W mbanku do reszty ocipieli?

Data: 2016-08-22 09:39:19
Autor: Lisciasty
W mbanku do reszty ocipieli?
Dzwoni do mnie panienka z okienka i proponuje promocyjny
kredyt gotówkowy. Jako, że gotówki nigdy dość, pytam o szczegóły.
Otóż okazuje się, że oferują mi aż 3500 PLN! Pytam ile procentów tam.
Panienka nawija, że super promocyjna promocja i wylicza mi
wszytko, podając końcową kwotę. Chwilę poodginałem paluchy wte i wewte
i wyszło mi RRSO na poziomie 32%. Powiedziałem panience, że w moim
drugim banku to bez promocji mam na 12%. Odrzekła, że zatem nie będzie
przeszkadzać i się pożegnała :>
Czy kąpóter w mbanku licząc statystycznie zakwalifikował mnie do przegródki "zdesperowani frajerzy", czy oni tak do każdego dzwonią? ;)

L.

Data: 2016-08-22 19:00:54
Autor: Budzik
W mbanku do reszty ocipieli?
Użytkownik Lisciasty lisciasty@post.pl ...

[...]

Dzwonia regularnie, chociaz mówie, że nie cche, nie potrzebuje etc.
Oni odpowiedzi nie zapisuja...

Kiedys jak dzwonili i proponowali kredyt na swieta, to powiedziałem babce, ze jezeli kiedys namowia mnie na kredyt na swieta to niech od razu zamykaja mi konto bo znaczy ze zwariowałem.

Data: 2016-08-22 21:13:58
Autor: z
W mbanku do reszty ocipieli?
W dniu 2016-08-22 o 21:00, Budzik pisze:
Dzwonia regularnie, chociaz mówie, że nie cche, nie potrzebuje etc.
Oni odpowiedzi nie zapisuja...

A może jednak zapisują kiedy kulturalnie aczkolwiek stanowczo prosi się żeby nie dzwonili i wykreślili numer ze swojej bazy bo to nie ma sensu. :-)

Data: 2016-08-22 21:22:14
Autor: cef
W mbanku do reszty ocipieli?
W dniu 2016-08-22 o 21:13, z pisze:
[...]

Nie ma sensu, bo nic nie zapiszą :-)
Dodaję stale te wszystkie numery co  dzwonią z banków
(bo nie tylko mbank jest nałaźliwy)
do blokowanych i już chyba ich cała centrala
jest w KF i rozmawia tylko z moją skrzynką.

Data: 2016-08-22 22:48:03
Autor: Grzexs
W mbanku do reszty ocipieli?
[...]

Dziwne. Wydawało mi się, że wystarczy nie wyrazić zgody na marketing, żeby nie dzwonili. Nie wyrażałem, nie dzwonią, a jak dzwonią, to każe przedstawić dowody (np. datę), że wyraziłem zgodę na marketing. No ale nie mam konta mBanku (miałem, ale się wypisałem po zmianie www).

--
Grzexs

Data: 2016-08-22 23:24:40
Autor: Dawid Rutkowski
W mbanku do reszty ocipieli?
mBąk z wyłączonymi zgodami nie dzwoni, a nawet - gdy po tygodniu prac udało im się wyłączyć mega-ukrytą czwartą zgodę - nie przesyła reklam w ST.
Ale pewnie problem w tym, że zgoda jest wymagana do mOkazji, jakby warte tego były.
W citku i db mam rabaty bez zgody.

A jak dzwonią bez zgody to nagrywać i korzystać ;)

Do mnie czasem dzwoni citek z ofertą kredytu, im się boję zgodę wyłączyć, bo mi mogą zabrać darmową kartę :{ Ale namolni nie są, przeczyrają, podziękujemy i tyle.
DB zadzwonił raz, powiedziałem, że nie chcę rat w karcie i nigdy nie będę chciał, i przestali.

Data: 2016-08-23 09:47:08
Autor: W
W mbanku do reszty ocipieli?
Dawid Rutkowski wystukał, co następuje:

[...]

Citek jest zabawny!

Mam wyłączone zgody (i kartę teraz darmo "dożywotnio") a i tak dzwonią... ale jak dzwonią, to najpierw pytają czy taki i taki i, tu uwaga, pytają o jednorazową zgodę na przekazanie treści marketingowych (facepalm). Zdarzyło się na razie dwa razy (przy czym dzień po dniu z tą samą ofertą - chyba sobie nie odfajkowali). Jak zadzonią znowu to się zeźlę...

