W normalnym domu nie ma krzyża na ścianie

Data: 2010-03-20 11:30:40
Autor: boukun
W normalnym domu nie ma krzyża na ścianie
Światli ludzie i nie mający nic wspólnego z moherowym kołtuństwem i ciemnogrodem nie zawieszają krucyfiksów na ścianach swoich domów nad drzwiami wejściowymi do swoich siedzib.

Obiecałem zrobić zdjęcie ze ścianą znad drzwi wejściowych do mieszkania mojej mamy i udowodnić tym samym, że nie ma u niej w domu powieszonego nad drzwiami wejściowymi krucyfiksy z symbolami żydowskimi. Oto one http://boukun.wrzuta.pl/obraz/7CubXUpwmRx/sciagamy_krzyze_ze_sciany
http://boukun.wrzuta.pl/obraz/aMaHycsniyj/sciagamy_krzyze_ze_sciany2

Może co niektórzy pamiętają opisywaną tu przeze mnie sprawę groźnego wypadku, w którym to miejski autobus potrącił moją mamę niedawno na przejściu koło tzw. "Ronda" w Jeleniej Górtze. http://www.jelonka.com/news,single,init,article,23916
http://www.jelonka.com/news,single,init,article,23994
http://www.youtube.com/watch?v=eVjmMnWJpvM&feature=related

Mama dzięki jakiejś opatrzności, mimo zaawansowanego wieku 78 lat, z bardzo geroźnego wypadku na szczęście wyszła w końcu cało, gdzie normalnie ludzi nie da się uratować...
Widać coś w tym jest, że jak ktoś ściąga krzyż z żydowskimi symbolami ze ściany, to szczęście nad nim czuwa...

boukun

Data: 2010-03-20 06:51:39
Autor: Mariusz Merta
W normalnym domu nie ma krzyża na ścianie
jakiś ty biedny towarzyszu bokun...
co do pańskiej matki...
widzisz pan, Jezus z Nazaretu
miał dużo szacunku dla matki judasza...
a nawet próbował ratować judasza, do ostatniej chwili
do ostatniego momentu, podejrzewam, że nawet teraz próbuje...
powiem panu tak, on teraz robi co może żeby uratować pańską duszę...
jeżeli będzie się pan upierał to trafi pan tam dokąd pan chce
trafić...
a gdyby pan chciał pan mieć wyobrażenie...to polecam Dantego...
moim zdaniem warto...choćby dla podbudowania kulturalnego...
Mariusz Merta

Data: 2010-03-20 15:10:03
Autor: boukun

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:586930c4-65e8-4318-a7d2-f5b59d3da203f8g2000yqn.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A skąd ma Pan te wiadomości o Jezusie z Nazaretu i skąd wie, co on próbuje ratować?
Innymi słowy, kto Panu nasrał do głowy?

boukun

Data: 2010-03-20 08:06:14
Autor: Mariusz Merta
W normalnym domu nie ma krzyża na ścianie

A skąd ma Pan te wiadomości o Jezusie z Nazaretu i skąd wie, co on próbuje
ratować?
Innymi słowy, kto Panu nasrał do głowy?

z wykopalisk proszę pana, z wykopalisk... :-))))))
widzę, że pan swoimi ekskrementami intelektualnymi usiłuje
przekonać świat i siebie, że stoi pan intelektualnie wyżej ode mnie....
no cóż,  ateistycznych ćwierćyntelygentów może to przekona
ludzi inteligentnych i kulturalnych (tj. takich dla których gw*** nie
jest alfą i omegą zaś adam m. nie jest prorokiem)
pański poziom prowadzenia dyskusji po prostu zniesmaczy...
proszę dalej defekować mentalnie i intelektualnie w dyskusjach...
jak się pan wypróżni moralnie wg marksistowskich prawideł to może
przyjdzie otrzeźwienie...

widzi, pan, nie trudno jest mi zejść do pańskiego poziomu dyskusji nie
używając nawet jednego wulgarnego słowa...

