[doom3] W nawi±zaniu do starego tematu o routerze (sry ale pilne!)

Data: 2010-06-02 13:10:02
Autor: OMSON
doom3 pisze:

> U¿ytkownik "Ramzes" <jary21@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hr8ukn$luh$1inews.gazeta.pl...
>

> Router: TP-Link 340GD
>
> Antena Zewnetrzna: jakas dookolna 10dBi moze byc Interline lub Cyberbajt
>
> Odbiornik do Laptopa: USB TpLink TL-WN422G (wersja high power + antenka)
>
> Powyzszy zestaw powinien smigac o ile nie bedzie przeslaniajacych widocznosc "twardych" przeszkod terenowych.

Kupi³em proponowany zestaw i karta WLAN (TP-Link TL-WN422G) nie chce komunikowaæ sie z tym routerem (sam router jest bardzo fajny IMO). Ba, nie chce komunikowaæ sie tez z innymi (Linksys, Netgear, Samsung...). Starsza wersja TL-WN321G chodzi bezproblemowo... ³apie sieci bezprzewodowe bez zabezpieczeñ i moja osobist±, która rozdzielam routerem.
Nie orientujesz sie mo¿e czy to wina karty (uszkodzona) czy mo¿e wspó³pracuje tylko z wybranymi AP, routerami? Nie wiem czy mam ja reklamowaæ czy odpu¶ciæ i kupiæ nastêpna WN321G...

Pzdr, OMSON

Data: 2010-06-02 21:45:00
Autor: MAR
W dniu 2010.06.02 13:10, OMSON pisze:

P.S. Zabezpieczenie WEP/WEP2 AES , w problematycznej karcie wybieram
autentykacje WEP/WEP2 passphrase i "dupa w kratê"! :(

Chyba Ci siê WPA z WEP pomyli³o.

Poza tym, przetestuje z t± kart± inne sposoby, ³±cznie z brakiem szyfrowania. Jak nie zadzia³a to zepsuta.

--
Mar

Data: 2010-06-04 21:38:03
Autor: OMSON
MAR pisze:

Chyba Ci siê WPA z WEP pomyli³o.

Ano pomyli³o. :)

Pzdr, OMSON

Data: 2010-06-03 00:25:21
Autor: doom3
[doom3] W nawi±zaniu do starego tematu o routerze (sry ale pilne!)

U¿ytkownik "OMSON" <omson@o-dwa.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:hu5dpq$ujv$2news.lublin.pl...

[...]

Odinstaluj karte. Zainstaluj ponownie ale z menedzera urzadzen wskazujac plik sterownika, dlatego tak, aby pominac instalowanie zbednego oprogramowania do zarzadzania sieciami bezprzewodowymi.
To wbudowane w windowsach w zupelnosci wystarcza a dodatkowe moze byc przyczyna roznych problemow.

Na Routerze ustaw WPA-TKIP.

Jezeli karta sie nie laczy, to sprawdz jeszcze bez zadnego szyforwania, jezeli nie laczy dalej, to niestety... raz na 1000 szt. musiala Ci sie akurat trafic uszkodzona.

--
doom3

Data: 2010-06-04 21:41:02
Autor: OMSON
doom3 pisze:

Odinstaluj karte. Zainstaluj ponownie ale z menedzera urzadzen wskazujac plik sterownika, dlatego tak, aby pominac instalowanie zbednego

Dziêki za odzew. Poda³em tylko sterownik i dzia³a. Wygl±da na winê do³±czonego softu (ten od wersji WN321G dla Ralink'a jest lepszy ale nie dzia³a z Atheros'em od tej karty).

Pzdr, OMSON

[doom3] W nawi±zaniu do starego tematu o routerze (sry ale pilne!)