowe bo nie potrafi
ruszyc dupska 100 metrow. W dodatku widac ze chcesz miec fure pod
oknem bo sie srasz ze ktos Ci ja ukradnie.

--
Pozdrawiam i radze troche odsapnac,
Barnaba

PS. Jak juz sie lansujesz jakims SUVem ktorym sie nie wcisniesz
nigdzie to wykup sobie miejsce garazowe.

Data: 2010-05-20 14:21:49
Autor: gonzik
W kwestii parkowania
> [...]

wyglada to kretynsko
 (pomijajac juz fakt, ze ten z fotki akurat calkiem sensownie stoi...)

Okej faktycznie moze sie nie zrozumiale wyrazilem.

Sytuacja. Wawa, Srodmiescie, Ulica jednokierunkowa. 20 maj godzina w
okolicach 19ej (korki masakra). Koperta - jedno miejsce dla osoby nie
pelnosprawnej  powinno byc zajete rownolegle do kraweznika. O tej
porze sklepiki sa pozamykane, oplata w parkomacie nie obowiazuje.
http://picasaweb.google.pl/lh/photo/wzGTUsq-Xey58twHYwgaEA?feat=directlink
O ile o miejscach a,b,c i e mozna by dyskutowac. To na miejscach g,f i
d staje bez zadnego utrudnienia dla innych. Dodam ze to jest mnie-
wiecej 15 metrowy odcinek ulicy na dodatek tylko jedna strona.

Skoro motocykl ma spora wieksza "przeplywowosc" w ruchu miejskim to
chyba wypadalo by w podobny sposob ustawiac motocykl na parkingu. Czy
nie?!

Tyle w tym temacie.

Pozdrawiam.
Gonzik.

Data: 2010-05-20 14:32:26
Autor: ditron
W kwestii parkowania
On 20 Maj, 23:21, gonzik <bi_ker_76-o...@yahoo.com> wrote:

Tyle w tym temacie.

nie koncz :] to robi sie zabawne

Data: 2010-05-20 15:19:52
Autor: WS
W kwestii parkowania
On 20 Maj, 23:21, gonzik <bi_ker_76-o...@yahoo.com> wrote:

O ile o miejscach a,b,c i e mozna by dyskutowac. To na miejscach g,f i
d staje bez zadnego utrudnienia dla innych.

dyskutowac mozna o wszystkim ;)

np.  a,b,c,f,g odpada ze wzgledu na Art. 47. 2. PoRD ;)

WS

Data: 2010-05-20 15:49:32
Autor: gonzik
W kwestii parkowania
On 21 Maj, 00:19, WS <LipnyAdresDlaSpame...@chello.pl> wrote:
> [...]

> d staje bez zadnego utrudnienia dla innych.

dyskutowac mozna o wszystkim ;)

np.  a,b,c,f,g odpada ze wzgledu na Art. 47. 2. PoRD ;)

Po tym watku sprawa jest dla mnie jasna. Jesli niema gdzie zaparkowac
to parkujemy na chodniku i niema dyskusji (chociazby chodnik przy
zlotych tarasach obok hardrockcafe). Jesli jest gdzie zaparkowac
pakujemy sie na miejsce dla samochodu i tez niema dyskusji bo sie
nalezy.

Pozdro.

P.s.: Raz  w zyciu pogonila mnie straz miejska z chodnika przy
urzedzie miasta we Wrocku na... inny chodnik. Pozatym zero jakich
kolwiek mandatow i td. Zyjemy w kraju przepelnionym pojazdami, wiec
albo sie dzielimy tym co mamy albo... w koncu pan z wasem zacznie
przestawiac sprzeta dalej (co dzisiaj prawie mialo miejsce). Tak to
widze.

Data: 2010-05-21 00:44:44
Autor: Lewis
W kwestii parkowania
Uzytkownik "gonzik" <bi_ker_76-onet@yahoo.com> napisal w wiadomosci news:b5f6cfaf-f0ca-4f95-bad7-063277e7ca1dr9g2000vbk.googlegroups.com...