powtarzam, raz jeszcze, że Jezus z pana nie zrezygnuje, do samego,
pańskiego końca będzie wyglądał od pana skruchy
to jest twardziel jakich mało...
widzę, że diabelstwo któremu pan hołduje wścieka się
i bardzo dobrze, bo może da się uratować pańska duszę...
znajomy ksiądz powiedział mi kiedyś, że do piekła nie jest łatwo się
dostać...
Mariusz Merta

Data: 2010-03-20 16:18:55
Autor: boukun

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:5cc95d43-489b-43a0-8760-5105a031181aq15g2000yqj.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
A skąd to przekonanie u Pana, że nieateiści to ludzie inteligentniejsi od ateistów? I których nieateistów ma Pan na myśli?

boukun

Data: 2010-03-20 09:23:47
Autor: Mariusz Merta
W normalnym domu nie ma krzyża na ścianie

A skąd to przekonanie u Pana, że nieateiści to ludzie inteligentniejsi od
ateistów? I których nieateistów ma Pan na myśli?

bo inteligentny ateista nie jest ograniczony pańskim podjeściem do
spraw religii
tudzież nie czerpie inspiracji z komunizujących pijaków, babiarzy i
mitomanów (np. Hamingway)
a których nieateistów ? :-)))) np. Einstein, Heisenberg, Dirac, Bohr
czy nawet Kurczatow...tak, tak ten Kurczatow...
Mariusz Merta

Data: 2010-03-20 17:24:32
Autor: boukun

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:1fe2356f-b3e6-46f6-aed6-e0612013f145q15g2000yqj.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- --
To już jakiś misz-masz. A zatem są i inteligentni ateiści...

boukun

Data: 2010-03-21 14:02:45
Autor: Mariusz Merta
On 20 Mar, 16:24, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Mariusz Merta" <gumis...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:1fe2356f-b3e6-46f6-aed6-e0612013f145q15g2000yqj.googlegroups.com...

> [...]

Mariusz Merta
-- -- -- --
To już jakiś misz-masz. A zatem są i inteligentni ateiści...

towarzyszu b...eeeee
nie wiem czy pan zauważył, wymieniłem fizyków nieateistów
zapomniałem dodać Maxa Plancka...
zaś Kurczatow żył w zsrr a mimo to uczęszczał do Cerkwii...
i co ciekawsze beria i jego następcy  mu w tym nie przeszkadzali...
widzę,że jak każdy postępak mający wysokie mniemanie niema
wielkiego pojęcia o fizyce... to żadem miszmasz panie to są wielcy
fizycy nieateiści
nie jest przypadkiem panu łyso ??
Mariusz Merta

P.S.
Jezus się nie zraża w pańskim i moim przypadku...
w Wielki Tydzień zamierzam obejrzeć "Pasję"
polecam
a jak tam Dante ?
mme

Data: 2010-03-20 11:42:51
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-20 11:30, boukun pisze:
Światli ludzie i nie mający nic wspólnego z moherowym kołtuństwem i ciemnogrodem nie zawieszają krucyfiksów na ścianach swoich domów nad drzwiami wejściowymi do swoich siedzib.

boukun

Taka jest boukun natura ludzka.. Ludzie od początków swojego istnienia wieszali na ścianach swoich lokali różne totemy, amulety przynoszące szczęście albo odwołujące się do sił "wyższych".

To że teraz ludzie wieszają krzyże to tylko chwilowa moda - za tysiąc lat być może będą wieszać symbol sierpa i młota.

Data: 2010-03-20 08:12:36
Autor: Mariusz Merta
W normalnym domu nie ma krzyża na ścianie

To że teraz ludzie wieszają krzyże to tylko chwilowa moda - za tysiąc
lat być może będą wieszać symbol sierpa i młota.
:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
dawno się tak nie roześmiałem jak teraz :-)))))))))))))))))))
towarzyszu bokun ależ masz pan wyznawcę :-)))))))))))))
towarzyszu jadrys, zdarza się, że młotek zamiast trafić w paluszek
(wszystko jedno czy ten z paznokciami czy bez) może czasem trafić w
głowę...

uprzejmie przypominam, że tysiacletnia rzesz zdechła po kilkunastu
latach...
bolszewizm też zdechł ale jego duch ma się dobrze co widać u pana....
kup se pan skórzaną kurtke i budionówkę...
albo pojedź pan do Somalii i przyłącz się pan do piratów
właśnie zastanawiam się nad urlopem w Etiopii, mogę pana zabrać ze
sobą
pomóc w dostaniu się do Erytrei stamtąd towarzysze kubańscy wyślą pan
do
Somalii...żywego albo umarłego...
Mariusz Merta

Data: 2010-03-20 19:10:24
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-20 16:12, Mariusz Merta pisze:

[...]

