W niedziele - do kosciola

Data: 2013-05-28 19:06:25
Autor: Parvus
W niedziele - do kosciola

Użytkownik "Edel" <cphost@wp.pl> napisał w wiadomości news:ko2l2u$h72$1usenet.news.interia.pl...
PIS-uar znowu uderza w przegraną strunę - zakaz handlu w Niedziele.. Nie uda im sie na szczescie tego przeforsowac, tylko po ch.. denerwuja porzadnych ludzi, ktorzy maja wybor. Niech Polak sam zadecyduje - gdzie ma isc - do sklepu, czy do kosciola. PIS-iorki - nie wkurwiajcie. To, ze skaczecie na pasku krk jak tresowane pieski (tacy jak Wy zawsze musza miec swojego Pana), to nie znaczy, ze kazdy musi wlazic w dupe purpurowym eminencjom. Wystarczy, ze Wy to robicie - za Nas wszystkich.

Pzdr
Edel

Tu nie chodzi o kupujących ale sprzedających, a mówiąc wprost pracowników supermarketów (zwykle obcy kapitał). Smaczku dodaje fakt, że z pomysłem wyskoczył jakiś biskup i teraz PiS-owcy są w kropce. Biskup liczy na rzesze wiernych którzy mając wolne zapełnią kościoły, a tym samym wieksza kasa z tacy  trafii do wiecznie głodującego duchowieństwa, zwłaszcza do hierarchów. W wielu krajach UE supermarkety sa w niedziele nieczynne i jakoś nikt z tego powodu nie rozdziera szat. Pomysł sam w sobie jest we właściwym kierunku tyle, że co w niedzielę będą robić ateiści? ;-)

Bartek

Data: 2013-05-28 20:12:18
Autor: Bogdan Idzikowski
W niedziele - do kosciola

Użytkownik "Parvus" <parvus.1992@prokonto.pl> napisał w wiadomości news:51a4e4b7$0$1247$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Dlaczego ograniczenie do sklepów? Jest masa innych ludzi pracujących, kina, kawiarnie, restauracje, komunikacja, szpitale. Wszystko zamknąć. Także kościoły. Ksiądz pracujący w niedzielę? Toż to grzech śmiertelny.

ubawiony

--
Dyskusja z wierzącym jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2013-05-29 18:10:15
Autor: the_foe
W niedziele - do kosciola

Dlaczego ograniczenie do sklepów? Jest masa innych ludzi pracujących,
kina, kawiarnie, restauracje, komunikacja, szpitale. Wszystko zamknąć.

jest tu "mała" róznica. Zapas towarów mozesz sobie zrobic nawet na miesiac, do kawiarani, restauracji, kina, szpitala na zapas nie pójdziesz.
De facto zakaz pracy w niedziele juz w KP istnieje, ale ze wzgledu na to, ze przez lata dodano bardzo długą listę wyłączeń bezwzglednie wolna niedziela przysluguje juz chyba tylko nauczycielom i urzednikom budzetówki.

--
@foe_pl

Data: 2013-05-29 18:55:36
Autor: Bogdan Idzikowski
W niedziele - do kosciola

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ko5995$fdl$1news.dialog.net.pl...

[...]

Zamknąć wszystki i nie będzie nic. Tak już Kononowicz proponiwał. Idźcie w ślady Kononowicza!

ubawiony

Data: 2013-05-29 12:09:09
Autor: Kowalski
W niedziele - do kosciola

Dla świrów i wzrokowców.

Państwa zaznaczone na zielono pozwalają na handel w niedzielę, te zaznaczone na czerwono zakazują go, lub poważnie ograniczają:

http://www.newsweek.pl/bins/Media/Pictures/dc/dc79/dc79fa370f824aa1851041ec916ac2a3.jpg

Data: 2013-05-29 19:48:20
Autor: Bogdan Idzikowski
W niedziele - do kosciola

Użytkownik "Kowalski" <jakowalski@op.pl> napisał w wiadomości news:ko5cnk$6d4$2speranza.aioe.org...

[...]

