W-niemczech-wielka-akcja-sluzb-lapia-islamistow-nie-ksenofobow

Data: 2017-06-20 07:13:07
Autor: maciek zawieja
W-niemczech-wielka-akcja-sluzb-lapia-islamistow-nie-ksenofobow
Data: 2017-06-20 17:42:47
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
W-niemczech-wielka-akcja-sluzb-lapia-islamistow-nie-ksenofobow
niepojęte - czyli jak ja jawnie piszę na forach, że jestem totalnym przeciwnikiem wspólnej wolnej zjednoczonej europy to co - mam spodziewać się nalotu i to samej helgi?

W-niemczech-wielka-akcja-sluzb-lapia-islamistow-nie-ksenofobow