W niedzielę opadły wszystkie maski w kraju, z którym wielu próbowało budować przyjacielskie stosunki

Data: 2018-02-01 00:12:46
Autor: boukun
W niedzielę opadły wszystkie maski w kraju, z którym wielu próbowało budować przyjacielskie stosunki
Jan
wczoraj (18:47)

W niedzielę państwo Izrael ustami swoich politycznych przedstawicieli
napluło Polakom w twarz. Nic i nikt tego już nie zmieni. Mleko się rozlało.
Lata mówienia o niemieckiej narracji w sprawie "polskich obozów śmierci"
okazały się ślepą uliczką. Ta narracji pochodzi z Izraela. W niedzielę
opadły wszystkie mask w kraju, z którym wielu próbowało budować
przyjacielskie stosunki. W niedzielę krew została zatruta na kolejne wieki.
W ciągu ostatnich dni rozmawiałem z wieloma osobami na ten temat. Takimi co
lubili Żydów, z takimi co ich nie lubili i z przeważającą większością, która
miała do Żydów stosunek, nazwijmy to nijaki, obojętny. Niestety niedziela
uczyniła w nich wszystkich gigantyczne spustoszenie. Ci co ich lubili
(często mieli jakieś żydowskie, bliższe lub dalsze korzenie) gdzieś się
pochowali, ci co nie lubili mówią "a nie uprzedzaliśmy", ci co byli obojętni
mówią "nie chcemy z nimi mieć nic wspólnego".
Nie jest jeszcze dla mnie jasne czy jest to generalny stosunek do Żydów czy
raczej do tych z Izraela i czy ma sens rozróżniać.
W stosunkach polsko-izraelskich nic już nie będzie takie jak było lub mogło
być.
Głupota ? Chciwość ? Krótkotrwały polityczny interes ?
Jeśli to ostatnie to jest gorzej niz myślałem bo oznacza to, że że nienawiść
do Polski i Polaków jest tam tak duża, że atakując Polskę można zbić w
Izraelu polityczny kapitał.
Może to i dobrze ,że okazało się, że król jest nagi.

W niedzielę opadły wszystkie maski w kraju, z którym wielu próbowało budować przyjacielskie stosunki