Wali mnie to centralnie. Chcę kupować w niedziele w supermarketach i będę kupował.

ubawiony

Data: 2013-05-29 13:12:15
Autor: Kowalski
W niedziele - do kosciola
Użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Możesz tam nawet mieszkać o ile w twoim 10 tysięcznym miasteczku są
supermarkety do wynajęcia, kogo obchodzi jakiś świr.

Data: 2013-05-29 20:32:32
Autor: u2
W niedziele - do kosciola
W dniu 2013-05-29 20:12, Kowalski pisze:
[...]

no wlasnie, bidzik ma co najwyzej markety do odwiedzenia ...-;)

--
Istnieją trzy etapy ujawniania prawdy :
najpierw jest ona wyszydzana,

http://telewizjarepublika.pl/
http://www.tv-trwam.pl/index.php?section=live

Data: 2013-05-29 12:51:15
Autor: Leming Show
W niedziele - do kosciola

no wlasnie, bidzik ma co najwyzej markety do odwiedzenia ...-;)

Kapitalista, wlasciciel "Oszą" pokazal ludzka twarz i daje w
poniedzialki upust dla emerytow i rencistow. Wesole jest zycie
staruszka!

Data: 2013-05-29 22:54:45
Autor: u2
W niedziele - do kosciola
W dniu 2013-05-29 21:51, Leming Show pisze:

[...]

LOL nie mow, oszoloma bidzik odwiedza w niedziele i swieta ?...-;)

Data: 2013-05-29 13:55:37
Autor: Kowalski
W niedziele - do kosciola
Użytkownik u2 napisał:
[...]

Te jego supermarkety wyglądają tak:

http://imageshack.us/a/img46/2776/78225762.jpg
http://img29.imageshack.us/img29/9517/33590234z.jpg

W niedzielę do kasy trudno się dopchać :)

Data: 2013-05-29 23:01:51
Autor: Bogdan Idzikowski
W niedziele - do kosciola

Użytkownik "Kowalski" <jakowalski@op.pl> napisał w wiadomości news:ko5gdu$i38$1speranza.aioe.org...
[...]

Rzucono wam kość do obgryzania i wy ze smakiem ją obgryzacie mimo, że śmierdząca i bez śladu mięsa.

ubawiony

Data: 2013-05-29 16:10:54
Autor: Kowalski
W niedziele - do kosciola
[...]

W czasach PRL pracowałeś w firmie której szefem był generał Jaruzelski,
pewnie dlatego o rzucaniu śmierdzących kości wiesz tak dużo. Poznajecie
na tym zdjęciu swoją czerwoną buziuchnę towarzyszu majorze Idzikowski?

http://img39.imageshack.us/img39/9199/idzikowski.jpg

Data: 2013-05-30 01:46:48
Autor: Marek Woydak
W niedziele - do kosciola
Dnia Wed, 29 May 2013 16:10:54 -0500, Kowalski napisał(a):

[...]

Który z nich to Idzikowski? Ten kurdupel w środku po prawej stronie trepa w
berecie? u2 miał rację, ubeków na wojskowej emeryturze w internecie nigdy nie
brakowało.

Data: 2013-05-30 10:05:28
Autor: Kowalski
W niedziele - do kosciola

http://imageshack.us/a/img705/1192/idzikowski3.jpg

u2 miał rację, ubeków na wojskowej emeryturze w internecie nigdy nie
brakowało.

Czy był ubekiem tego nie wiem, komuchem w wojskowym mundurze pewnie się
urodził, dzisiaj udaje emeryta tak jak reszta tego czerwonego towarzystwa.

Data: 2013-05-30 19:40:24
Autor: Bogdan Idzikowski
W niedziele - do kosciola

Użytkownik "Kowalski" <jakowalski@op.pl> napisał w wiadomości news:ko7prn$fid$1speranza.aioe.org...
[...]

Jesteście kompletne przygłupy. Google waszym przyjacielem. Obecnie w internecie można znależć informacje na temat każdego.
Tylko akutat za głupi jesteście, by zadać odpowiednie pytanie.

setnie ubawiony głupotą

Data: 2013-05-30 13:27:24
Autor: Kowalski
W niedziele - do kosciola
[...]