Jadnak nie dla wszystkich umarł zarówno faszyzm jak i komunizm. Więc nie wykluczałbym tego że one kiedyś tryumfalnie powrócą.  A poza tym  komunizm każdy uczciwy samodzielnie myslacy człowiek nosi w sercu.

Data: 2010-03-21 14:09:30
Autor: Mariusz Merta
On 20 Mar, 18:10, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:

> [...]

wykluczałbym tego że one kiedyś tryumfalnie powrócą.  A poza tym
komunizm każdy uczciwy samodzielnie myslacy człowiek nosi w sercu.

:-)))))))))))))))))))))))))))
razem z rewolwerem nagant za pasem
:-)))))))))))))))))))))))))))))))))))
ja bym nawet panu brzytwy do ręki nie dał...
Chwała Najwyższemu za wynalezienie
mach3  i innych podobnych gadżetów...
tacy ludzie jak pan są groźni nawet jak im dać pistolet na wodę...
uczciwość panie jest zadekretowan w Dekalogo i potwierdzona
przez Jezusa z Nazaretu
"niech mowa wasz będzie tak, tak a nie nie..."
proste jak konstrukcja cepa...
uczciwość nijak nie pasuje do piratów i che guevary...
ideologiczny twórca komunizmu marks to oszust intelektualny
Heine szybko go rozszyfrował i stwierdził, "pachnie to okrutnym i
niepohamowanym biciem..."

Mariusz Merta

Data: 2010-03-21 22:23:15
Autor: jadrys
W dniu 2010-03-21 22:09, Mariusz Merta pisze:

[...]

I znowu to pańskie mieszanie i wrzucanie wszystkiego do jednego wora.. Co ma bojownik o wolność taki jak Che wspólnego z jakimis drobnymi złodziejaszkami?

Taki wymoczek jak Heine nie miał prawa oceniać takiego człowieka jak Marks.

Data: 2010-03-22 06:43:53
Autor: Mariusz Merta
W normalnym domu nie ma krzyża na ścianie

Taki wymoczek jak Heine nie miał prawa oceniać takiego człowieka jak Marks.
oj chyba miał prawo, zdaje się, że pomagał finansowo marksowi
któren nie potrafił utrzymać rodziny na przyzwoitym poziomie
skazując ja na nędzę i poniewierkę...
prawdopodobnie w życiu marks nie znał przypuszczalnie ani jednego
proletariusza,
możliwe, że jedyny proletariusz jakiego spotykał to nieślubny syn
jakiego
miał ze służącą swojej żony...
i gdyby nie pomoc finansowa engelsa, który był synem fabrykanta dzięki
czemu
mógł się bawić teoretyzowanie...marks nie miałby co jeść...
engels wielokrotnie zapraszał go do zwiedzenia zakładów ojca ale marks
nie chciał...
wiedział lepiej co jest dobre dla proletariatu lepiej od niego
samego...
oczywiście kiedy marksiści dorwali się do władzy nie dali żadnego
wyboru...
nawet w umieraniu,,,robotnicy byli rozstrzeliwani tak samo jak chłopi
czy inne burżuje...
Mariusz Merta

Data: 2010-03-20 11:45:33
Autor: mkarwan
W normalnym domu nie ma krzyża na ścianie

Co według ciebie oznacza "normalny dom"?

Data: 2010-03-20 11:46:11
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ho29m1$ojo$1nemesis.news.neostrada.pl...
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ho287m$j3t$1mx1.internetia.pl...

Co według ciebie oznacza "normalny dom"?

