W ludzkim DNA odnaleziono obce elementy

Data: 2010-01-06 21:20:40
Autor: sofu
W ludzkim DNA odnaleziono obce elementy
http://wiadomosci.onet.pl/2106631,16,w_ludzkim_dna_odnaleziono_obce_elementy,item.html

W materiale genetycznym ludzi i innych ssaków znajdują się sekwencje genów z
niespotykanego dotąd źródła - informują naukowcy z Japonii na łamach pisma
"Nature".
Od dłuższego czasu wiadomo, że w genomie człowieka zachowały się fragmenty
materiału genetycznego pochodzącego od tzw. retrowirusów, które miliony lat
temu wniknęły do naszego DNA i tam już zostały, dziedziczone z pokolenia na
pokolenie.

Keizo Tomonaga wraz z kolegami z Osaka University po raz pierwszy odkryli w
genomach ssaków istnienie fragmentów pochodzących od tzw. bornawirusów,
które nie należą do retrowirusów (ale ich materiał genetyczny to również
RNA). Wirusy te po zakażeniu komórek ulegają replikacji (powieleniu) w ich
jądrach komórkowych.
Naukowcy badali DNA ludzi, innych ssaków naczelnych, słoni i gryzoni i u
wszystkich z nich wykazali obecność wirusowych sekwencji, które według
autorów pracy wniknęły do naszego genomu ponad 65 milionów lat temu,
wpływając znacząco na wzbogacenie różnorodności genetycznej organizmów.

-- -- -- -- -- -- -- --

Sa tacy katole ktorzy twierdza ze świat powstał 6 tysiecy lat temu, a bog
stworzył człowieka na swoje podobieństwo. A tu jakies retrowirusy sprzed 65
milionów lat? To co, ze niby człowiek jednak Darwin miał racje!? Alez to
niemożliwe zakrzykną za chwile klerykały!

sofu

Data: 2010-01-06 13:50:01
Autor: J-23
On 6 Sty, 21:20, "sofu" <manhunt...@o2.pl> wrote:
[...]

kk du*a coraz bardziej odpada

Data: 2010-01-06 22:36:37
Autor: Grzegorz Z.
[...]

Pewnie specjalnie bozia żydów je tam umieściła, żeby wyprowadzić w pole
ateistów.

Podobnie jak np światło gwiazd w galaktykach odległych od nas o miliony lat
świetlnych.

Data: 2010-01-06 23:28:42
Autor: brat_olin
W ludzkim DNA odnaleziono obce elementy

"sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote

Sa tacy katole ktorzy twierdza ze świat powstał 6 tysiecy lat temu,

Nie katole, a Zydzi, albo wiekszosc protestantow.  Prosze sie podciagnac!

--
Smart questions to stupid answers

Data: 2010-01-06 23:30:51
Autor: Prawusek
"brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> wrote in message

"sofu" <manhunter1@o2.pl> wrote

> Sa tacy katole ktorzy twierdza ze świat powstał 6 tysiecy lat temu,

Nie katole, a Zydzi, albo wiekszosc protestantow.  Prosze sie podciagnac!

Kilka ludów przybyło z innych planet w tym Ainowie - stad u Japończyków inne
DNA jest  (nie tylko Dogonowie)....

Data: 2010-01-07 00:11:22
Autor: kefirh
sofu pisze:
[...]

Sa lewaki co twierdza, ze czlowiek wywodzi sie od malpy.
Co za prostackie i wsiowe spostrzezenie.
Jak gdyby nie mogl pochodzic od Boga z nadprzestrzeni czy jadra atomu.

k.

Data: 2010-01-07 00:59:04
Autor: sofu

Użytkownik "kefirh" <madonna@doda.pl> napisał w wiadomości
sofu pisze:
> [...]

Co za prostackie i wsiowe spostrzezenie.
Jak gdyby nie mogl pochodzic od Boga z nadprzestrzeni czy jadra atomu.

Z jader na 100% chyba ze jakis klon.....
Na pewno tez pochodzi od gorzały i dla tego tak ja lubi.

sofu

Data: 2010-01-07 01:29:54
Autor: kefirh
sofu pisze:
[...]

Krotko mowiac, pochodzisz od jader.
No i to jest ta prostota ktora mnie zawsze fascynuje, gdy slucham jak prosty czlowiek znachodzi swoja geneze.

k.

Data: 2010-01-07 04:14:51
Autor: sofu
W ludzkim DNA odnaleziono obce elementy

Użytkownik "kefirh" <madonna@doda.pl> napisał w wiadomości
-- -- -

Krotko mowiac, pochodzisz od jader.
No i to jest ta prostota ktora mnie zawsze fascynuje, gdy slucham jak
prosty czlowiek znachodzi swoja geneze.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Przyznaje, ze tak! Pochodze z połaczenia meskiego nasienia mojego ojca z
jajkiem mojej matki. Genialne i proste prawda?!
Czyzbys ty pochodzil z czegos innego? Moze począłes sie w skutek
skomplikowanych połaczeń kału z jajem?
Przez przyzwoitośc, az boje sie powiedziec czego by to dowodziło, zeby nie
zniesmaczać. Ale pewnie stad pochodzi twoja "skomplikowaność"?

sofu

Data: 2010-01-07 00:21:44
Autor: Hans Kloss
sofu <manhunter1@o2.pl> napisał(a):
Sa tacy katole ktorzy twierdza [..]

To jest pikuś. Są albowiem tacy "ateiści " którzy twierdzą ze człowiek powstał
w wyniku tzw. "ewolucji" a nie jako rezultat inteligentnej inżynierii
genetycznej realizowanej przy pomocy całego szeregu retro- i bornawirusów,
zsyntetyzowanych w labie Stwórcy ;).
J-23

Data: 2010-01-07 18:34:14
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 7 Jan 2010 00:21:44 +0000 (UTC), Hans Kloss napisał(a):

[...]

To nie ateiści, to wierzący. Wpisz w Google: "inteligentny projekt"

W ludzkim DNA odnaleziono obce elementy