W moim oknie świeca już płonie...

Data: 2010-01-27 09:36:07
Autor: Woland
W moim oknie świeca już płonie...
Niestety jak okiem sięgnąć nikt nie wpadł na ten sam pomysł.. Pewnie
żaden z sąsiadów nawet nie wie o dzisiejszej uroczystości...

Data: 2010-01-27 18:59:39
Autor: Alex

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:d28852c4-b6f7-4c84-842b-c1528f6e8a7am25g2000yqc.googlegroups.com...
Niestety jak okiem sięgnąć nikt nie wpadł na ten sam pomysł.. Pewnie
żaden z sąsiadów nawet nie wie o dzisiejszej uroczystości...

Dobre.

Alex

Data: 2010-01-27 19:29:13
Autor: raff
[...]

A potem te swiece sobie wsadz w...

R.

Data: 2010-01-28 10:08:25
Autor: sofu

Użytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Niestety jak okiem sięgnąć nikt nie wpadł na ten sam pomysł.. Pewnie
> żaden z sąsiadów nawet nie wie o dzisiejszej uroczystości...

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -\

Niech nie zapomni okręcić ja porządnie drutem kolczastym.........

Data: 2010-01-27 19:44:00
Autor: MH
W moim oknie świecajużpłonie...
Niestety jak okiem sięgnąć nikt nie wpadł na ten sam pomysł.. Pewnie
żaden z sąsiadów nawet nie wie o dzisiejszej uroczystości...

Odkręć jeszcze gaz....

MH

--

W moim oknie świeca już płonie...