W normalnym domu nie ma krzyża na ścianie

Data: 2010-03-22 00:25:53
Autor: Antenka
W normalnym domu nie ma krzyża na ścianie
On 20 Mar, 11:30, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Światli ludzie i nie mający nic wspólnego z moherowym kołtuństwem i ciemnogrodem
nie zawieszają krucyfiksów na ścianach swoich domów nad drzwiami wejściowymi do
swoich siedzib.

Obiecałem zrobić zdjęcie ze ścianą znad drzwi wejściowych do mieszkania mojej
mamy i udowodnić tym samym, że nie ma u niej w domu powieszonego nad drzwiami
wejściowymi krucyfiksy z symbolami żydowskimi. Oto onehttp://boukun.wrzuta.pl/obraz/7CubXUpwmRx/sciagamy_krzyze_ze_scianyhttp://boukun.wrzuta.pl/obraz/aMaHycsniyj/sciagamy_krzyze_ze_sciany2

Może co niektórzy pamiętają opisywaną tu przeze mnie sprawę groźnego wypadku, w
którym to miejski autobus potrącił moją mamę niedawno na przejściu koło tzw.
"Ronda" w Jeleniej Górtze.http://www.jelonka.com/news,single,init,article,23916http://www.jelonka.com/news,single,init,article,23994http://www.youtube.com/watch?v=eVjmMnWJpvM&feature=related

Mama dzięki jakiejś opatrzności, mimo zaawansowanego wieku 78 lat, z bardzo
geroźnego wypadku na szczęście wyszła w końcu cało, gdzie normalnie ludzi nie da
się uratować...
Widać coś w tym jest, że jak ktoś ściąga krzyż z żydowskimi symbolami ze ściany,
to szczęście nad nim czuwa...

boukun

Kto ciebie tak skrzywdził hm? Potrzebujesz dobrego psychologa.

Antenka

Data: 2010-03-22 14:54:09
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:9d5292bf-0508-4810-8816-cb14018e0126g11g2000yqe.googlegroups.com...
[...]

Dlaczego robisz z siebie idiotkę i dlaczego nie wstydzisz się, że jesteś głupia, zacofana na żydowską modłę baba?

boukun

Data: 2010-03-22 13:32:57
Autor: Antenka
On 22 Mar, 14:54, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_e...@wp.pl> napisał w wiadomościnews:9d5292bf-0508-4810-8816-cb14018e0126g11g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

Antenka

Dlaczego robisz z siebie idiotkę i dlaczego nie wstydzisz się, że jesteś głupia,

boukun- Ukryj cytowany tekst -

- Pokaż cytowany tekst -

Puknij się dwa razy w gor, boukun. Nie dorastasz do moich pięt. Jesteś
tylko rzeźnikiem, nie masz zielonego pojęcia z kim polemizujesz,
kretynie...ha ha ha. Ty nierobie, żerującym na własnej żonie. Fuj!

Antenka

Antenka

Data: 2010-03-23 01:15:26
Autor: boukun

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:031245e7-0dcb-4c5f-b41f-d7762bee97a9j21g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

tylko rzeźnikiem, nie masz zielonego pojęcia z kim polemizujesz,
kretynie...ha ha ha. Ty nierobie, żerującym na własnej żonie. Fuj!

Kto ci idiotko na głowę nasrał? Kto ci powiedział, że jestem rzeźnikiem?
Kim jest moherowa przygłupia Antenka?

boukun

W normalnym domu nie ma krzyża na ścianie