W ludzkim DNA odnaleziono obce elementy

Data: 2010-01-07 00:11:22
Autor: kefirh
W ludzkim DNA odnaleziono obce elementy
sofu pisze:
Sa tacy katole ktorzy twierdza ze świat powstał 6 tysiecy lat temu, a bog
stworzył człowieka na swoje podobieństwo. A tu jakies retrowirusy sprzed 65
milionów lat? To co, ze niby człowiek jednak Darwin miał racje!? Alez to
niemożliwe zakrzykną za chwile klerykały!

Sa lewaki co twierdza, ze czlowiek wywodzi sie od malpy.
Co za prostackie i wsiowe spostrzezenie.
Jak gdyby nie mogl pochodzic od Boga z nadprzestrzeni czy jadra atomu.

k.

Data: 2010-01-07 00:59:04
Autor: sofu

Użytkownik "kefirh" <madonna@doda.pl> napisał w wiadomości
sofu pisze:
> [...]

Co za prostackie i wsiowe spostrzezenie.
Jak gdyby nie mogl pochodzic od Boga z nadprzestrzeni czy jadra atomu.

-- -- -- -- -- -- -- --

Z jader na 100% chyba ze jakis klon.....
Na pewno tez pochodzi od gorzały i dla tego tak ja lubi.

sofu

Data: 2010-01-07 01:29:54
Autor: kefirh
sofu pisze:
[...]

Krotko mowiac, pochodzisz od jader.
No i to jest ta prostota ktora mnie zawsze fascynuje, gdy slucham jak prosty czlowiek znachodzi swoja geneze.

k.

Data: 2010-01-07 04:14:51
Autor: sofu
W ludzkim DNA odnaleziono obce elementy

Użytkownik "kefirh" <madonna@doda.pl> napisał w wiadomości
-- -- -

Krotko mowiac, pochodzisz od jader.
No i to jest ta prostota ktora mnie zawsze fascynuje, gdy slucham jak
prosty czlowiek znachodzi swoja geneze.

Przyznaje, ze tak! Pochodze z połaczenia meskiego nasienia mojego ojca z
jajkiem mojej matki. Genialne i proste prawda?!
Czyzbys ty pochodzil z czegos innego? Moze począłes sie w skutek
skomplikowanych połaczeń kału z jajem?
Przez przyzwoitośc, az boje sie powiedziec czego by to dowodziło, zeby nie
zniesmaczać. Ale pewnie stad pochodzi twoja "skomplikowaność"?

sofu

W ludzkim DNA odnaleziono obce elementy