W mordę Nam plują!

Data: 2010-10-20 04:53:40
Autor: zbig
W mordę Nam plują!
On 20 Paź, 12:33, "Tomy M." <t...@ansibl.com> wrote:
http://www.fakt.pl/Corka-Rostowskiego-doradza-Sikorskiemu-A-jak-,arty...

Na stanowisko doradcy Sikorskiego nie było konkursu, gdyż tego nie
wymagają przepisy.
Jednak normalna procedura robienia kariery w MSZ zaczyna się egzaminem z
dwóch języków obcych oraz testów z wiedzy o Polsce oraz świecie
współczesnym. Później jest jeszcze m.in. egzamin dyplomatyczny.

... czujecie ślinę na gębie? Po prostu plują
nam w mordę a my mówimy że deszcz pada.

Tomy M.

Sliny na gębie nie czuję. Myślę, że przesadzasz, ale na miejscu Tuska
zasugerowałbym tej pannie zmianę pracy. Z takimi kwalifikacjami, jakie
rzekomo posiada, bez trudu znajdzie inną dobrą posadę a wam się
zamknie gębę.

Data: 2010-10-20 21:43:16
Autor: Tomy M.
W mordę Nam plują!
W dniu 2010-10-20 13:53, zbig pisze:
[...]

Oszzzzzywiście, zostanie wiceprezesem KGHM bo prezesem
oczywiście będzie córka Tutina.

Tomy M.

W mordę Nam plują!