Polska to nie Rosja, a Łobeź to nie Warszawa, ludzie się znają i nie
ma potrzeby szukać w googlach towarzyszu Idzikowki.

Data: 2013-05-30 22:47:34
Autor: Bogdan Idzikowski
W niedziele - do kosciola

Użytkownik "Kowalski" <jakowalski@op.pl> napisał w wiadomości news:ko85ma$j8i$2speranza.aioe.org...
[...]

Nie znam takiego miasta, geniuszu!
Między nami jest taka różnica, że ja swoje opinie wyrażam, podpisując się imieniem i nazwiskiem. Tu tchórzliwie ukrywasz się za wymyślonym nickiem.

zdegustowany

Data: 2013-05-31 01:31:15
Autor: Kowalski
W niedziele - do kosciola
[...]

Ale takie miasto zna ciebie, towarzyszu PRL-owski majorze!

Między nami jest taka różnica, że ja swoje opinie wyrażam, podpisując
się imieniem i nazwiskiem. Tu tchórzliwie ukrywasz się za wymyślonym
nickiem.

Kiszczak i Jaruzelski też podpisywali się imieniem i nazwiskiem, co
nie czyni was lepszymi komunistami. Korzystając z okazji, przypomnę kilka opinii które na tym forum towarzysz Idzikowski wyraził w odniesieniu do swojego dawnego pryncypała:

"Otóż, po 30 latach nieustannej propagandy obrzydzającej stan wojenny i
generała, ponad połowa społeczeństwa uważa, że stan wojenny był potrzebny i uratował Polskę i Polaków przed inwazją ZSRR"

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c9243ee4906b8db9?hl=pl&dmode=source

"I tego właśnie "solidaruchy" nie mogą darować Jaruzelskiemu. Tych wszystkich "spiskowców", "bojowników" czy jak ich tam zwać, bez żadnych kłopotów, jak dzieciaczków zebrał do wora i umieścił w ośrodkach odosobnienia. Dali się Jaruzelskiemu jak dzieciaczki z przedszkola."

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/69b678cd76869e70?hl=pl&dmode=source

"Jesteś w błędnym błędzie. W czasach PRL wojsko w czasie pokoju budowało
potęgę PRL, w tym szkoły i szpitale. I wiele innych... "

http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/fa86e9564539e334?hl=pl&dmode=source

Data: 2013-05-31 09:11:39
Autor: Bogdan Idzikowski
W niedziele - do kosciola

Użytkownik "Kowalski" <jakowalski@op.pl> napisał w wiadomości news:ko9g3k$3o2$1speranza.aioe.org...
[...]

Po pierwsze, synuś:
nie ma takiego miasta Łobeź.

Po drugie, synuś:
Stan wojenny był konieczny. Tak twierdzę ja i 50% narodu.

Po trzecie, synuś:
"Jesteś w błędnym błędzie. W czasach PRL wojsko w czasie pokoju budowało potęgę PRL, w tym szkoły i szpitale. I wiele innych... "
to była odpowiedź na "Czy w czasach PRL wojsko budowało szkoły i szpitale? Jeżeli już to schrony. Poza  tym chlali na potęgę."
Ty w tych czasach byłeś projektem w przyrodzeniu twojego tatusia.

Po czwarte, synuś:
Szukaj dalej. Podam ci małą wskazówkę: nie szukaj na grupach duskusyjnych, to bezcelowe.

znudzony i rozczarowany

Data: 2013-05-31 11:53:56
Autor: Kowalski
W niedziele - do kosciola
[...]

To fajnie że nie ma, zmień sobie towarzyszu "ź" na "z" i zaraz się pojawi.

Idzikowski wykłada balistykę, narysował czołg i pyta:
Szeregowy Pawlak co to jest lufa?
- Lufa to jest najdłuższa część w czołgu, panie majorze.
- Źle, lufa to dziura oblana żelazem

Po drugie, synuś:
Stan wojenny był konieczny. Tak twierdzę ja i 50% narodu.

