W normalnym domu nie ma krzyża na ścianie

Data: 2010-03-20 06:51:39
Autor: Mariusz Merta
W normalnym domu nie ma krzyża na ścianie
jakiś ty biedny towarzyszu bokun...
co do pańskiej matki...
widzisz pan, Jezus z Nazaretu
miał dużo szacunku dla matki judasza...
a nawet próbował ratować judasza, do ostatniej chwili
do ostatniego momentu, podejrzewam, że nawet teraz próbuje...
powiem panu tak, on teraz robi co może żeby uratować pańską duszę...
jeżeli będzie się pan upierał to trafi pan tam dokąd pan chce
trafić...
a gdyby pan chciał pan mieć wyobrażenie...to polecam Dantego...
moim zdaniem warto...choćby dla podbudowania kulturalnego...
Mariusz Merta

Data: 2010-03-20 15:10:03
Autor: boukun

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:586930c4-65e8-4318-a7d2-f5b59d3da203f8g2000yqn.googlegroups.com...
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A skąd ma Pan te wiadomości o Jezusie z Nazaretu i skąd wie, co on próbuje ratować?
Innymi słowy, kto Panu nasrał do głowy?

boukun

Data: 2010-03-20 08:06:14
Autor: Mariusz Merta
W normalnym domu nie ma krzyża na ścianie

A skąd ma Pan te wiadomości o Jezusie z Nazaretu i skąd wie, co on próbuje
ratować?
Innymi słowy, kto Panu nasrał do głowy?

z wykopalisk proszę pana, z wykopalisk... :-))))))
widzę, że pan swoimi ekskrementami intelektualnymi usiłuje
przekonać świat i siebie, że stoi pan intelektualnie wyżej ode mnie....
no cóż,  ateistycznych ćwierćyntelygentów może to przekona
ludzi inteligentnych i kulturalnych (tj. takich dla których gw*** nie
jest alfą i omegą zaś adam m. nie jest prorokiem)
pański poziom prowadzenia dyskusji po prostu zniesmaczy...
proszę dalej defekować mentalnie i intelektualnie w dyskusjach...
jak się pan wypróżni moralnie wg marksistowskich prawideł to może
przyjdzie otrzeźwienie...

widzi, pan, nie trudno jest mi zejść do pańskiego poziomu dyskusji nie
używając nawet jednego wulgarnego słowa...

powtarzam, raz jeszcze, że Jezus z pana nie zrezygnuje, do samego,
pańskiego końca będzie wyglądał od pana skruchy
to jest twardziel jakich mało...
widzę, że diabelstwo któremu pan hołduje wścieka się
i bardzo dobrze, bo może da się uratować pańska duszę...
znajomy ksiądz powiedział mi kiedyś, że do piekła nie jest łatwo się
dostać...
Mariusz Merta

Data: 2010-03-20 16:18:55
Autor: boukun

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:5cc95d43-489b-43a0-8760-5105a031181aq15g2000yqj.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -
A skąd to przekonanie u Pana, że nieateiści to ludzie inteligentniejsi od ateistów? I których nieateistów ma Pan na myśli?

boukun

Data: 2010-03-20 09:23:47
Autor: Mariusz Merta
W normalnym domu nie ma krzyża na ścianie

A skąd to przekonanie u Pana, że nieateiści to ludzie inteligentniejsi od
ateistów? I których nieateistów ma Pan na myśli?

bo inteligentny ateista nie jest ograniczony pańskim podjeściem do
spraw religii
tudzież nie czerpie inspiracji z komunizujących pijaków, babiarzy i
mitomanów (np. Hamingway)
a których nieateistów ? :-)))) np. Einstein, Heisenberg, Dirac, Bohr
czy nawet Kurczatow...tak, tak ten Kurczatow...
Mariusz Merta

Data: 2010-03-20 17:24:32
Autor: boukun

Użytkownik "Mariusz Merta" <gumisiu1@wp.pl> napisał w wiadomości news:1fe2356f-b3e6-46f6-aed6-e0612013f145q15g2000yqj.googlegroups.com...

[...]

-- -- -- --
To już jakiś misz-masz. A zatem są i inteligentni ateiści...

boukun

Data: 2010-03-21 14:02:45
Autor: Mariusz Merta
On 20 Mar, 16:24, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Mariusz Merta" <gumis...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:1fe2356f-b3e6-46f6-aed6-e0612013f145q15g2000yqj.googlegroups.com...

> [...]

Mariusz Merta
-- -- -- --
To już jakiś misz-masz. A zatem są i inteligentni ateiści...

towarzyszu b...eeeee
nie wiem czy pan zauważył, wymieniłem fizyków nieateistów
zapomniałem dodać Maxa Plancka...
zaś Kurczatow żył w zsrr a mimo to uczęszczał do Cerkwii...
i co ciekawsze beria i jego następcy  mu w tym nie przeszkadzali...
widzę,że jak każdy postępak mający wysokie mniemanie niema
wielkiego pojęcia o fizyce... to żadem miszmasz panie to są wielcy
fizycy nieateiści
nie jest przypadkiem panu łyso ??
Mariusz Merta

P.S.
Jezus się nie zraża w pańskim i moim przypadku...
w Wielki Tydzień zamierzam obejrzeć "Pasję"
polecam
a jak tam Dante ?
mme

W normalnym domu nie ma krzyża na ścianie