Data: 2016-08-23 12:25:50
Autor: Ojciec
W mbanku do reszty ocipieli?
Ja nie mam problemu z natarczywymi telefonami z banków.

Do banku podaję wyłącznie inny numer telefonu, który cały czas jest wyłączony. Jak chcę wykonać przelew, wówczas włączam ten telefon, odczytuję wiadomość SMS i wyłączam telefon.

Jak mam potrzebę zadzwonić do banku, to wyłączam identyfikację w telefonie, z którego dzwonię.
I takim oto sposobem mam SPOKÓJ.

Nikt do mnie z banku się nie dodzwoni.
Żadna panienka niczego mi nie wciśnie :)

Data: 2016-08-23 03:48:00
Autor: Kris
W mbanku do reszty ocipieli?
W dniu wtorek, 23 sierpnia 2016 12:25:52 UTC+2 użytkownik Ojciec napisał:
[...]

Jakś metoda to jest ale też przez to nie dodzwonią się do ciebie żeby potwierdzić  jakąś podejrzaną transakcję kartą. Do mnie nieraz w takich sprawach dzwonili i upewniali się ćzy dana transakcja jest wykonywana przeze mnie

Jak mam potrzebę zadzwonić do banku, to wyłączam identyfikację w telefonie, z którego dzwonię.
I takim oto sposobem mam SPOKÓJ.
Banki i tak nie oddzwonią z ofertą na tak "pozyskany" numer.

Nikt do mnie z banku się nie dodzwoni.
Żadna panienka niczego mi nie wciśnie :)
Można i tak ale prościej "wyłączyć" zgody marketingowe jeśli ktoś nie chce odbierać takich telefonów

Data: 2016-08-23 11:43:19
Autor: W
W mbanku do reszty ocipieli?
Ojciec wystukał, co następuje:

Nikt do mnie z banku się nie dodzwoni.
Żadna panienka niczego mi nie wciśnie :)

No cóż, można kombinować z dwoma numerami i innymi, ale po prostu cofnąć zgody marketingowe :P
W ciągu kilkunastu lat kiedy względnie aktywnie używam telefonu zawsze pilnowałem zgód marketingowych i takie telefony otrzymałem raptem kilka razy (przy czym w praktycznie wszystkich przypadkach szła po tym reklamacja/skarga i dostawałem jakieś upusty albo coś)...

Jedyny wyjątek, to telefon stacjonany na który wciąż dzwonią garnki z wełny lamy i inne turboodkurzacze, ale w sumie telefon stacjonarny trzymamy tylko dla internetu i toto aktualnie nawet dźwięków nie wydaje ;-)

Data: 2016-08-24 05:26:01
Autor: cef
W mbanku do reszty ocipieli?
W dniu 2016-08-22 o 22:48, Grzexs pisze:
[...]

Nie wiem. Wydawało mi się, że nie dawałem żadnej zgody.
Ale pewności nie mam. Jakiś rok temu było nasilenie ze wszystkich banków,
ale teraz oststnio spokój jest.

Data: 2016-08-23 09:06:53
Autor: Akarm
W mbanku do reszty ocipieli?
W dniu 2016-08-22 o 21:13, z pisze:
A może jednak zapisują kiedy kulturalnie aczkolwiek stanowczo prosi się
żeby nie dzwonili i wykreślili numer ze swojej bazy bo to nie ma sensu. :-)

Pewnie masz rację. Też wpadłem na taki pomysł. Dzwonili od Czarneckiego, aż wreszcie zażądałem, żeby wykreślili moje dane ze wszystkich klonów. Już ponad rok mam od nich spokój.
Z Aliora/T-mobile potrafili dzwonić często z ofertą pożyczki/konsolidacji kredytów. Chętnie bym na to przystał, gdyby oferowali korzystniejsze warunki, niż mam teraz - czyli musieliby dać RRSO poniżej 8,5%. Kombinowali, mieli się gdzieś dowiadywać, przeliczali, aż się poddali. Ostatni telefon miałem gdzieś tak na wiosnę. ;)
Czyli: może zapisują sobie, gdy im się normalnie powie.
A pewnie nie dają rady zapisać, kiedy dodzwonią się do chama, który potrafi tylko "nawrzucać".
--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

Data: 2016-08-25 21:31:38
Autor: Borys Pogoreło
W mbanku do reszty ocipieli?
Dnia Mon, 22 Aug 2016 19:00:54 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

Dzwonia regularnie, chociaz mówie, że nie cche, nie potrzebuje etc.
Oni odpowiedzi nie zapisuja...