Idzikowski instruuje nowych żołnierzy:
- Na wszystkie moje pytania macie odpowiadać "tak jest"! Zrozumiano?
- Tak jest!
- Szeregowy Maliniak, dlaczego towarzysz Jaruzelski chodzi w mundurze?
- Tak jest, towarzysz Jaruzelski chodzi w mundurze bo jest generałem!
- A dlaczego wkłada garnitur kiedy jedzie do Moskwy?
- Tak jest, bo jedzie do Moskwy!
- Źle, zapamiętajcie sobie Maliniak, generał Jaruzelski w Polsce
   przebywa służbowo...
- Tak jest, a w Moskwie jest u siebie w domu!

Po czwarte, synuś:
Szukaj dalej. Podam ci małą wskazówkę:

Nie interesuje mnie szukanie, ale wskazówkę mogę ci podać: 4 OSCzSam,
Możecie już Idzikowski odmaszerować.

Data: 2013-05-29 19:56:58
Autor: u2
W niedziele - do kosciola
Wali mnie to centralnie. Chcę kupować w niedziele w supermarketach i
będę kupował.

ubawiony

ubek zadowolony z zycia kupuje w niedziele i swieta w supermarketach...-;)

Data: 2013-05-30 12:45:00
Autor: the_foe
W niedziele - do kosciola

[...]

o! dziecko sie wkurwilo na rzeczywistosc ;)

--
@foe_pl

Data: 2013-05-30 14:03:44
Autor: Bogdan Idzikowski
W niedziele - do kosciola

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ko7ajc$ble$2news.dialog.net.pl...

[...]

Synuś! Rzeczywistość jest taka, że supremarkety są otwarte!
A przyszłość jest taka, że supermarkety pozostaną otwarte.

ubawiony

Data: 2013-05-30 14:12:35
Autor: the_foe
W niedziele - do kosciola

[...]

obecnie jak swieto wypada w niedziele (np. wielkanoc) to markety sa zamkniete. Walisz wtedy piescia w zamkniete drzwi?

--
@foe_pl

Data: 2013-05-30 14:26:36
Autor: Bogdan Idzikowski
W niedziele - do kosciola

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ko7fnj$dra$1news.dialog.net.pl...

[...]

Nie pogrążaj się, synuś!

zatroskany

Data: 2013-05-30 14:47:49
Autor: the_foe
W niedziele - do kosciola
obecnie jak swieto wypada w niedziele (np. wielkanoc) to markety sa
zamkniete. Walisz wtedy piescia w zamkniete drzwi?

Nie pogrążaj się, synuś!

czyli trafiłem w sedno!

--
@foe_pl

Data: 2013-05-30 12:43:13
Autor: the_foe
W niedziele - do kosciola

Zamknąć wszystki i nie będzie nic. Tak już Kononowicz proponiwał. Idźcie
w ślady Kononowicza!

mozna przyjac odwrotna, rownie bezsensowna argumentacja: niech wszystko bedzie otwarte 24/7!

--
@foe_pl

Data: 2013-05-29 00:14:18
Autor: Marek Czaplicki
W niedziele - do kosciola
Parvus pisze na pl.soc.polityka w dniu wtorek, 28 maja 2013 19:06:

Pomysł sam w sobie jest we właściwym kierunku tyle, że co w niedzielę będą robić ateiści? ;-)

Piszesz tak jakby jedyną metodą przeżycia niedzieli było iśc do sklepu, albo do kościoła. Znam wiele różnych rzeczy które można robić w czasie wolnym. Wg mnie z tym pomyśłem o zamykaniu sklepów może też iśc nowa polityka prorodzinna i zwiększenie dzietności. :)

Data: 2013-05-29 08:19:18
Autor: Bogdan Idzikowski
W niedziele - do kosciola

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ko3a7r$usa$1node2.news.atman.pl...
[...]

Epokowy pomsł na dzietność: wyłączanie prądu wieczorem!

ubawiony

Data: 2013-05-30 13:26:08
Autor: Marek Czaplicki
W niedziele - do kosciola
Bogdan Idzikowski pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 29 maja 2013 08:19:

[...]

O. Może dlatego za tzw komuny ogłaszali jakiś tam stopień zasilania aby obywatele przygotowali się. Bo to i umyć się trzeba i poobcinać pazury. :)

W niedziele - do kosciola