W normalnym domu nie ma krzyża na ści anie

Data: 2010-03-20 11:42:51
Autor: jadrys
W normalnym domu nie ma krzyża na ści anie
W dniu 2010-03-20 11:30, boukun pisze:
Światli ludzie i nie mający nic wspólnego z moherowym kołtuństwem i ciemnogrodem nie zawieszają krucyfiksów na ścianach swoich domów nad drzwiami wejściowymi do swoich siedzib.

boukun

Taka jest boukun natura ludzka.. Ludzie od początków swojego istnienia wieszali na ścianach swoich lokali różne totemy, amulety przynoszące szczęście albo odwołujące się do sił "wyższych".

To że teraz ludzie wieszają krzyże to tylko chwilowa moda - za tysiąc lat być może będą wieszać symbol sierpa i młota.

Data: 2010-03-20 08:12:36
Autor: Mariusz Merta
W normalnym domu nie ma krzyża na ścianie

To że teraz ludzie wieszają krzyże to tylko chwilowa moda - za tysiąc
lat być może będą wieszać symbol sierpa i młota.
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
dawno się tak nie roześmiałem jak teraz :-)))))))))))))))))))
towarzyszu bokun ależ masz pan wyznawcę :-)))))))))))))
towarzyszu jadrys, zdarza się, że młotek zamiast trafić w paluszek
(wszystko jedno czy ten z paznokciami czy bez) może czasem trafić w
głowę...

uprzejmie przypominam, że tysiacletnia rzesz zdechła po kilkunastu
latach...
bolszewizm też zdechł ale jego duch ma się dobrze co widać u pana....
kup se pan skórzaną kurtke i budionówkę...
albo pojedź pan do Somalii i przyłącz się pan do piratów
właśnie zastanawiam się nad urlopem w Etiopii, mogę pana zabrać ze
sobą
pomóc w dostaniu się do Erytrei stamtąd towarzysze kubańscy wyślą pan
do
Somalii...żywego albo umarłego...
Mariusz Merta

Data: 2010-03-20 19:10:24
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-20 16:12, Mariusz Merta pisze:

[...]

Jadnak nie dla wszystkich umarł zarówno faszyzm jak i komunizm. Więc nie wykluczałbym tego że one kiedyś tryumfalnie powrócą.  A poza tym  komunizm każdy uczciwy samodzielnie myslacy człowiek nosi w sercu.

Data: 2010-03-21 14:09:30
Autor: Mariusz Merta
On 20 Mar, 18:10, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

wykluczałbym tego że one kiedyś tryumfalnie powrócą.  A poza tym
komunizm każdy uczciwy samodzielnie myslacy człowiek nosi w sercu.

:-)))))))))))))))))))))))))))
razem z rewolwerem nagant za pasem
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))
ja bym nawet panu brzytwy do ręki nie dał...
Chwała Najwyższemu za wynalezienie
mach3  i innych podobnych gadżetów...
tacy ludzie jak pan są groźni nawet jak im dać pistolet na wodę...
uczciwość panie jest zadekretowan w Dekalogo i potwierdzona
przez Jezusa z Nazaretu
"niech mowa wasz będzie tak, tak a nie nie..."
proste jak konstrukcja cepa...
uczciwość nijak nie pasuje do piratów i che guevary...
ideologiczny twórca komunizmu marks to oszust intelektualny
Heine szybko go rozszyfrował i stwierdził, "pachnie to okrutnym i
niepohamowanym biciem..."

Mariusz Merta

Data: 2010-03-21 22:23:15
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-21 22:09, Mariusz Merta pisze:

[...]

I znowu to pańskie mieszanie i wrzucanie wszystkiego do jednego wora.. Co ma bojownik o wolność taki jak Che wspólnego z jakimis drobnymi złodziejaszkami?

Taki wymoczek jak Heine nie miał prawa oceniać takiego człowieka jak Marks.

Data: 2010-03-22 06:43:53
Autor: Mariusz Merta
W normalnym domu nie ma krzyża na ścianie

Taki wymoczek jak Heine nie miał prawa oceniać takiego człowieka jak Marks.
oj chyba miał prawo, zdaje się, że pomagał finansowo marksowi
któren nie potrafił utrzymać rodziny na przyzwoitym poziomie
skazując ja na nędzę i poniewierkę...
prawdopodobnie w życiu marks nie znał przypuszczalnie ani jednego
proletariusza,
możliwe, że jedyny proletariusz jakiego spotykał to nieślubny syn
jakiego
miał ze służącą swojej żony...
i gdyby nie pomoc finansowa engelsa, który był synem fabrykanta dzięki
czemu
mógł się bawić teoretyzowanie...marks nie miałby co jeść...
engels wielokrotnie zapraszał go do zwiedzenia zakładów ojca ale marks
nie chciał...
wiedział lepiej co jest dobre dla proletariatu lepiej od niego
samego...
oczywiście kiedy marksiści dorwali się do władzy nie dali żadnego
wyboru...
nawet w umieraniu,,,robotnicy byli rozstrzeliwani tak samo jak chłopi
czy inne burżuje...
Mariusz Merta

W normalnym domu nie ma krzyża na ści anie