Mi też ębank regularnie wydzwaniał, ale panienka zapytana ujawniła, że może
wykreślić mi wszystkie zgody. Po tej operacji się uspokoili.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2016-08-25 21:38:04
Autor: Imka
W mbanku do reszty ocipieli?
Dnia Thu, 25 Aug 2016 21:31:38 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

[...]

Ale przecież samemu można w serwisie transakcyjnym sterować tymi
zgodami. Ustawienia - Sekcja Osobiste - Zgody

Czy jest ktoś kto ma zablokowane tam wszystkie zgody, a mimo to dzwonią?

--
Imka

Data: 2016-08-26 19:26:47
Autor: Borys Pogoreło
W mbanku do reszty ocipieli?
Dnia Thu, 25 Aug 2016 21:38:04 +0200, Imka napisał(a):

Ale przecież samemu można w serwisie transakcyjnym sterować tymi
zgodami. Ustawienia - Sekcja Osobiste - Zgody

Czy jest ktoś kto ma zablokowane tam wszystkie zgody, a mimo to dzwonią?

Tak. Wszystko tam miałem wyłączone, a mimo to wydzwaniali. Najwyraźniej są
jeszcze jakieś inne, tajemnicze zgody, pewnie wyrażone na papierze przy
jakiejś okazji. Albo coś mi przeszło z Multibanku, a w Nowym Lepszym
Systemie tego nie widać..

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2016-08-22 19:31:11
Autor: z
W mbanku do reszty ocipieli?
W dniu 2016-08-22 o 18:39, Lisciasty pisze:
Dzwoni do mnie panienka z okienka i proponuje promocyjny

Jak wdajesz się w pogaduchy to wydzwaniają.
Rozgarnięty klient wie że panienka mu dobrej oferty nie chce sprzedać i spuszcza na drzewo.
Kiedyś też byłem miły i wysłuchiwałem :-)

Data: 2016-08-22 20:01:16
Autor: Artur Miller
W mbanku do reszty ocipieli?
W dniu 2016-08-22 o 19:31, z pisze:
[...]

z Aliora kiedyś dzwonili. Nawet 2 razy dziennie się zdarzało. Przestali gdy obiecałem, że uczynię dzień kolejnej dzwoniącej osoby naprawdę niedobrym. Uff...

a.

Data: 2016-08-23 10:39:34
Autor: J.F.
W mbanku do reszty ocipieli?
Użytkownik "Lisciasty"  napisał w wiadomości
Czy kąpóter w mbanku licząc statystycznie zakwalifikował mnie
do przegródki "zdesperowani frajerzy", czy oni tak do każdego dzwonią? ;)

Do kazdego, a przynajmiej tak to dawniej sprawialo wrazenie - z tym jeszcze do mnie nie dzwonili.
No coz, nie od dzis wiadomo - bank da ci kredyt, jak go nie potrzebujesz.

J.

Data: 2016-08-23 13:49:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
W mbanku do reszty ocipieli?

"Lisciasty" 27aef050-36d2-4d63-a14e-0d2de8a31578@googlegroups.com

: i wyszło mi RRSO na poziomie 32%. Powiedziałem panience, że w moim

W Auchan 0% przy płaceniu kredytówką w 10 ratach.

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.
(,-.`._,'(       |\`-/|  .'O`-'     ., ; o.'    http://danutac.eu    '.O_'

Data: 2016-08-24 12:07:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
W mbanku do reszty ocipieli?

"J.F." 57bc9ce5$0$12539$65785112@news.neostrada.pl

Do kazdego, a przynajmiej tak to dawniej sprawialo wrazenie - z tym
jeszcze do mnie nie dzwonili.
No coz, nie od dzis wiadomo - bank da ci kredyt, jak go nie
potrzebujesz.

Coś w tym jest -- potrzebuję banków i nie dostaję bankowych
kredytów, jeśli nie liczyć kredytówek i bezpłatnych limitów. ;)

BTW -- do mnie mBank też dzwoni i proponuje kredytówki (bezowocne IMO)
i płatne kredyty oraz płatne (czasami bezprowizyjne) limity debetowe...

--
 _._     _,-'""`-._      .`'.-.         ._.  http://eneuel.w.duna.pl  .-.

W mbanku do reszty ocipieli?