W mordę Nam plują!

Data: 2010-10-20 12:33:50
Autor: Tomy M.
W mordę Nam plują!
http://www.fakt.pl/Corka-Rostowskiego-doradza-Sikorskiemu-A-jak-,artykuly,85626,1.html

Na stanowisko doradcy Sikorskiego nie było konkursu, gdyż tego nie wymagają przepisy.
Jednak normalna procedura robienia kariery w MSZ zaczyna się egzaminem z dwóch języków obcych oraz testów z wiedzy o Polsce oraz świecie współczesnym. Później jest jeszcze m.in. egzamin dyplomatyczny.

.... czujecie ślinę na gębie? Po prostu plują
nam w mordę a my mówimy że deszcz pada.

Tomy M.

Data: 2010-10-20 03:53:26
Autor: DJ MC Donald Musk
W mordę Nam plują!
On 20 Paź, 12:33, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
[...]

AS nie ma tam egzaminu z nozowania?
Przeciez to podstawowa umiejetnosc POwca!

Data: 2010-10-20 12:59:08
Autor: Zahir
W mordę Nam plują!

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:6b3ccbc6-54cd-4e91-8dea-b8f5d2f33e17k22g2000yqh.googlegroups.com...
[...]

Czy oblewanie fekaliami tablicy przed pałacem prezydenckim upamietniającej ofiary z 10.IV to podstawowa umiejetność PiS?

--

Zahir

Data: 2010-10-20 13:47:32
Autor: cyc
W mordę Nam plują!

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cbecb77$0$27046

Czy oblewanie fekaliami tablicy przed pałacem prezydenckim upamietniającej ofiary z 10.IV to podstawowa umiejetność PiS?

-- Zahir

Tak !! , to ich podstawowa umiejetnosc . Ekstrementy to ich zywiol . Nawet na grupie sa tego dowody nie do odparcia !.

cyc

Data: 2010-10-20 04:53:40
Autor: zbig
W mordę Nam plują!
[...]

Sliny na gębie nie czuję. Myślę, że przesadzasz, ale na miejscu Tuska
zasugerowałbym tej pannie zmianę pracy. Z takimi kwalifikacjami, jakie
rzekomo posiada, bez trudu znajdzie inną dobrą posadę a wam się
zamknie gębę.

Data: 2010-10-20 21:43:16
Autor: Tomy M.
W mordę Nam plują!
W dniu 2010-10-20 13:53, zbig pisze:
[...]

Oszzzzzywiście, zostanie wiceprezesem KGHM bo prezesem
oczywiście będzie córka Tutina.

Tomy M.

Data: 2010-10-20 12:43:58
Autor: Zahir
W mordę Nam plują!

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4cbec591$0$20999$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dziewczę w przeciwieńswie do członków PiS biegle zna język angielski, a umieszczenie jej fotografii na tle "fuck you" jest zwykłym, prostackim chamstwem. To język NIENAWIŚCI  tak ukochany przez prezesa PiS. Co, nie wolno krytkować? Może namawiam do mordu? Budzicie ODRAZĘ!!!

--

Zahir

Data: 2010-10-20 03:54:16
Autor: DJ MC Donald Musk
W mordę Nam plują!
On 20 Paź, 12:43, "Zahir" <sahibza...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Tomy M." <t...@ansibl.com> napisał w wiadomościnews:4cbec591$0$20999$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

Dziewczę w przeciwieńswie do członków PiS biegle zna język angielski, a
umieszczenie jej fotografii na tle "fuck you" jest zwykłym, prostackim

co tam "jezyk"
jak sie jezyk nie spodoba to trzeba zadzgac!

Data: 2010-10-20 13:00:09
Autor: Zahir
W mordę Nam plują!

Użytkownik "DJ MC Donald Musk" <iratmor@gmail.com> napisał w wiadomości news:b3ed5c40-2ff8-42c3-9234-d5e4d485b01ea36g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

chamstwem. To język NIENAWIŚCI

co tam "jezyk"
jak sie jezyk nie spodoba to trzeba zadzgac!

Typowe katopisowskie myślenie. Odrażające! Wasza nienawiść budzi strach i odrazę!

--

Zahir

Data: 2010-10-20 12:48:02
Autor: dK
W mordę Nam plują!

Użytkownik "Zahir" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4cbec7e9$0$27044$65785112news.neostrada.pl...

[...]

To język miłości. Dla PiSolubów miłość się kończy na "fuck", dalej to niepojęta abstrakcja intelektualna.
Powinniśmy to zrozumieć. Oni są naprawdę biedni. Widzą, ze inni jakoś potrafią się besztać bez użycia jakiegokolwiek słowa wulgarnego, a im no nie wychodzi. Po prostu, nie wychodzi.

dK

Data: 2010-10-20 12:48:42
Autor: Klin
W mordę Nam plują!
Użytkownik Zahir napisał:

[...]

    Wygląda jakby ją to bawiło.

Data: 2010-10-20 12:57:22
Autor: Zahir
W mordę Nam plują!

Użytkownik "Klin" <""klin\"@op.pl, ,"> napisał w wiadomości news:i9mhed$71m$2news.onet.pl...
Użytkownik Zahir napisał:

[...]

To przecież fotomontaż. Prostacki jak cały PiS.

--

Zahir

Data: 2010-10-20 13:25:02
Autor: Klin
W mordę Nam plują!

Użytkownik Zahir napisał:

[...]

    Nie wygląda na fotomontaż ale zobacz niżej też widzisz
    tutaj chamstwo? Czy to wy sami nie budzicie odrazy
    tą swoją jednostronnością.

    http://www.youtube.com/watch?v=TXjRvAXmBpo

Data: 2010-10-20 21:14:34
Autor: Kaczysta
W mordę Nam plują!
Nikt jej nie umieszczał na tym tle - ona sama się tak sfotogrfowała.
AZ

Data: 2010-10-20 21:36:48
Autor: raff
W mordę Nam plują!
W dniu 2010-10-20 21:14, Kaczysta pisze:
Nikt jej nie umieszczał na tym tle - ona sama się tak sfotogrfowała.
AZ

A nie moze ktos ja zerznac jak suke, tak jak tego chciala i bedzie spokoj ?

R.

Data: 2010-10-21 01:55:20
Autor: Jaksa
W mordę Nam plują!
On Wed, 20 Oct 2010 12:33:50 +0200, Tomy M. <tomy@ansibl.com> wrote:

http://www.fakt.pl/Corka-Rostowskiego-doradza-Sikorskiemu-A-jak-,artykuly,85626,1.html

Na stanowisko doradcy Sikorskiego nie było konkursu, gdyĹź tego nie  wymagają przepisy.
Jednak normalna procedura robienia kariery w MSZ zaczyna się egzaminem z  dwĂłch językĂłw obcych oraz testĂłw z wiedzy o Polsce oraz świecie  współczesnym. Później jest jeszcze m.in. egzamin dyplomatyczny.

... czujecie ślinę na gębie? Po prostu plują
nam w mordę a my mówimy że deszcz pada.

Tomy M.

Ee taaam!

Nie takie rzeczy Polska kolesi widziala!

Pamietacie ekspierda przemyslu lotniczego, swiatowa slawe,
profesora bez matury, Bydloszewskiego?

Gostek byl przez jakis czas w radzie nadzorczej LOT-u!
Mowia, ze chcial sie sprawdzic..

To sie normalnie w pale nie miesci..

Jaksa

W mordę Nam plują!