Gdzie nie ma miejsca na ciemnogród i zabobony. Patrz zresztą na normalną wypowiedź na ten temat powyżej Jadrysia...

boukun

Data: 2010-03-20 14:07:55
Autor: mkarwan
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ho294o$89q$1mx1.internetia.pl...
Co według ciebie oznacza "normalny dom"?

Gdzie nie ma miejsca na ciemnogród i zabobony. Patrz zresztą na normalną wypowiedź na ten temat powyżej Jadrysia...

Czy twój dom był nienormalny?

Data: 2010-03-20 15:11:28
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ho2hg5$jeb$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

W pewnym sensie tak, jak miliony domów w Polsce..., które nadal są nienormalne...

boukun

Data: 2010-03-20 17:50:10
Autor: mkarwan
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:ho2l5p$ltm$1mx1.internetia.pl...
[...]

A normalnym jesteś teraz tylko ty?

Data: 2010-03-20 17:57:48
Autor: boukun

Użytkownik "mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ho2ugp$rme$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Jest nas teraz trochę więcej...

boukun

Data: 2010-03-20 15:18:21
Autor: u2
[...]

E tam, ja nie mam żadnego krzyża w domu, ale czuję sympatię do moherów i
rydzyków :)

Data: 2010-03-20 15:18:44
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho2m59$1h2$2nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

Jak każdy, kto ma z nich korzyść...

boukun

Data: 2010-03-20 15:26:37
Autor: u2
W dniu 2010-03-20 15:18, boukun pisze:

E tam, ja nie mam żadnego krzyża w domu, ale czuję sympatię do moherów i
rydzyków :)

Jak każdy, kto ma z nich korzyść...

Nie pierdol, nie mam z tego żadnych korzyści pieniężnych oprócz zwykłej
ludzkiej sympatii.

Data: 2010-03-20 15:36:24
Autor: boukun

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:ho2mkn$1t8$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

A jakie korzyści ma Rydzyk i Kaczyńscy? Pomyśl...

boukun

Data: 2010-03-20 15:41:13
Autor: u2
W dniu 2010-03-20 15:36, boukun pisze:

Jak każdy, kto ma z nich korzyść...

Nie pierdol, nie mam z tego żadnych korzyści pieniężnych oprócz zwykłej
ludzkiej sympatii.

A jakie korzyści ma Rydzyk i Kaczyńscy? Pomyśl...

Patrzę na starych schorowanych ludzi i widzę, że nie mają z tego żadnych
korzyści pieniężnych.

Data: 2010-03-22 00:25:53
Autor: Antenka
On 20 Mar, 11:30, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
[...]

Kto ciebie tak skrzywdził hm? Potrzebujesz dobrego psychologa.

Antenka

Data: 2010-03-22 14:54:09
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:9d5292bf-0508-4810-8816-cb14018e0126g11g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Dlaczego robisz z siebie idiotkę i dlaczego nie wstydzisz się, że jesteś głupia, zacofana na żydowską modłę baba?

boukun

Data: 2010-03-22 13:32:57
Autor: Antenka
On 22 Mar, 14:54, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:9d5292bf-0508-4810-8816-cb14018e0126g11g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

Antenka

Dlaczego robisz z siebie idiotkę i dlaczego nie wstydzisz się, że jesteś głupia,

boukun- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Puknij się dwa razy w gor, boukun. Nie dorastasz do moich pięt. Jesteś
tylko rzeźnikiem, nie masz zielonego pojęcia z kim polemizujesz,
kretynie...ha ha ha. Ty nierobie, żerującym na własnej żonie. Fuj!

Antenka

Antenka

Data: 2010-03-23 01:15:26
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:031245e7-0dcb-4c5f-b41f-d7762bee97a9j21g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

tylko rzeźnikiem, nie masz zielonego pojęcia z kim polemizujesz,
kretynie...ha ha ha. Ty nierobie, żerującym na własnej żonie. Fuj!

Kto ci idiotko na głowę nasrał? Kto ci powiedział, że jestem rzeźnikiem?
Kim jest moherowa przygłupia Antenka?

boukun

W normalnym domu nie ma krzyża na ścianie