Tyle w tym temacie.

Dobra to przedstaw nam swoja wizje udoskonalonego zaparkowania tego motocykla, namaluj w paintcie.

Lewis
Hornet PC 41 na sprzedaz
Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
dB Race: 145,5 dB ;)

Data: 2010-05-21 01:13:38
Autor: Mustafa
W kwestii parkowania
Tyle w tym temacie.

Gonzik odpusc...
Przeciez tu wystarczylo stanac niecaly metr w lewo - przed slupem, bo samochód i tak sie nie zmiesci a motocykl nie blokowalby miejsca po prawej które jest czasem bezcenne.
Normalny czlowiek tak nie zrobi a glupi i tak nie zrozumie o czym mówisz.
Mam wrazenie, ze pól tej grupy to kretyni którzy uwazaja sie za lepszych, wspanialszych i nawszystkimsieznajaych i ze im wolno zap....lac 200km/h przez miasto bo przeciez jezdza szybko ale bezpiecznie a policja która ich lapie to jakies "psy", które sie czepiaja zamiast lapac przestepców.
Aaaaaa no i tlumik trzeba koniecznie zdemontowac, zeby pól miasta w nocy wiedzialo ze miszcz jedzie.

Sam parkuje raczej w "dziurach" zeby nie utrudniac ludzim zycia (bo ja sie tam zmieszcze a samochód nie), ale czasem widze motocykle zaparkowane na 2 miejscach dla samochodów - chyba tylko po to zeby wlasciciel odpowiednio zaprezentowal swój jedyny, najwspanialszy i najglosniejszy we wsi sprzet.

Jak ktos parkuje ewidentnie zle albo Cie zablokuje to wystarczy zatrzymac pierwszy przejezdzajacy radiowóz i po sprawie (sprawdzone). A jak parkuje wqrwiajaco, ale legalnie to niestety musi wystarczyc usmiech politowania.

Data: 2010-05-21 00:53:59
Autor: ditron
W kwestii parkowania
On 21 Maj, 01:13, "Mustafa" <Must...@Berdyczow.xx> wrote:
> Tyle w tym temacie.

Gonzik odpusc...
ty też mogłe¶ sobie odpu¶cić poniższy bełkot

[...]
wiedzialo ze miszcz jedzie - chyba tylko po to zeby wlasciciel odpowiednio
zaprezentowal swój jedyny, najwspanialszy i najglosniejszy we wsi sprzet.

Data: 2010-05-21 10:49:02
Autor: mk
W kwestii parkowania
gonzik pisze:
To na miejscach g,f  staje bez zadnego utrudnienia dla innych.
No nie wiem czy SM wyjaśniłaby Ci wtedy, że prakowować należy przy krawędzi jezdni.
Pdr. M

Data: 2010-05-21 02:05:05
Autor: gonzik
W kwestii parkowania
On 21 Maj, 10:49, mk <dwaskrzy...@tlen.pl> wrote:
gonzik pisze:
To na miejscach g,f  staje bez zadnego utrudnienia dla innych.
No nie wiem czy SM wyja¶niłaby Ci wtedy, że prakowować należy przy
krawędzi jezdni.

Rozumiem, ze dostales mandat za parkowanie motocyklem lub odcholowano
Ci go?

Osobiscie na takich miejscach g i f stawalem kilka, moze nawet
kilkanasie razy wliczajac w to np. Wroclawski rynek i okolice. I co? I
nic, niente, mandatu nigdy nie dostalem. Wbrew pozorom coraz wiecej
"zlych puszkarzy" i zlej SM kmini ze jeden motocykl = jedna puszka
mniej w zgielku ulicznym.

Pozdrav,
Gonzik.

Data: 2010-05-21 08:36:24
[...]