W nagrodę za wygrane wybory Kurski leci.

Data: 2018-10-25 02:51:43
Autor: Bruno Brunowski
W nagrodę za wygrane wybory Kurski leci.
"Z nieoficjalnych źródeł wynika, że Jarosław Kaczyński za gorszy wynik obwinia prezesa TVP Jacka Kurskiego, który w trakcie kampanii miał zmobilizował negatywny elektorat PiS.  ''Z buta potraktował wielkie miasta, ale i ludzi z tych mniejszych. Ta wulgarna ludowość przekazu, promocja obciachu w kulturze, jak Zenon Martyniuk i sam Kurski śpiewający ,,Oczy zielone". Ta paździerzowa TVP Info z nachalnym komentarzem, tandetną propagandą i udawaniem niezależnego dziennikarstwa'' - wylicza jeden z posłów PiS."

Więcej: https://wiadomosci.radiozet.pl/Polska/Jacek-Kurski-straci-stanowisko-prezesa-TVP-Dwie-nowe-kandydatury

Tylko trzy lata zajęło pisiorm zorientowanie się, że buraczana propaganda TVPiS nie działa. Geniusze po prostu.

--
Bruno

Data: 2018-10-25 11:58:00
Autor: A. Filip
W nagrodę za wygrane wybory Kurski leci [To nie było zwycięstwo na miarę oczekiwań Kaczyńskiego?]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

A PiS niby te wybory lokalne _przegrał_ ? :-)

IMHO PiS wypadł "dość dobrze".  Tyle że to "niewystarczająco dobrze"
by _przekonująco_ udawać że wszystko jest na dobrej drodze przed
wyborami Sejmowymi.

Data: 2018-10-25 03:18:56
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 25 października 2018 11:58:02 UTC+2 użytkownik A.. Filip napisał:
> [...]

A PiS niby te wybory lokalne _przegrał_ ? :-)

A to już się na Nowogrodzkiej pytaj.

IMHO PiS wypadł "dość dobrze".  Tyle że to "niewystarczająco dobrze"
by _przekonująco_ udawać że wszystko jest na dobrej drodze przed
wyborami Sejmowymi.

"Największym ciosem okazał się jednak brak II tury w stolicy.. - Ja pier..., dostaliśmy z liścia - mówił ze smutkiem jeden z posłów. - Idziemy się napić na smutno - kręcili głowami. - Powiem tak: poszło to w plebiscyt PiS kontra anty-PiS. No i mobilizacja ,,anty" zabrała nam lepszy wynik - tak komentował wyniki już rano ważny polityk partii rządzącej.

Kolejni nasi rozmówcy zwracali uwagę na zjawisko, które już raz - w 2007 roku - przyczyniło się do utraty władzy przez PiS: mobilizacja elektoratu, który nie chodził dotąd głosować. - Elektorat ,,lemingów" poszedł jak nigdy - to zdanie usłyszeliśmy od wielu osób z PiS. Traktują to jako ,,złą wróżbę".

- Jeśli ,,lemingi" znów zmobilizują się na wybory europejskie w maju, to mogą pozostać w tym ożywieniu do jesieni i wyborów parlamentarnych. A wtedy jest po nas, możemy się pakować - tłumaczył Faktowi polityk z otoczenia premiera Morawieckiego."

https://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/pis-w-trwodze-bo-obudzili-lemingi-przed-wyborami-parlamentarnymi/tw4mj0t